piątek, 17 kwietnia 2015

Best #11

 Drodzy państwo, tak powinny wyglądać bardzo gęste rzęsy, jeżeli koniecznie chcemy takie posiadać.

 Fajnie, naturalnie i oszczędnie z rysami.
 Cudne usta, nie wspominając o całości.
 Oczy skupiają całą uwagę.
 Wraca moda na niewyregulowane brwi? Przy okazji, chciałam zwrócić waszą uwagę na fajne, lekkie rysy na szyi. 

 Klasycznie.
 Czy ta twarz jest wzorowana na realnej osobie? 
 Pasuje pod Kawaii. Z reguły nie lubię zmartwionych buziek, ale tutaj jeszcze mogę to wybaczyć.
 Nos jest chyba trochę za mocno podkreślony, ale całość ok.
 Tylko po co te dwie kreski na szyi? 


 Brwi, które są tak imponujące, że ewoluowały do samodzielnej formy życia. Może troszkę to dziwnie wygląda, ale całość jest bardzo estetyczna. 



 Ach, to spojrzenie.

 Lalka.

To wszystko na dzisiaj. Zdjęcia zebrane zostały dość dawno, a w moich zapasach mam bardzo mało na kolejny "odcinek", dlatego wkrótce wybiorę się na "polowanie" :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkie lalki są ładne , ale najbardziej spodobała mi się ta z opaską na oczach :)

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie lalki są ładne , ale najbardziej spodobała mi się ta z opaską na oczach :)

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie lalki mi się podobają
    lilastre3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie lalki mi się podobają
    lilastre3

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jest chyba jakaś moda na pasemki...

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie sa piekne *-* 2705doll

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer 13 wygląda jak jakiś wampir z serialu ,,Chica Vampiro" na nickelodeon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Royal wygląda troszkę jak Cara Delevigne :o / directionerka92

    OdpowiedzUsuń