piątek, 6 marca 2015

To już koniec?

Mam nadzieję, że będzie to ostatni post jaki napiszę o tej osobie - patryk.majczak, znany również jako aldona.m
O koncie patryk.majczak pisałam tutaj:
KLIK
KLIK
A o aldonie.m, tutaj:
KLIK

Być może gdzieś jeszcze się przewinęli, ale nie będę ich odszukiwać w archiwum bloga. W każdym razie, gdy wybuchła ostatnia mini afera z okradzionym majczakiem, znalazło się sporo osób chętnych udzielić mi na ten temat informacji. Trochę mnie śmieszyło, że niektórzy oczekiwali w zamian pieniędzy, albo byli gotowi udzielić tych informacji, tylko w formie wywiadu z nimi. Wszędzie szukamy kasy i fejmu?

Pewna osoba, która nie chciała podawać swojego nicku podesłała mi swoją rozmowę z Patrykiem (chociaż raz napiszę to imię z dużej litery):


 Było to jakieś 2 tygodnie temu. Niestety na stardoll istnieje pewne grono osób, które uważa, że wszyscy kradną, więc to, co robią jest ok.
Nie wiem, co ostatnio wydarzyło się w życiu Patryka, ale dostałam wczoraj, w swojej KG, taką wiadomość od niego:
Kiedyś sama chciałam, by się wypowiedział na temat (potwierdzonych dowodami) oskarżeń, ale usunął moją wiadomość.
Tak więc, skoro tym razem chciał się wypowiedzieć, to przyjęłam jego zaproszenie do znajomych. Oto nasza rozmowa:

Tak więc, moi drodzy, aldona.m nigdy nie istniała. Od zawsze był tylko Patryk i jego 2 konta.
Teraz konto aldony już do niego nie należy.
A jeżeli wierzyć jego słowom więcej kradzieży już nie będzie. Jego konto nie jest już SS.


Możecie wierzyć, możecie nie wierzyć. Wszystko jedno. Dla mnie fajnie będzie, jeżeli już więcej nie usłyszę o jego kradzieżach i nie zobaczę spamu z tego konta.

Poza tym, jakie to śmieszne, że połowa stardollowych złodziei kradnie w odwecie.

5 komentarzy:

  1. Facto numero uno:
    To nie prawda, że prawie każdy oszukuje. No chyba, że jego znajomi lol
    Facto numero dos:
    Da się osiągnąć wiele, nie oszukując przy tym ludzi
    Facto numero tres:
    Kradną tylko biedacy, których nie stać na doładowania http://i.imgur.com/0Q6dRww.gif
    Facto numero quatro:
    Beka z jego twierdzenia, że tylko głupi stosują się do zasad sd... No to ja muszę być głupi, chociaż może jestem nie wiem.
    Facto numero sinco:
    Pani doktor Aldona nas nie wyleczy, bo to Patryk [*]
    #aldona.mconfirmed

    Pizgam #1
    Uważa się za najpopularniejszą doll z Polski? Zapomiał o izabelach? http://i.imgur.com/ZNGSNFf.gif
    Chyba chodziło mu o to, że jest najbardziej irytującą osobą z polski kojarzony za granicą ze swojego natrectwa http://i.imgur.com/ZNGSNFf.gif

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, kradnie w odwecie, ciekawe tylko za co? Bo raczej żadna z oszukanych przez niego osób nic mu złego nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurde no, kradzież to kradzież. Zaczyna się od pikselków, poprzez batoniki, ubrania, podatki, a skończywszy na samochodach, rozbojach, defraudacjach.
    "A kradzieże to tylko dla kasy"-no chyba nie dla sławy.
    Bleh, właśnie porównałam sobie "Va bank" czy "Vinci" ze stardollowymi kradzieżami.
    Chcesz mieć 2 tysiaki na koncie? To weź się do roboty! Można kosić trawę, zbierać truskawki, rozdawać ulotki...
    Zawsze lepiej osiągnąć coś dzięki własnej pracy, a nie kradzieżom czy doładowaniom z kasy od rodziców. Mam co miesiąc czy dwa doładowanie za punkty z Dogry, bo sama na to zarabiam pracując jako moderator. I szczerze, to mam satysfakcję z samej pracy, bo już sam fakt posiadania sd mnie nudzi, nie czuję takiego pociągu do wirtualnych rzeczy.

    Odchodzisz ze Stardoll? Mam nadzieję, że zostawisz tam swoje zachowanie, bo szczerze, to nie chciałabym w rzeczywistości spotkać kogoś, kto okrada obce dzieci w internecie "w odwecie" albo dla zysku, nie widząc w tym niczego złego. Ot taki przyszły korposzczur.

    OdpowiedzUsuń