piątek, 21 sierpnia 2015

OSTATNI

Witam w ostatnim poście o oszustwach, kradzieżach i innych tego typu rozrywkach.
Od pewnego czasu dostaję coraz więcej zgłoszeń. Większość sytuacji zaistniała w wyniku zwyczajnej naiwności oszukanego. Cóż, jeżeli robicie coś poza regulaminem stardoll (np. wymiana), to musicie się liczyć z tym, że jeżeli sprawa źle się dla was potoczy, to z problemem zostajecie sami.
Ostatnio zaczęłam dostawać też sporo anonimów, z dowodami wątpliwej wartości. Nie, nic z tego nie będzie.
Nie będę też już opisywać starych spraw, a takie też do mnie trafiły.

Na początek chciałabym się odwołać do ostatniego takiego posta.
Pomimo iż, czacha32 i patryk.majczak nie pasowali mi jako jedna osoba, opublikowałam opowieść Pikaczu103. Obecnie nawet ona stwierdziła, że nie ma niepodważalnego dowodu na to, że jest to jedna osoba.
Teraz chciałam wam pokazać fragment mojej rozmowy z Michałem (KatyBlueVelvet):


Tylko on stwierdza, że konta należą do jednej osoby, ale możliwe, ze robi to na złość Kindze, z którą jest skłócony.

Zastanawiałam się, czy publikować jej konta, ale skoro wycofała się z kradzieży, to tym bardziej nie powinna mieć nic do ukrycia:



Posiadanie kilku kont nie jest zbrodnią (z tym, że tutaj przynajmniej część jest ukradzionych).
Ostatnie interesy czachy32 są uczciwe. Tutaj kilka dowodów:


Na tym kończymy temat czachy32.

Teraz czas na KatyBlueVelvet.
Jak pewnie wiecie, konto już nie istnieje.
Po ostatniej sprawie Michał miał spiny z wieloma osobami.
Postanowił jednak wygrać NCG. Miała mu w tym pomóc MalinaSekret111. Sam dał jej hasło na konto, by za niego spamowała. Ona przy okazji zajrzała mu do wiadomości i chyba to, co tam zobaczyła, uznała za dostateczny powód, by mu to konto podprowadzić:






Ludzie nadużywają słowa "hacker" - Michał sam jej przecież dał hasło do konta. Mnie rozwaliło to, co napisał: "hack me"? Serio? Doprosił się.
W każdym razie po tej akcji odzyskał na chwilę swoje konto:

A później nastąpiło to;
Na KatyBlueVelvet pojawiła się "wyprzedaż" bez zgody właściciela - wszystko po 2sd/2sm. Reszta została usunięta.

Część rzeczy trafiło do JasnejKasi, dlatego Michał między innym to konto oskarżał o włam. Oskarżał też MalinęSekret111, bo ona wcześniej była na jego koncie.

Konto, zupełnie już puste, została usunięte

Ostatnie oskarżenia padły na Katianę15, która posiadała hasło do jego e-maila. Problem w tym, że hasło to było znane szerszej grupie ludzi i bardzo możliwe, że było podawane dalej, bo Michał zapomniał je zmienić.
Jeżeli wierzyć Katianie15, to nie ona, ale znana jej osoba dokonała egzekucji KatyBlueVelvet. Nie poznamy jej nicku. Nie jest mi to do szczęścia potrzebne.

Nie wątpię w to, że podobnych akcji będzie na stardoll jeszcze sporo. Na pewno oszuści wymyślą nowe sposoby na zwiększenie swojego majątku. Jeżeli coś takiego nastąpi, to pewnie to opiszę - TYLKO jeśli to będzie nowa metoda, nowe zagrożenie, przed którym lepiej będzie ostrzec ludzi. Lekarstwa na naiwność jeszcze nie wynaleziono, więc jeżeli ktoś coś straci z tego powodu, to nawet nie będzie mi przykro.

