niedziela, 23 sierpnia 2015

Striptiz na stardoll

Raz na jakiś czas (a jeżeli chodzimy na imprezy to dużo częściej) trafiamy na bardzo wyuzdane lalki. Takie, które chcą być seksowne tak bardzo, że stają się istną karykaturą.
Żadna z tych, nie posunęła się jednak do tego, by zupełnie obcym ludziom zaprezentować swój striptiz, promując swoje "show" na stardoll. I nie mam tutaj na myśli rozbierania lalki.

Miało to miejsce w 2011 roku. Graczy zaskoczyła wiadomość o tymczasowym zamknięciu klubów. Nie wiem, jak długo zamknięte były wszystkie (bo ta część strony zupełnie mnie nie interesowała), ale klub, który było powodem całej akcji, już nigdy nie został przywrócony.
OriginalClub był jednym z pierwszych, które powstały w grze. Z tego też powodu był bardzo popularny. Po jego zamknięciu tworzono wiele innych. Ten główny zastępczy też już nie istnieje:
 Powodem całego zajścia była ta osoba:

Jej konto też już nie istnieje. Ta 11-latka założyła w popularnym klubie wątek. w którym zapraszała graczy na swój TinyChat.
Podczas czatowania z nieznajomymi dziewczynka... zaczęła się rozbierać.
Ktoś powiadomił policję, część osób zrobiło screeny...
Policja skontaktowała się ze stardoll i z rodzicami dziewczynki. Lavender tłumaczyła, że rozbierała się, bo było jej gorąco. Twierdziła, że była przekonana, iż kamerka jest wyłączona. No cóż, nieźle nazmyślała. Nie wiem, jakie były dla niej konsekwencje tego czynu.
Podobno wróciła do gry, ale pod nieznanym nickiem.

Natomiast klub przepadł. Wielu graczy zgadzało się z tą decyzją stardoll. Podobno w klubie było wiele dziwnych, niestosownych wątków i nikt nad tym nie panował.

Patrząc na to z tej perspektywy, to z obecnymi 11-latkami na stardoll, wcale nie jest tak źle.

25 komentarzy:

  1. Zaczynam się bać. I to na poważnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, to miało miejsce 4 lata temu.

      Usuń
    2. W rok założenia mojego konta haha. Więc nie tak dawno

      Usuń
    3. Założenia? chyba wtedy ukradłam je, Katiana nie jest twoja ukradłaś ja Kandreoa. Wiec dziękuje bardzo do widzenia i nie oszukuj. Pozdrawiam Oszustkę Ole F.

      Usuń
    4. Oj Michaś nie osmieszaj się już dla twojego dobra :-)

      Usuń
    5. A zaklad ze to nie jej konto? Teraz mowie na serio

      Usuń
    6. Nawet spytaj sie tej laski ze to bylo jej konto olka wziela je jak miala ok 20 lvl. Ale to nie zmienia faktu ze je ukradla...

      Usuń
    7. Nawet nie będę mówić jak bardzo się ośmieszyłeś... Najwyraźniej nie zrozumiałeś całej historii z tym kontem. Z resztą - konto bez niczego, na które wydałam lekko tysiaka, dodatkowo właścicielka Kandreoy się zgodziła.. W czym tkwi twój problem? Stare dzieje 2011 rok, wtedy, kiedy Katiana miała dwóch właścicieli a Kan zalazła mi za skórę i wzięłam to konto. Potem przedyskutowałyśmy sprawę i konto zostało moje, a ona ma swoją Kan. To chyba logiczne? Dwóch właścicieli nigdy nie będzie w zgodzie ;) I PROSZĘ NIE WCIĄGAJ JEJ W TO, BO ONA MA WAŻNIEJSZE SPRAWY NIŻ PRZESZŁOŚĆ. Tak konto nie jest założone przeze mnie, i co z tego? Sama je nabiłam, wypromowałam, wydałam kasę... Więc?

      Usuń
  2. nie rozumiem na stardoll kiedyś bylo coś takiego jak kamerka, że można było się zobaczyć czy ona poprostu nie wiem co ? ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ona podała link do swojego czatu na TinyChat.

      Usuń
    2. Można powiedzieć, że to coś w stylu popularnego Omegle, czy ChatRulette, czy nawet Skype lub FaceTime.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i.imgur.com/5L5GRfl.gif
      http://i.imgur.com/6Nv3kf8.gif

      Usuń
  4. Oh, matko. http://hypeline.org/wp-content/uploads/2015/06/surprised1.gif

    WB.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do prawdy? Nie wiem czy ta dziewczyna się dobrze czuła chyba każdy wie że się nie podaje portali społecznośiowych ludzią obcym, a co dopiero TinyChat w dodatku robiąc striptiz. To jest dziwne i nie do zrozumienie o.OAle TinyChat istnieje, czy chodziło o to że zlikwidowali klub na stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ich bardzo wiele xd ale kiedyś na stardoll były inne chatty, trzeba było dostać zaproszenie żeby móc przyjść na chat. Nie pamiętam już tego nawet bo to było jak miałam 7-8 lat xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom, pamiętam XD I były imprezki tylko dla royalty, zwykły plebs mógł pomarzyć o zrobieniu imprezy. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Co kolejna to bardziej dziwaczna informacja o stardoll -to lubię.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezus Smarius, w niedziel ide do kościola modlić się o Stardoll XD

    OdpowiedzUsuń