niedziela, 25 października 2015

Sekret Maliny

Powiem szczerze, że już kilka razy zabierałam się za napisanie czegoś o tej osobie, ale za każdym razem rezygnowałam. Tym razem jednak, zebrało się tego już za dużo.

Pierwszy raz pojawiła się ona tutaj

Tamta sprawa tyczyła się tego, że Malina wykorzystała okazję i zwinęła z konta Michała - KatyBlueVelvet - peruki.
Wtedy postanowiłam jej odpuścić. Niech tak będzie. Michałowi się należało. Potraktowałam Malinę bardzo delikatnie, ale ona miała do mnie pretensje o komentarze pod postem:
Nie ja, kochana.
Zdążyła już sprzedać część zdobyczy, ale zadeklarowała, że jeżeli ktoś poda jej dowody, że peruki należą do nich, to je odda.
Niestety tutaj wystąpiły pewne problemy. Pomimo, iż dotarły do niej screeny, na których wyraźnie było napisane, że Michał umawia się na pożyczenie peruki od właściciela i te, na których widać transakcję, ona i tak uznała, ze to za mało. Kolejnym argumentem na nie oddanie projektu był fakt, że Michał też chciał by mu tą fryzurę zwrócono, bo "jego jest".

Sama wmieszałam się w sytuację, niestety niewiele screenów się zachowało;

Już nie pamiętam, czy zagroziłam postem, ale peruka ostatecznie została zwrócona właścicielce.



Później Michał stracił swoją KatyBlueVelvet i był przekonany, że za wszystkim stoi Ola (Katiana15). Dlaczego?
Jak się później dowiedziałam, to właśnie Malina przekazała mu tą "informację".
Czy Malina mówiła prawdę? Może chciała zrobić Oli na złość, a może sama okradła Michała i tylko szukała kozła ofiarnego?

Trochę czasu minęło.
Ola i Michał od dawna byli już skłóceni, ale jemu wciąż zależało na odnowieniu znajomości. I w końcu:


No właśnie...
Ładnie się nasza Malinka bawi, prawda?
Mało? To jeszcze mamy to:











Oficjalnie i z wszystkimi zaszczytami wpisuję MalinęSekret111 na listę oszustów.




Korzystając z okazji, chciałam jeszcze napisać w jednej sprawie.
Wybacz Siergij, że przeoczyłam screeny, które wcześniej od ciebie dostałam.
Chcecie wiedzieć w jaki sposób konto Michała jest czyste, pomimo iż on wciąż kradnie?



35 komentarzy:

  1. *biegnąc na fb obczaić Michała Dutkowskiego*
    Dlaczego mnie to nie dziwi, że ta cała Malina jest oszustką http://i.imgur.com/BOyRPlX.gif

    OdpowiedzUsuń
  2. A najlepsze jest to, że sprzedawanie powyżej 600sd jest zabronione XD I, że nie ma tu wszystkich screenów, jaka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze, że kradzież jest zabroniona. "iks de".

      Usuń
    2. A co ukradłam? Miałam oddać 300sd w późniejszym terminie, bo nie miałam takiej kwoty. A ty mogłabyś chociaż dać prawdziwe screeny i wszystkie, bo najważniejsze są ominięte, przykro. Ten blog jest tylko do niszczenia cudzej reputacji i nie zdziw się jeśli niedługo wszystko obróci się przeciwko tobie...

      Usuń
  3. coś wam z tymi scr ma końcu nie wyszło, widać że przerobione :) data rozmowy to 14 września, ale to niemożliwe, bo Michał nie miał wtedy tego profilowego z paskiem ze snapa :)) równie dobrze taka rozmowa mogła mieć miejsce na początku prowadzenia miszel przez Michała i kolejną niemożliwością jest, aby on kradł czy miał jakieś duże sumy sd znikąd, bo to po prostu byłoby widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się chce to możesz w tej sprawie dyskutować z Siergijem.

      Usuń
    2. z tym panem to ja rozmawiać nie będę, bo nie mam o czym.
      szkoda tylko, że scr, które tu wstawiasz w większości przypadków są marną podróbą, a ludzie wierzą we wszystko co im podajesz na tacy

      Usuń
    3. Generalnie do Michała mam zerowe zaufanie. a jeżeli chodzi o te screeny, to jestem w stanie uwierzyć, że były to tylko jego plany, których nie wprowadził w życie.

