czwartek, 2 kwietnia 2015

Wreszcie

Killah I MISS SIXTY wkrótce zostaną wycofane:
Sama już nie wiem ile czekałam na to, by admini coś zrobili z tymi sklepami. Od dłuższego czasu nie było już szans na nową kolekcję, więc jedyne co pozostało, to wycofanie sklepów. Na razie mamy obniżkę cen.
W każdym razie to już trzecia seria obniżek w starplazie. Kolejne kolekcje zostają wycofane. Coś się szykuje? Wiadomo, że latem jest cała seria TRIBUTE, ale może będzie coś więcej.
Po wycofaniu dwóch powyższych sklepów, z prawdziwych marek zostanie PPQ (i Nelly - ale to trochę inna kategoria). Powinniśmy liczyć na jakiś nowy sklep?

4 komentarze:

  1. Strasznie nie lubię tych sklepów!Już dawno powinny zostać wycofane.Oczywiście rozejrzę się po nich w poszukiwaniu jakichś perełek,ale są marne szanse na to,że coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę szkoda, że wycofują, ale promocja zawsze spoko ^^
    ja kupiłam 5 rzeczy ale jeszcze się zastanawiam nad kilkoma.
    mogli by dać coś nowego, ale pewnie nie ma co liczyć.

    Paulina1230

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy też w ostatni dzień wyprzedaży będzie -75%. W sumie dobrze, bo ubrania z tych sklepów są generalnie słabe, choć może coś wyłowię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kilka rzeczy, na które wcześniej żałowałam stardollarów. Obniżka - dobra rzecz. Liczę, że w zamian za te sklepy dostaniemy inne, lepsze.

    OdpowiedzUsuń