piątek, 24 kwietnia 2015

Błąd zamieciony pod dywan

Miałam kilka miesięcy taki mały problem. Dotyczył tej torebki:
Chociaż zakupiłam ją już grubo ponad rok temu, to przy próbach wystawieniu jej na bazaarze, pojawiał mi się komunikat, że nie mogę sprzedać tej rzeczy, bo...  nie minęło jeszcze 48 godzin od momentu jej zakupienia.
Napisałam do adminów w tej sprawie. Odpisali, że mają z pewnymi rzeczami (w tym z tą torebką) pewne problemy i, że pracują nad rozwiązaniem tego problemu
No to naprawili. Torebka teraz nawet nie widnieje wśród rzeczy, które można sprzedawać. Brawo. Sprawa załatwiona. Po co naprawiać, jak można wyrzucić?
Ciekawi mnie, jakie inne rzeczy, należą do tej grupy, i czy coś je łączy, czy tylko czysty przypadek.

8 komentarzy:

  1. Tak było też z sukienkami DKNY za sm, te które były do otrzymania z gift-o-metrów i ta złota która była na sylwestra o ile dobrze pamiętam, najpierw można je było sprzedawać później też ten komunikat i teraz proszę bardzo, sukienek nie można sprzedawać .
    JenniferEvil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że tamte rzeczy były darmówkami, a torebka - nie.

      Usuń
    2. No tak, ale jakąś swoją wartość mają, w końcu to DKNY.

      Usuń
    3. Ważniejsze jest to, że były darmówkami.

      Usuń
  2. hahah patolodżi na tym sd ostatnio :o

    OdpowiedzUsuń
  3. A co im tam! Niech tworzą dalej zajebiste jakże niezbędne aplikacje! Żałosne! ;(

    OdpowiedzUsuń