P.S. Posiadam jeszcze trochę materiałów. Takich, które mogłyby rozkręcić ładną gównoburzę, ale postanowiłam nie dawać wam tej przyjemności :)

32 komentarze:

  1. Lubie czytac Twoje posty :D
    Co do Czacha32 - nie znam jej tak dobrze ale mogę powiedzieć, że jest bardzo miła i uczciwa :)
    Michała nie lubie wiec konta i jego rzeczy mi nie szkoda.. tylko teraz ta JasnaKasia.. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, Czacha miła osoba, czasem zdarzało mi się z nią pisać.. ;)

      Usuń
    2. Aurelia co masz do mnie skoro nie kradnę -.-

      Usuń
    3. Trudno Ja ciebie też nie lubię wiec nic się nie stało :)

      Usuń
  2. A morał z tego jest taki że zła karma zawsze wraca a oszust wcześniej czy później sam zostanie oszukany i zazna tego, czego innym dał zaznać! Szkoda że stardoll z miłej gry o ubieraniu wirtualnej lalki zmienił się w siedlisko chciwych i wrednych ludzi którzy zamiast uporządkować swoje realne życie żyją tylko 24/h stardollem, le, yh,wyprzedażami i innymi głupstwami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że nie cierpię oszustów, sama nigdy nikogo nie oszukałam i uażam, że robienie tego jest podłe, bo nie wszystkich stać na to, żeby potem sobie kupić to, co stracił, a nie raz wydał na daną rzecz wszystko, co miał, a została skradziona... Ale tak na prawdę najcześciej jest to wina osoby, która została oszukana :/ Przecież to głupota dawać komuś hasło do swojego konta, więc nie rozumiem, dlaczego ludzie nadal to robią... Poza tym jest to zabronione przez stardoll. W ogóle też denerwuje mnie już trochę coś w stylu "o matko, dałam mu hasło i ukradł mi konto!".

    Mimo wszystko szkoda, że już nie będziesz pisała takich postów, bo lubię Twój styl pisania :)

    Dla mnie malinasekret11 również jest oszustką... Rozumiem, że chciała wymierzyć sprawiedliwość ale zachowała się jak złodziejka... Gdyby była w porządku to nie wzięłaby tych rzeczy do siebie tylko sprzedałaby je za 2 sm/sd osobą do których te rzeczy należały... Poza tym oszust, czy nie oszust zrobienie czegoś takiego też jest chamskie. Przecież nie wszystko ukradł i pewnie wydał też swoje pieniądze na to konto, więc całkowite wyczyszczenie go jest kiepskie :/ Sądzę, że tak jak pisałam wcześniej, należało odszukać właścicieli kradzionych rzeczy (znalazłaby to w wiadomościach i mogła dać informację, że Ci którzy jej przyślą dowody na to, że zostali oszukani, dostaną zwrot swoich rzeczy. A i nie trafi do mnie agrument, że przynajmniej już nie będzie kradł.. Jak będzie chciał to założy nowe konto albo ukradnie czyjeś i dalej będzie robił to, co robił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę oddać, ale podaj mi nicki tych osóbek :) Niestety nie mogłam tego znaleźć, ponieważ on to od kogoś kupił i nie ma tego w historii bazaru. I poza tym konta już nie ma. Jak chcesz możesz nazywać mnie oszustką, ale ja wiem, że nią nie jestem :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Skąd mogę je znać? :p ponoć Ty znalazłaś coś w jego wiadomościach, co sprawiło, że odebrałaś mu rzeczy, co rozumiem tak, że musiałaś znaleźć wiadomości od okradzionych ludzi, czyli dowiedziałaś się kto został okradziony. Jeśli nie to powinnaś dodać w swojej prezentacji informację, że jeśli ktoś przyśle Ci dowody na to, że został okradziony ( np screen z bazaarku z kilkoma rzeczami kupionymi za 2 sd przez konto Michała) to oddasz mu rzeczy. Tak by było uczciwie.

      Usuń
    4. Znalazłam w jego wiadomościach też inne oszustwa, których dokonał. A wiadomości od okradzionych osób nie było. Wysłałam wszystko do Shiroayu, ale tego nie opublikowała. Wszyscy teraz widzą mnie w złym świetle. I nie odwiedza mnie tyle osób, abym mogła im to oddać. A poza tym sprzedałam te fryzury, a część z nich ma Shiroayu...

      Usuń
  4. Uwaga LouisLvVuitton to nowe konto Michała uwaga na niego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *biegnie selekcjonować listę znajomych na stardoll*

      Usuń
  6. szczerze to ja sie juz pogubiłam hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siergija usunęłam, bo jak on sam zauważył, nie mam żadnego dowodu na niego. Z Maxis było podobnie, były na nią tylko pomówienia od anonimów. Jeżeli chodzi o Malinę to sama nie wiem co z nią zrobić.

      Usuń
    2. Ile razy mam powtarzać, ze nie jestem oszustką?

