piątek, 3 kwietnia 2015

Kolejne wyznania

Pewnie pamiętacie spowiedź Majczaka, jeżeli nie, to możecie sobie przypomnieć TUTAJ

Znowu mamy wyznania, ale tym razem sprawa tyczy się ostatniego posta, napisanego przeze mnie dosłownie chwilę temu. Moja rozmowa z oszustem trwała nadal:
Kasiaszulc12 była swego czasu informatorem bloga, zresztą pierwszym informatorem.



 "Chcę być sławny." "Kradnę dla zemsty." "Nigdy nie byłem święty." Dużo razy będziemy jeszcze przez te przechodzić?
 Oczywiście, że jesteś gorszy - jesteś złodziejem.


 Ambicja życia - być męskim odpowiednikiem czachy. Zresztą metoda "sprzedaży za doładowanie" to metoda czachy.
Ostatnie minuty naszej rozmowy, były jego monologiem, ponieważ już mu nie odpisywałam. Żałosny. Mam dość. Gnój, smród i ubóstwo umysłowe.

8 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że na stardoll jest coraz więcej takich głupich osób. Ja jakoś nie kradłam konta, żeby się wzbogacić i osiągnęłam na stardoll wiele poprzez wysiłek. "Nigdy nie byłem święty" , "Chcę być sławny". Założę się, że gościu ma nieźle nawalone w tej swojej główce...
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę można się było tego spodziewać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinien w poście widnieć komunikat: "Scrolluj dalej, to tylko Majczak żebrze o uwagę".

    OdpowiedzUsuń
  4. On mnie strasznie denerwuje :/Chce kraść konta, to niech kradnie!Tylko niech się tak nie chwali tym bo to jest żałosne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, ale co ta rozmowa ma związanego ze mną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze inne scany wskazujące tutaj na ciebie...

      Usuń
  7. wiedziałam że ta poprzednia rozmowa to tylko zwykła ściema żeby oczyścić się z zarzutów które się popełniło

    OdpowiedzUsuń