wtorek, 14 kwietnia 2015

Nowy start

Tej zmiany nie mógł nikt przeoczyć. Mamy nową stronę startową:
Co to dla nas oznacza? Zupełnie nic. Zmiany wprowadzono pod nowych graczy. Na stronie umieszczone są informacje o grze, w bardziej przejrzysty sposób, niż do tej pory. Wprowadzono też nowe zestawy "na start". I to jest właśnie to, co wielu z nas irytuje. Tak, wiem. To niesprawiedliwe, ale warto pamiętać, że pierwsze lalki były zupełnie nagie i miały 1 pusty pokój. Przy każdej kolejnej zmianie, stardoll daje więcej nowym graczom.



To teraz po kolei. Wybieramy sobie jedną z 10 lalek (w tym 3 męskie) i dajemy "dalej":
Teraz możemy wybrać jedną z 3 fryzur, twarzy i zestawów ubrań.
Tutaj kilka lepszych:

Po wypełnieniu reszty danych przenosimy się do ulepszonej wersji samouczka (wcześniejszą wersję pokazywałam jakiś czas temu). Nowa wersja jest trochę animowana:







Co dostała moja nowa lalka?


Wszystkie dostępne fryzury "na start" pochodzą z Tress Up.
Dodam coś, co może niektórym poprawi humor - niczego nie da się sprzedawać. Wszystkie rzeczy mają takie same metki:
Z drugiej strony, jeżeli myśleliście o założeniu nowego konta po to, by sobie te rzeczy sprzedać, to macie lipę.

Niby wszystko takie dopracowane, a wiadomość powitalna przestarzała:
Już prawie 100mln więcej kont jest na stardoll...
Poza tym szwankuje akademia - nie pojawia się żadne zadanie.

W efekcie zmianę oceniam pozytywnie. Zobaczymy, czy za nią kryją się jakieś większe.
Zakładacie nowe konto? Ja założyłam. Nazywa się kukurydzza. Nie wiem, czy będzie mi się chciało je prowadzić...

6 komentarzy:

  1. szkoda wlasnie, bo niektore mebelki super i powinismy móc rowniez je zakupic. c; ale postarali się! ja tez zalozylam, chcialam zobaczyc ale mam juz z 9kont.. XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pozytywnie zaskoczona. Postarali się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akademia nie szwankuje, wczoraj zalozylam nowe konto i po okolo 40 min gry, osiagnieciu okolo 6 moze 7 poziomu dostaje sie wiadomosc na skrzynke prywatna ze Lisa la Belle czy jak jej tam bylo (ta sama co wczesniej podpisywala sie na koncu calego zaproszenia do aka) rozpatruje wnioski i zaproszenia bedzie wysylac jutro. Wiec kolejny haczyk jest w tym ze akademie bedzie mozna rozpoczac dzien po zalozeniu konta.
    JenniferEvil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale oprócz tego, w moim przypadku, raz pojawiał mi się pasek akademii, a chwilę później znikał. To się działo dzisiaj, konto założyłam wczoraj.

      Usuń
    2. Ja założyłam konto i po 15 minutach, jak weszłam do Salonu piękności, to dostałam list. Niby wyświetlały się powiadomienia o wykonaniu zadania, ale ani wstążeczki od zadań szkoleniowych, ani od tych z Akademii nie było i nie ma ;/
      A tak w ogóle, to poza wybranymi ciuchami nie dają więcej żadnych. A z hajsów to 703 starmonety i 12 stardollarów...

      Usuń
    3. O, a teraz już działa. Może kwestia wylogowania i zalogowania po jakimś czasie.

      Usuń