      Usuń
    3. HAHA Natalcia doobre! ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    4. Nie jestem złodziejką. Bardzo śmieszne Michał. Pękłam ze śmiechu.

      Usuń
  9. Widzę, że wszyscy wolicie bronić Michała i wy jesteście tacy niewinni. Michał za swoje dostał i koniec. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robię z siebie idiotki i nie zamierzam się z tobą kłócić o jakieś gówno. Sprawa się skończyła, a on nie ma już konta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z natalcia1112... Rozumiem, co było Twoim celem, ale sorry wziąć sobie, co cenniejsze, sprzedać i usunąć resztę? Po prostu go okradłaś. Zrobiłaś to samo, co on innym. Tak, jak odpisałam wyżej -> powinnaś dać informację, że za dowody, że dana osoba została oszukana, oddasz jej rzeczy, które do niej należały. I nikt tu nie broni Michała, wszyscy wiedzą, że oszukiwał. Poza tym tak, ja czuję się niewinna, bo nigdy nikogo nie oszukałam, ani nic mu nie zabrałam. Raz w życiu się wymieniłam z kimś i owszem było to korzystne dla mnie, ale ta osoba chciała tą gorszą rzecz i specjalnie robiłam screeny, żeby w razie czego dowieść, że była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tylko wzięłam mu fryzury. Potem Michał zmienił hasło. Ktoś zrobił wyprzedaż na jego koncie i kupiłam bluzkę za sm. wiem kto włamał się na jego konto i sprzedał wszystko i usunął ubrania. Bardzo mi przykro, ale to nie byłam JA.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podsumowując: Malina zabrała mu z konta fryzury, później on to konto odzyskał i znowu utracił. Tym razem to inna osoba za tym stała. Malina miała na swoim koncie tylko jego fryzury, część sprzedała. Ja kupiłam dwie - jedną za 20sd i jedną za 30sd.
    To, co Malina wysłała mi na maila, znalazło się wcześniej w jej poście, który już nie istnieje. Było tam też kilka wiadomości (w jej poście, na moją skrzynkę już nie trafiły), z których nie wynikało jednoznacznie, że chciano ją oszukać, a ona je w ten sposób zinterpretowała.

    Jeżeli ktoś z posta wywnioskował, że to ona stoi za egzekucją KatyBlueVelvet, to najwyraźniej ma problem z czytaniem ze zrozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ty musisz szukać dziury w całym?

    OdpowiedzUsuń
  15. Malina zabrala mi same wlosy plus spodnie Bizu Diy. A konto mi usunela katiana15. Mam screeny jak malina mi o tym mowi ze to ona i zebym powiedzial ze jak vos powiedziala mi to jasna a nie malina. A no i jeszcze malina naciagnela i oszukala mnie bo mi powiedziala ze jak jej wszystko opowiem to mi odda rzeczy a ja to zrobilem a ona nie oddala :/ Tak kradlem i oszukiwalem, ale juz tego nie robie. Zmienilem sie i ciagle sie zmieniam bo za duzo stracilem przez te idiotki. A co do katiany to jest oszustka. Katiana nie nakezy do niej tylko do kandreoa. Ukradla jej konto jak miala ok 30 lvl. Powiedziala mi.jak gadalismy ok 1 w nocy ze nikomu o tym nie mowila i boi sue ze one bo ta sa chyba siostry chodzily razem do szkoly ze odzyskaja katiane i ona jej nie bedzie jej miala. Szczerze chcialbym zeby to ci sie trafilo i zobaczylw jak to jest stracic swoje konto na ktore rez wydales swoje pieniadze. Mowie od raxu brakowalo mi 50 dni do royalty sam kupilem wszystkie ss optocz 1 ktore zrobila mi kasiaszulc12 ale potem jej oddalem 10 zl. Nie oszukalem nikogo od ponad miesiaca i jestem z tego dumny! Serdecznie pozdrawiam jak cos piszcie do mnie mam duzo info do udostepnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto Katiany jest zatwierdzone przez Kandreoę. Nie rozumiem, po co drążysz temat. A i - Ty wydałeś na swoje konto 30 złoty, ona myślę że około tysiąca. Jeśli będziesz chciał usunąć jej konto - okażesz się prawdziwym, szowinistycznym dupkiem. Sprawa zamknięta - usunęli Ci konto, Katiana ma to w dupie jak inni. Żyj własnym życiem, nie wracaj do przeszłości.

      Usuń