      Usuń
    4. Te screeny były zrobione przeze mnie ;) To była moja rozmawa z nim.

      Usuń
    5. nie interesuje mnie kto z nim rozmawiał, tylko dlaczego tak bardzo chcecie go "zniszczyć", że musicie podrabiać scr :) bo komu jak komu, ale mi nie wmówisz, że to rozmowa z 14.09.2015

      Usuń
    6. Do mnie dotarła 16 września :)

      Usuń
    7. Jeżeli mi nie wierzysz mogę Ci więcej screenow wysłać jak się przyznaje do tego że chciał mnie w to wciągnąć, jednak do tego nie doszło bo mu nie chciałam pożyczyć paper.

      Usuń
    8. dianka beka z ciebie XD Ja tylko podesłałem screeny od lidki, żeby wyświadczyć jej przysługę. A Michał nie zaprzecza. Drobne wyjaśnienie z jego strony sprzed chwili - http://imgur.com/IxBk4PS no to pozdro :)

      Usuń
    9. Jezu, dobra coś mi się pokręciło z tym profilowym... nie moja wina, że ślepa jestem. No ale plany Michał może i miał, tylko to wszystko było jak przyjaźnił się z kimś od katiany, nawet nie wcielił ich w życie, bo wszystko się rozpadło, a ja mu tysiąc razy na dzień powtarzam, że ma się w nic nie pakować i jakoś nie kradnie, tylko wy zawsze musicie coś wyciągać i dostarczać tu ludziom rozrywki :)

      ps. Shiroayu nie wiem czy wiesz, ale udostępnianie czyichś danych osobowych jest karalne, na scr jest nazwisko Michała a jakoś nie wydaje mi się, żeby godził się na jego upublicznianie :)

      Usuń
    10. A dobrze było jak Michał robił tak samo z moim nazwiskiem lub Oli? Z resztą z Olą zaczełam pisać jak już się nie przyjaźniłam z Michałem więc nie wiem co to ma znaczyć z kimś od Katiany?

      Usuń
    11. to już sprawa właścicielki bloga, ona publikuje posty i upublicznia wasze nazwiska bez waszej zgody :)
      pisząc "z kimś od katiany" nie miałam na myśli akurat ciebie, chodziło mi bardziej o to, że mógł takie plany snuć sobie z którąkolwiek dziewczyną, która przyjaźni się z Olą, a jakoś nic się nie stało, tylko szukacie sensacji akurat wtedy, kiedy on nic nie robi

      Usuń
    12. Jakby nic nie knuł to ludzi nie trzeba byłoby ostrzegać przed nim i kontami, na których siedzi i z których wciąż nieudolnie PRÓBUJE oszukiwać, proste. Sam jest sobie winien tworzenia tych "sensacji", które chyba już dawno przestały większość osób zaskakiwać. Ty teraz też jesteś sama sobie winna ośmieszania się. Niby nie musisz, ale jednak to robisz. Serio, groźba policji? Nie bój się, on w życiu tak nieistotnej sprawy nie zgłosi, bo jego poważniejszych win znalazłoby się wówczas o wiele więcej. Rusz czasem głową, to nie boli, polecam.

      Usuń
    13. ale gdzie wspomniałam o grożeniu policją? ja tylko napisałam o tym, że takie udostępnianie czyjegoś nazwiska jest karalne, nic więcej :)) jak widać ruszenie głową przyda się nie tylko mi

      Usuń
    14. Jprdl jaka ty jesteś tępa XDDDDDDD PRZECIEŻ MÓWISZ O WYSTĘPKU ZAPISANYM W KODEKSIE KARNYM, a takimi rzeczami w pierwszej kolejności zajmuje się policja XDDDDDDDDDDD Nie sądziłem, że znając zapisy KK możesz nie ogarnąć, że mówisz autorce tego bloga o karalności, więc w tym kontekście o sytuacji, w której Michałek przespaceruje się do pierwszego lepszego komisariatu policji np. z kserówkami tej strony i zgłosi występek autorki errora, jako łamiący zapis KK XDDDDDDDDDDD

