wtorek, 14 kwietnia 2015

(Nie) możesz bez tego żyć, czyli stardollowe wynalazki do przetrawienia #4

Bardzo szybko odgadliście, co będzie tematem kolejnego posta z serii - WYBÓR DNIA.
Osobą, która pierwsza podała poprawną odpowiedź jest emma/sla.y
Wygrywasz 25sd na zakupy z listy życzeń. W tym celu zgłoś się u mnie w Księdze Gości. Masz na to 24 godziny.
A więc zaczynamy. Wybór Dnia towarzyszył nam od 2008 roku:

Szmat czasu, prawda?

Pamiętam, że na początku mej przygody ze stardoll myślałam, że WD pokazuje nam to, co sprzedaje się najlepiej w danym dniu... z tym, że do okienka trafiają bardzo często nieciekawe rzeczy, które chyba chciano nam wepchnąć na siłę.
Jakie są funkcje tego okienka? Promowanie nowej kolekcji - ale od tego są też reklamy, rozsyłane na nasze konta. Przypominanie o kolekcji, która pojawiła się niedawno, ale nie została jeszcze wyprzedana (w przypadku kolekcji limitowanych) - ale od tego są witryny sklepowe w starplazie i, czasami, reklamy na stronie głównej.
Więc, w sumie, po co? Jeżeli coś się podoba, to i tak zostanie kupione.
Co trafia do WD? Przypadkowe rzeczy.
Tak okienko zmieniało się wraz z upływem czasu:




(wybrałam jedne z fajniejszych artykułów)
Może kilka lat temu funkcja miała jakieś praktyczne zastosowanie, ale teraz jest zbędna. Tak zbędna, że większość z nas nawet jej nie zauważa, a ja miałam dzisiaj problem ją odnaleźć, chociaż przeglądałam stronę główną tylko dla niej. Przez chwilę myślałam nawet, że okienko zostało całkowicie usunięte. 
Nie, nie zachęcono mnie do zakupu.

A co w następnym poście? Znowu coś ze strony głównej. Zajmuje całkiem sporo miejsca:) Pierwsza osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi, dostanie 25 sd na zakupy z listy życzeń. 

11 komentarzy:

  1. Fajny post
    Chodzi o to okienko, gdzie jest informacja o najnowszej kolekcji, covergirl, the vote itp.
    czyli o to: http://bankfotek.pl/view/1883794
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to w całej mojej stardollowej nie kupiłam żadnej rzeczy ze względu na to, że widniała na stronie jako Wybór dnia ;)
    Następny będzie slider z nowościami?
    Anika6

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego wyboru dnia mogłoby nie być :/. Najwięcej miejsca zajmuje okienko.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Może chodzi o to : http://bankfotek.pl/view/1883816



    zuzameudza

    OdpowiedzUsuń
  5. Covegirl? (znowu to obstawiam ;D)
    Deberta

    OdpowiedzUsuń
  6. Może chodzi o gorące projekty?

    miss_wiolaxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Osoba która wygrała The Vote ?

    cha0nel

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami spoglądam na to, ale śmieszne jest własnie to, że nie raz są rzeczy,których nie da się już kupić,mowa o LE i tym podobne.

    Moim zdaniem warto też zwrócić uwagę na "NAJNOWSZE STYLIZACJE", bo to, to dopiero nieużyteczna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zalogowani. Bonnykou

    OdpowiedzUsuń