czwartek, 16 kwietnia 2015

Co się zmieniło po kolejnych zmianach?

Dzisiaj mamy kolejną porcję zmian na stardoll - bardzo możliwe, że nie ostatnią. Przy okazji ich pojawienia się, przypomniałam sobie, jak to było w 2010 roku. Wtedy dostaliśmy zapowiedź metamorfozy i wszyscy jej wyczekiwaliśmy. Gdy w końcu nastąpiła, objęła całą stronę. Było to też powodem wystąpienia licznych błędów. Tym razem stardoll postanowił nas nie informować o swoich zamiarach, a wygląd strony zmieniany jest etapami i może dzięki temu nie ma żadnych błędów (albo się ich po prostu nie doszukałam).

Najważniejsze zmiany to przeniesienie całego paska stanu do góry strony, oraz przeniesienie transmitek na lewą stronę, zajmując połowę miejsca FriendFeed. Teraz też wyświetlane jest na raz kilka transmitek, a nie jedna. Minusem (dla kupującego transmitki) jest to, że pasek można zwinąć i w ogóle nie czytać stardollowych ogłoszeń.  Poza tym dane, na temat ile sp brakuje nam do kolejnego poziomu i co dostaniemy, za jego osiągnięcie, wyświetlają się dopiero po kliknięciu na pasek sp.
A teraz jedna z najważniejszych rzeczy - opcja wylogowania się:
Na samym dole :)
Jak się odnajdujecie na nowej stronie? Ja całkiem nieźle. Nie jest to taki szok, jak w 2010 roku, kiedy niemal wszystkie opcje były  gdzie indziej.
Wydaje mi się tylko, ze strona dość wolno chodzi.

7 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia,ale to pewnie dlatego, że muszę się przyzwyczić. Bardzo podoba mi się nowy desing, poszli bardziej w minimalizm, co moim zdaniem to wielki plus.
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, strona zamula strasznie ... Według mnie straszna "poprawka" bo przez 5 minut nie mogłem znaleźć czatu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam się zupełnie odnajduje, fajnie też jest z tym chatem xD

      Usuń
  3. Dla mnie poprawa na duży plus. Wiadomo trzeba się przyzwyczaić do niektórych zmian, ale milej jest bez tego paska z "reklamami społecznymi" na dole, bo można je ukryć. W dodatku poprawili ten wyświetlany pasek ze starmonetami i teraz bez przechodzenia na inne strony, można zobaczyć, gdzie mamy jeszcze wejść aby starmonety zarobić :) A ten czarny pasek nie "wędruje" za nami, gdy schodzimy na dół strony i nie zasłania nam niczego (jak to robił prototyp). Ja jestem nawet bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej na głównej reklamę Starbloga z postem o tym ;P
    A tak na temat, to zmiana jak najbardziej na plus. Widać, że Stardoll po prostu dorasta. Lalki dla dużych dziewczynek. ;D Wszystko jest teraz takie nowoczesne, świetne! Mogliby jeszcze zmienić całą resztę i paseczek od korony Starpunktów, może na fioletowy - do Sc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wolniej,po kliknięciu mija chwila zanim zacznie się ładować :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moge sie odnalezc na sd w po tych zmianach.. l0l

    OdpowiedzUsuń