sobota, 31 stycznia 2015

(Nie) możesz bez tego żyć, czyli stardollowe wynalazki do przetrawienia #1

Jak zapewne zauważyliście, tytuł serii wymyśliłam jednak sama, chociaż było kilka propozycji.
O funkcji, którą zaraz przetrawię, też nikt nie pomyślał - możliwe, że po prostu nikt z was z niej nie korzysta. Zresztą, kiedy ją wprowadzono, spotkała się z powszechną niechęcią.
O czym mowa? O tym cieniutkim, rozwijanym pasku z lewej strony, czyli friendfeed.


Funkcja pozwalająca "podglądać" nam (działania) naszych stardollowych znajomych, a naszym znajomym nas. I w tym problem. Bo większość ludzi nie ma nic przeciwko, by pozwolono podglądać im innych, ale jeżeli już ktoś ma mieć wgląd w to, co ty robisz, to nie jest dobrze. To zamach na prywatność. Ale masz coś do ukrycia? Robisz jakieś ciemne interesy? Przecież ff nie ujawnia ile się zarobiło na sprzedaży rzeczy na bazaarze, tylko, ze coś się sprzedało. Tak więc nie rozumiem oburzenia na ten malutki pasek.
 Poza tym, nie mamy wglądu we wszystkich znajomych. Gra losowo wybrała nam tych graczy, których możemy podpatrzeć i nie ma znaczenia, czy to nowy znajomy, czy osoba z listy najlepszych. Poza tym ff zawsze można wyłączyć i problem z głowy.
No dobra. Funkcja nie szkodzi, ale jakie z niej korzyści? Po co nam to?
W moim odczuciu ff bardziej służy stardoll, niż graczom. Oto mamy kolejne "miejsce", gdzie możemy czegoś zapragnąć, bo ktoś inny to ma (!!!!!!!!!!!!!!)
I taki właśnie był powód powstania tej funkcji.
Nie wiem, czy wam na coś się ona przydaje, czy chociaż nie przeszkadza.
Ja zaglądam do paska najczęściej jak mi się nudzi. Jeżeli znajdę informację, ze ktoś coś w swoim bazaarze wystawił, to idę to sprawdzić. Czasami coś kupię. Tak więc, może to nie jest korzyść dla mnie, ale dla niektórych moich stardollowych znajomych - na pewno. Taaa, to chyba wszystko.

Możecie zgadywać, co będzie kolejnym tematem do przetrawienia. Podpowiem, że jest to coś, co znajduje się na stronie apartamentu i istnieje już długo. Dla pierwszej osoby, która odgadnie - zakupy z listy życzeń o wartości 30sd - podniesione z 25sd. Jeżeli znowu nikt nie odgadnie, to do kolejnego posta znowu nagroda zostanie podniesiona.

28 komentarzy:

  1. O tym pasku ju dawno zapomniałam ;D Szczerze, to może ze 2 razy go rozwinęłam. W zasadzie na Facebooku jest też taki pasek i tam również z niego nie korzystam. W teorii to mogłoby się sprawdzić, bo na przykład ktoś, kogo cenimy właśnie zapisał nową stylizację albo nowy pokój, czy też wystawił do bazarku świeżą porcję swych projektów. Ale wtedy przydałaby się opcja "obserwuj" i większe ograniczenia przy podglądaniu.

    Co do funkcji-trofea?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z tej funkcji nie korzystam. a co do postu następnego to może o utylizacji ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny dział ;)

    a jeśli chodzi o funkcję to blog ;)

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. Księga gości!
    Z tej funkcji nie korzystam.

    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam z tej funkcji :)

    Zapisanie doll ?

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasek osiągnięć? (te statuetki)

    OdpowiedzUsuń
  7. Utylizacja albo stylizacja swojej lalki (można ją ubrać jak tych celebrytów)?
    Deberta

    OdpowiedzUsuń
  8. Z FF korzystam, jak do Starplazy wchodzi nowa kolekcja. Widzę wtedy, co kupują inni i trochę się też tym sugeruję przy moich zakupach. Druga rzecz: robię to, o co adminom chodziło- widzę, że ktoś coś kupił, więc ja też muszę to mieć! W ten sposób wynajduję nowe rzeczy, o których nie wiedziałam. Co do pytania- pewnie chodzi o utylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że chodzi o funkcję : użytkowników z podobnymi zainteresowaniami lub informacji na dole "W Skrócie", bo po co ktoś ma wiedzieć jakie jest moje ulubione hobby...

    miss_wiolaxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi osobiście FF nie przeszkadza , nie mam nic przeciwko . Korzystam tylko wtedy, gdy baaardzo mi się nudzi :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze,to zapomniałam o FF...
    Myślę,że następna opcja to będzie utylizacja :)

    Cola342

    OdpowiedzUsuń
  13. Sorry za offtop, ale wgłębiłem się dziś w bloga i doszedłem do "poplamionych doll" i przez przypadek znalazłem coś takiego:
    http://www.stardoll.com/pl/user/medoll.php?id=331064696
    :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A może opcja Full Screen,ja osobiście nigdy z niej nie korzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ile mojej aktywności! Teraz wszyscy mnie podglądnęli dzięki tobie :D
    Ja nie korzystam z FF, ani razu tam chyba nie zajrzałam. A co do kolejnego tematu... Hmm, może album lub scenerie?

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  16. chodzi o "w skrócie"? ;) lub "moje zestawy stylizacji"
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  17. Kariera to był zbędny wydatek, może o to chodziło?

    OdpowiedzUsuń
  18. Utylizacja? ;D
    A co do FF, to namiętnie korzystam. Są tam działania osób które mamy w znajomych i coś robią, są zalogowane. Często sprawdzam, kto był jak mnie nie było, i to jest fajne! Np. patrzę, ktoś kupił bluzkę. Za 10 minut zapisuje apartament, patrzę, a tu taka ładna stylizacja. Podobnie jest z projektantami i bazzarkiem. Znajduję też czasami jakieś fajne rzeczy w SP i dowiaduję się o nowych kolekcjach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to funkcja Zestawu Stylizacji, nikomu do życia niepotrzebna i z tego co pamietam płatna.

    OdpowiedzUsuń
  20. A może studio stylizacji... trzeba z a to dość dużo płacić ,a nie przynosi dużych zysków.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń