wtorek, 21 lipca 2015

JasnaKasia

Nasza wielka rodzina oszustów przytuliła do siebie "nowego" członka. Jest nim JasnaKasia.
Tak naprawdę za tym kontem stoi osoba, którą wszyscy bardzo dobrze znamy. Tak, tak, to znowu patryk.majczak.

Jak możecie zauważyć wiadomość dostałam w styczniu, ale wtedy się tym nie zainteresowałam. Patryk, tym razem, zadbał o to, by jego konto nie zostało zdemaskowane. Dlatego też, aż do tej chwili, nie było nigdzie żadnego negatywnego posta na temat JasnaKasia, a samo konto brało czynny udział w działalności różnych blogów.
Skąd ten majczak ma czas na aktywne prowadzenie tak wielu kont?



W każdym razie, osoba, która przesłała mi tą informację już wcześniej miała starcie z majczakiem, o czym pisałam tutaj
Konta dzustysia89 już nie ma, ale Michał funkcjonuje wciąż na innych kontach. Jako złodziej jest na tym samym poziome, co majczak. Przeczytacie o nim w bardzo długim poście, nad którym obecnie pracuję. To już jest w ogóle jedna wielka masakra, z powodu której dochodzę do wniosku, że stardoll to zwykła, pospolita patologia.

Wracając do przedmiotu posta. JasnaKasia, a właściwie Patryś, ukradł konto Ciacho04. Wygląda na to, że miało to miejsce już kilka/kilkanaście dni temu. Większość rzeczy zostało sprzedanych.

Nie mamy żadnych screenów bezpośrednio dowodzących kradzieży, ponieważ majczak na tym koncie jest wyjątkowo ostrożny.

Szczerze, wg. mnie są małe szanse na odzyskanie tego konta, ale majczaka należy zwyczajnie zadeptać jak robaka. Dlatego też, jeżeli ktoś ma, albo po prostu pisze na jakimś blogu, niech zalinkuje/przekaże treść tego posta (i następnego).

38 komentarzy:

  1. ale z niego świnia! powinni mu wgl zablokować dostęp do jakichkolwiek kont na stardoll, może by go czegoś nauczyło..
    super16

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha nie wierzę w tego człowieka. Z tą jasną kasią wiedzialam ze jest cos nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałam przeczytać dwa dodatkowe posty, aby zrozumieć kto jest kim. Szczerze, wciąż niewiele z tego czaję. Zbyt skomplikowane, aby zrozumieć gdzie jest początek, a gdzie koniec.
    I coś mi się wydaje, że nawet powiadomienie wszystkich użytkowników stardolla o złodzieju majczaku niewiele pomoże. Tak długo, jak będą istnieć naiwni użytkownicy zwabieni numerami oszustów, wciąż będzie ktoś, kogo będzie można okraść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można być takim kretynem!

    OdpowiedzUsuń
  5. skorumpowana świnia.. admini nic z nim nie zrobią ponieważ daje im zarobić..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna mnie ten chłopak denerwować
    http://i.imgur.com/sk6PJOk.gif
    Zacznę mu coś w kg pisać 8)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ktoś wie na jakim blogu pisała ta cała JasnaKasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlatego między mną a nim był mur i nigdy nie byłem chętny pisaniem z nim, looool. Dobre przeczucie miałem haha.

    OdpowiedzUsuń
  9. No chyba ty śmieszna jesteś, że ja jestem niby tym człowiekiem! Nigdy nie miałam z nim nic wspólnego. Jeśli naprawdę mam być tym człowiekiem to pokaż mi pełny dowód bo jak na razie to zmyślasz aby podciągnąć bloga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym nawet nie mam tego konta!!! Jakie niby macie dowody na to, że w ogóle ukradłam to konto ?? Myślisz, że jak zmyślisz posta to więcej osób będzie komentowało bloga ? No chyba miałaś taki zamiar. Poza tym wszystkie LE co mam w pokoju są z wymiany i mogę podać nicki osób z którymi się wymieniałam..

      Usuń
    2. haha JASNE, szkoda tylko, że byłaś na koncie Ciacho04 i kosmiki Twojego projektu wynoszą 600 SD. a ciuchy które własnie ciacho04 kupiła nosisz TY. Jesteś taka mądra udowodnij, że to z wymiann innych kont bo póki co jesteś zwykłym ścierwem.

      Usuń
    3. Okej, sukienka czarna z wymiany od my_drive_531, a zielona kurtka od truskawka1616, różowy sweter przed chwilką wymieniłam z Kasztan.XXL A reszta to w bazarku kupione..

      Usuń
    4. twoje słowa nie są żadnym dowodem

      Usuń
    5. I chyba więcej nam nie trzeba.
      To takie typowe ukraść konto w weekend, kiedy na stardoll nikt nie pracuje.
      Limit 5 rzeczy na dzień dotyczy wszystkiego poza projektami, a tych rzeczy jest akurat 12, więc spokojnie mogła je ukraść w ciągu tych 3 dni.

      Usuń
    6. To nic, że jest 1 w nocy idę zrobić sobie popcorn i czytam XD

      Usuń
    7. @CiemnaKasia
      Jak chcesz udowodnić te rzekome wymiany to podaj screeny z bazaarku, bo podanie nicków osób, z którymi trzymasz się blisko i nie trudno jest je zapytać czy będą Cię kryć, nie jest wiarygodne :)
      @natalcia1112
      Zgadzam się w pełni. Przez ostatnie pare miesięcy czasem do mnie pisała, więc z czasem zacząłem też ja do nie pisać wyszło na to, że pisaliśmy codziennie i nagle przestaliśmy co było trochę dla mnie dziwne. Pamiętam też jak błagałem ją, aby sprzedała mi sukienkę Kardashianki z YH właśnie tą, którą ma CiemnaKasia, a Wiktoria zawsze mi odpisywała, że nie sprzeda, więc sorry CiemnaLasqKasq ale nie udawaj, że jej nie okradłaś.
      Patryku kolejne twoje konto zostało zdemaskowane http://i.imgur.com/h7Py8lz.gif

      Usuń
  10. http://bankfotek.pl/view/1916229
    Spódnicę widziała natalcia1112 nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Suknia ze sklepu nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Rękawiczki YH widziała MySmileBeauty nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Platformy na moim koncie widziała natalcia1112 nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Suknia Le chciała kupić QueenRoyal. powiedziałam że ją lubie i nie sprzedam nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Suknie YH widziała na moim koncie natalcia1112 nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Spodnie YH widziała na moim koncie MySmileBeauty nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Bluzkę i spódniczkę wymieniałam się z tobą za kurtkę Le nagle ciuchy powracają na twoje konto za 2sd a na moim skradzionym przez cb nie ma

    http://bankfotek.pl/view/1916230
    Suknie YH kupiłam w bazarze w sobotę nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Spodnie SAP i Suknie Le kupiłam od cb za 30zł i QueenRoyal. widziała je na moim koncie nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sd a na moim koncie które ukradłeś nie ma

    http://bankfotek.pl/view/1916235
    Dużo fryzur mam z wymian np tą blond na dwie strony od natalia555Gold nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Brązowa fryzura też od natalia555Gold nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Reszta fryzur kupiona od projektantów nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Jeszcze brwi kupione u amelkakuszelka nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Fryzura od B.E.A.T.K.A kupiłam od niej nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma

    http://bankfotek.pl/view/1916236
    Fryzura ombre od jelinna kupiłam od emi20045 nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    Blond fryzure Porticus widziała u mnie natalcia1112 nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    A na Queens of Fashion jest w blond fryzurze Porticus którą nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma
    A reszta fryzur od projektantów nagle magicznym cudem na twoim koncie za 2sm a na moim koncie które ukradłeś nie ma

    I zobaczcie jakie sukmi przesyła sobie i to wszystko po kradzieży http://bankfotek.pl/view/1916239

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIĘ z każdym tu napisem !

      Usuń
    2. Ej... A nie masz żadnego kodu z doładowania konta? Tak to Admini mogą coś zdziałać. :)

      Usuń
    3. a, i jeszcze coś ode mnie, choć i tak jest wystarczajaca dowodow, i to juz raczej malo istotne, ale nikomu wiecej oprócz Wiktorii nie sprzedalam mojego projektu tej fryzury, także niemożliwym jest, by jasnakasia kupiła go od kogoś innego.

      Usuń
  11. Ktoś musi mieć żałosne życie okradając wciąż innych :')

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie żeby coś, ale jestem na Stardoll od 2008 roku i nigdy nie miałam styczności z tego typu zagrywkami. Gdyby naprawdę stosować się do zasady, aby nigdy nikomu nie podawać swojego hasła, nie byłoby sprawy, a pewne indywidua nie miałyby szans przetrwać na Stardoll :)
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem od 2008, ale ja często miałam wtedy sytuację z osobami, które chciały mi ukraść konto. Mogę powiedzieć, że zdarzało się to nawet częściej niż teraz ktoś pisze do mnie z takimi sprawami.

      Usuń
    2. a ja jestem od 2006, a kiedyś, do 2010 nie spotykałam się z takimi sytuacjami za bardzo. Głownie spotykałam się z tym w 10-13, teraz to już też tak nie.

      Usuń
  13. Wydaje się to niemożliwe, JasnaKasia pisała przez jakiś cas na SiMie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iluż to morderców było (lub jest) z pozoru przykładnymi obywatelami!
      Twój argument jest inwalidą, sorry.

      Usuń
    2. W takim razie przepraszam...

      Usuń
  14. kolejna rosołowa gwiazdka się stardesign hair

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś mi tu wszystko wytłumaczy? :'))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. japier* aż brakuje słów.......... jestem w szoku, tak bardzo szkoda mi Wiktorii (jezeli chcesz dalej grac na stardoll, na nowym koncie, czy cos, to wiedz, ze mozesz liczyc na moja pomoc). a z ta oszustka/oszustem tez troche stycznosci mialam, czasem ze soba tekstowalismy, nie powiem. i sie troche, a nawet bardzo dziwnie z tym czuje..

    OdpowiedzUsuń