      Usuń
    15. Wybacz ten skrót myślowy, którego, jak widać, nie ogarnęłaś i musiałem wszystko tłumaczyć. Już nie dziwię się, dlaczego wyżej napisałaś, że nie chcesz ze mną rozmawiać. W końcu z takim bezmózgiem, jak ty, to nie ma za bardzo o czym XDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    16. XDDDDDDDDDDDDDD
      coś nie tak z tobą? może trzeba ci pomóc i wyleczyć chorobę iks de? dobrze wiem, że takie coś zapisane jest w kodeksie karnym, ale nigdzie nie wspomniałam, że ktokolwiek pójdzie z tym na policję, czytanie ze zrozumieniem nie boli:) ale dobrze by było gdyby przed opublikowaniem takich screenów autorka bloga miała na uwadze, że komuś może się to nie spodobać, akurat Michał ma to gdzieś.
      A jeśli nadal masz zamiar ciągnąć ze mną dyskusję i pisać jakim jestem bezmózgiem, to lepiej się powstrzymaj albo zapraszam na priv, bo takie ośmieszanie i siebie i mnie nikomu nie jest potrzebne

      Usuń
    17. POSIKAM SIĘ ZARAZ XDDDDDDDDD
      Nie musisz chyba pisać o czymś tak oczywistym, że Michał (nie "ktokolwiek") pójdzie z tym na policję, bo to oczywiste, SKORO MÓWISZ SHIROAYU O KARALNOŚCI TEGO, CO ROBI - czyli o tym, że Michał może to zgłosić na policję, a ona mieć potem z tego problemy, BO TAK WYGLĄDA KARALNOŚĆ W POLSCE, o której napisałaś XDDDDDDDDDDDDDDDD
      PS mam prawo pisać "XDDDDD", skoro wyję przez ciebie ze śmiechu, dziewczynko XDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    18. Ja siebie akurat nie mam jak ośmieszać, bo mówię o samych faktach, ale ty za to ośmieszasz się nieźle tą swoją głupotą, skoro nie wiesz, co stoi za twoim ulubionym słowem "karalność" w kontekście sytuacji Michała XDDDDDDDDD

      Usuń
    19. PS wolę pisać tu, niech wszyscy widzą, jaka tępa jesteś XDDDDDDDD

      Usuń
    20. żeby się zaraz o tobie nie dowiedzieli paru rzeczy:)

      Usuń
    21. Siergij na fb, i przestań śmiać się z Diqnki. Czekamy na Ciebie od 14...

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, ta cała malina (bleh, swoją żałosną osobą obraża mój ulubiony owoc XD ) to jedna z najbardziej bezczelnych oszustek, jakie miałem okazję tu zobaczyć. Mam szczerą nadzieję, że ta miernota życiowa w końcu pożałuje tego, co robi.
    Miłego wieczoru. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże jak mnie to bawi, jak pod każdym postem oskarżona osoba wspomina o "fałszywych screenach" to już trochę nudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ekspertem od fałszywych screenów, wszak sprawdzam screeny z zadań na Dogry i mam nawet folder z najbardziej nieudolnymi dziełami miszczów pejnta. W tych screenach nie widzę manipulacji, niemniej jednak ni c**ja nie rozumiem, o co chodzi przy tylu skrótach i pozostawaniu niektórych kwestii w domyśle, jak to jest w prywatnych konwersacjach (język polski też miejscami brukany).

      Usuń
  7. Nigdy mi się nie znudzą te stardollowe dramy http://i.imgur.com/gi9R2Tg.gif

    OdpowiedzUsuń
  8. Michał jest beznadziejny, chciał się zaprzyjaźnić z moją koleżanką tylko po to żeby ukraść jej ciuchy ^^ Tak piszę to do cb. Lucy wie, a na dodatek się z cb śmieje, nie dziwie się jej. Ostrzegałem ją przed tb od zawsze, i teraz zwróciła mi honor. A przy okazji, może wyjdź na dwór i znajdź jakichś przyjaciół, bo wątpie że z takim charakterem i zachowaniem masz tkz. ,, znajomych'' a jak się na tym SD nie uspokoisz to po prostu pogadam sb z twoim ojcem, nie warto udostępniać nazwisk. Możesz mi wierzyć na słowo, Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  9. Woah, to coś w sumie nowego.
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń