piątek, 10 kwietnia 2015

Nawet LE?

Jak wiecie, od wczoraj możemy zdobyć sukienkę z II edycji LE:
Tak wyglądała cała kolekcja:

Pojawiła się z okazji walentynek 2009, a rzeczona sukienka była jedną z najcenniejszych rzeczy z całej kolekcji. Było tylko 150 sztuk. Ile jest teraz? Nie wiadomo, ponieważ "nowe" sukienki nie mają limitu przy metce. By zdobyć sukienkę trzeba wydać 600sd (bazaar też się liczy), w ciągu trzech dni, licząc od wczoraj. Czy można zdobyć kilka sztuk? Nikt nie powiedział, że nie, ale nie mam tutaj żadnych potwierdzonych informacji.

To co najważniejsze: sukienki, jak wszystkich darmówek, nie da się sprzedawać. Tzn. jeżeli ktoś chce ją zdobyć, by na niej zarobić, to się zawiedzie.
Tak więc mamy "podróbkę", która z całą pewnością nie jest warta 600sd (chyba, że zdobędziecie ją "przy okazji", kupując to, co naprawdę chcecie - to będzie tylko dodatkiem do zakupów) i nie można na niej zarobić, ale, która obniża drastycznie wartość oryginału. Takie ceny są teraz na bazaarze:



Możliwe, że ceny jeszcze spadną.
Czy stardoll po raz kolejny złamie swoje zasady i w jakiejkolwiek formie przywróci kolejne rzeczy, które miały być tylko raz i już nigdy nie wrócić? Ta sukienka to w końcu nie pierwszy taki numer. Jedyną nowością jest to, że jest to LE, która do tej pory była nietykalna.
Do wcześniejszych "ofiar" zaliczamy buty ANTIDOTE (chyba 3 sztuki), oraz specjalne limitowane czasowo gitary i torebki (z 2009 roku).

15 komentarzy:

  1. Metka jest oryginalna, ale co z tego, skoro nie można jej za nic przehandlować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, ja dostałam sukienkę po zakupach na bazaarze.

      Usuń
  3. Ta "promocja" zaskoczyła mnie tak, jak żadna, a już wiele niezbyt fair rzeczy na stardoll było. Dodatkowo jestem zaskoczona, że bazaar też wchodzi w promocje. 600sd to bardzo dużo (gdyby przeliczyć na doładowanie to ok. 40zł, wiem, że takie przeliczanie nie ma większe sensu, jednak jak dla mnie jest to dość dużo, jak na wydanie w pikselowy świat).
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. To trochę jak torby Wittchen w Lidlu... >_<
    Callie, szykuj anus, bo zapewne pal już na ciebie ostrzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mow ze LE nietykalne, bo kiedys byla zacheta darmową sukienka przy logowaniu przez specjalny link, czarna o ile dobrze pamietam lateksowa/cekinowa sukienka na ramiaczkach :D
    JenniferEvil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ta sukienka nie była ani z 1 ani 2 z kolekcji :') Jak dobrze pamiętam, to była ze zwierzęcej kolekcji.

      Usuń
    2. Tamta sukienka nie pojawiła się wcześniej w ŻADNEJ kolekcji, a limitowana była tylko z nazwy. Inna sprawa z LE, które były do kupienia przez wiadomości. Tylko, że tamte rzeczy, też nie były wcześniej w żadnym sklepie i trzeba było je po prostu kupić - przez link.

      Usuń
  6. Wczoraj mogłam wystawić tę "darmową" sukienkę na sprzedaż, więc te, które znalazłaś w bazarze to na 100% są darmówki. Nie wiem, jak jest dziś, ale na 99% sukienka JEST "sprzedawalna", więc można na niej zarobić, a co za tym idzie - część informacji z postu jest błędnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była, już nie jest :) albo to ja jestem taka pechowa :(

      Usuń
    2. A, to spoko, tak może być, tylko te kiecki z bazaru to na 100% nie oryginały, tylko te darmówki z wczoraj...

      Usuń
    3. Nie, te są na 100% oryginalne, bo wszystkie mają cenę początkową 250sd.

      Usuń
    4. Ja swoją sukienkę nadal mogę wystawić na sprzedaż, a jej cena początkowa na bazarze to własnie 250sd, więc to na 100% nie są oryginały - warto o tym napisać, żeby się ktoś nie połasił i nie kupił "darmówki", wierząc, że jest oryginałem. Jest niedziela, więc najwidoczniej jest tak, jak pisałaś - masz pecha w związku z tą kiecą ;) Sądzę,że to może mieć związek z kolejnością "otrzymywania" sukienki - ci, co jako pierwsi ją otrzymali, mogą mieć "sprzedawalną" wersję, a później błąd został naprawiony, w związku z czym reszta użytkowników nie może sprzedać swoich egzemplarzy.

      Usuń
    5. to że mają cenę początkową 250 nic nie znaczy. Bazar ma obok cen kupna także zakodowanie także ceny orginalne-sklepowe*. Logiczne jest że nie będzie się wyświetlała że sukienka była za 0 więc wyświetla cene orginalną. Ale jbc jak sprawadzić? kupić i sprawdzić numer, jeśli ma inny niż 0 to gratki, orginalna. (tak, prezentowane rzeczy mają numer 0 ale nie sądzę że w tamtych czasach było już kupowanie prezentów ze starplazy)

      *skąd wiem? mi 'urzywając' charles proxy do wyszukiwania w bazarze wyswietlają się ceny sprzedaży

      Usuń
  7. Ja swoją miałam i sprzedalam, Dostaje sie tylko jedną RAZ - sprawdziłam. No a na drugim koncie juz sprzedac jej nie moge kurna... :/ A swoją sprzedałam w niespełna 10 minut za 500 sd.... (wydalam 600 w znajomym bazarze - handel wymienny :P) gdzie sukienka kosztowała oby dwie strony tylko prowizje wiec mi udalo sie na niej zarobić ;)

    OdpowiedzUsuń