sobota, 4 kwietnia 2015

Worst #10

 To chyba jakaś bohaterka z "Obcego" - ma taką charakterystyczną czaszkę. 
 To jeszcze jest twarz?
 Patrzcie, co się jej zrobiło koło ust od kolczyków. To chyba jakieś zakażenie. Uważaj, bo zaraz zacznie gnić! 


 Nawet nie wiem...
Powiedzmy, że przyczepiłam się do włosów. 
 Taka zbuntowana. Lizak -nowy symbol buntu.
 To chyba trochę przegięcie z tymi ustami. 
 Wygląda jak jeden koleś z telenoweli - źle.
 Zabierz te usta z twarzy. 
 Długo ten "trend" będzie jeszcze trwał?
 "Mam zeza."
 "A ja i moje brwi jesteśmy bardzo znudzone."
 "Co wy wiecie o makijażu? Prawdziwa stylowa kobieta maluje się węglem."
 Jakby trochę za płasko z jednej strony...
 "Rysy to życie, ale podwójne brwi to już high life."
 "Co ty wiesz o podwójnych brwiach?" 
 "A podwójny nos kiedyś miałyście?"
 Nadciąga burza. 
 Dmuchana lalka. TA dmuchana lalka. 
 Królowa zaraz ją przebije swą zacną koroną. 
 Upośledzenie totalne.
 Mniam...?
 "A ja jestem tak zajebista, że moje włosy nawet nie dotykają mojej głowy!"
Fashion.


Hmm. Coś dziwnego mi wyszło z dzisiejszego worsta...

18 komentarzy:

  1. Fajne komentarze po każdym ze zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha uwielbiam te posty! Dziwne... Jak ludzie mogą mieć taki styl?!

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje mitej szcze rości na innych blohach hahahaha
    ale tego chłopaka to nie wiem czemu się czepiłaś. w porównaniu do resty ferajny to cud miód jest XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. brakuje mitej szcze rości na innych blohach hahahaha
    ale tego chłopaka to nie wiem czemu się czepiłaś. w porównaniu do resty ferajny to cud miód jest XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja komentarze zawsze poprawiają mi humor :') To feszyn i latające włosy, węgiel :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle uśmiałam się xD Nadal jednak nie wiem o co chodzi z tymi pobitymi/zakrwawionymi/zaczerwienionymi ustami i skórą pod nosem u Turczynek. Zassały usta w szklankę, jak to robią dzieci czy co?
    Co do węgla, to w starożytnym Egipcie był stosowany w makijażu, ale raczej do malowania brwi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. :D Jak ludzie tak mogą ubierać i malować swoje lalki, chyba najlepsze są te z latającymi włosami, podwójnymi częściami ciała i węglem. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie trafione, uśmiałam się
    topmodelka17822

    OdpowiedzUsuń
  9. ''Fashion'' hahaha :D Genialny post, rozbawiłaś mnie. :)
    Nacia220

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawia mnie dlaczego ludzie mają takie doll. Przecież w większości na pierwszy rzut oka wydać że coś jest (bardzo) nie tak. Rozumiem - różne gusta i guściki, i jeszcze przełknę te wielkie oczy a'la manga czy coś, ale te tragicznie rozmieszczone rysy twarzy i "cieniowanie" mnie przeraża :/

    OdpowiedzUsuń
  11. swoją drogą dlaczego ta z kokardą ma kolczyki na zębach???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo może ona ma samila takiego jakiegoś nowoczesnego?

      Usuń
  12. Uśmiałam się na maxa XDD Matko Ci ludzie to totalne oszołomy ;-; A co do posta... GENIALNY! XD
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha, to chyba najbardziej tragiczny post jeżeli chodzi o "uczestników" z całej serii. W życiu się tak nie uśmiałam. :'D
    Myślę, że powinnaś podpisywać każde zdjęcie w The Worst. Te komentarze są przezabawne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahahaha nie no uśmiałam się xD Czekam na więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po prostu kocham tego bloga!!!Masakra,można się nieraz tak pośmiać.

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 od końca i ,,nadciąga burza'' XD
    kreda2

    OdpowiedzUsuń