piątek, 29 sierpnia 2014

Loteria

Loteria tylko dla obserwatorów

36 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. Jeśli w ogóle będę brana pod uwagę to chciałabym 6 lub 4.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  2. zg sie :) Najbardziej chciałabym 3 :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, zgłaszam się :) Chciałabym 1, 3, 4, 6 albo 7 :)
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozbrajajcie mnie ludzie. Zgłaszacie się do loterii a nie udzielacie się na blogu czy nie pomagacie Marcie. To żałosne xq

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Najbardziej chciałabym 7 :)
    super16

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Najbardziej chciałabym 2 :)
    OLKA5961

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :-)
    Chciałabym 1 lub 10
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się, bardzo chce 1
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    Chciałabym nr.10
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) Chciałabym 1, 2 lub 3.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.Mam numer 8. misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  13. zg się, chcę bardzo czwóreczkę :3

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Zuzia1358
    +mam 6 i 7 :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Loteria i od razu ile komentarzy ;O
    Zgłaszam się

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. Loteria i od razu ile komentarzy ;O
    Zgłaszam się

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :) mam nr 5 :)
    KicziKinga

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Nie mam nic.
    Marzę o 1 lub 4 *-*

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. To ciekawe, że zgłaszasz się do loterii na blogu, na którym widniejesz jako oszust.

      Usuń
  20. Zgłaszam się.
    Mam już nr 5.
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń