czwartek, 2 lipca 2015

Zawsze znajdą się naiwni

WaverlyBoyle przesłała mi scany swojej rozmowy z misia7Star:
Nieważne ile razy na ten temat napiszę ja, czy ktokolwiek inny. Zawsze znajdą się tacy, którzy nabiorą się na takie oszustwo. 
Jedyne o czym trzeba zawsze pamiętać, to fakt, że jeżeli konto zostanie połączone z obcym adresem e-mailowym, to tak naprawdę, należy już do osoby, która jest właścicielem tego adresu. Zmieniając adres na swoim koncie, wyrzucamy prawie ostatnią deskę ratunku.

W jaki sposób można w takiej sytuacji odzyskać konto? Niektórzy odzyskują swoje konta, dzięki fb (jeżeli jest ono połączone w fb - odłączyć je można tylko właśnie poprzez fb).
Poza tym, jeżeli kiedykolwiek zakupiliśmy SS, to potwierdzenie i kod referencyjny powinny przyjść na e-mail. Podając go administracji stardoll zaświadczamy, że konto należy do nas, dlatego też warto sobie ten kod (z ostatniego doładowania) zachować. 

I to chyba wszystko.
WaverlyBoyle zaraz trafi do informatorów, a misia7Star do oszustów:)

2 komentarze:

  1. Ręce opadają. Oszuści oszustami, jednak mając jakąkolwiek wiedzę o stardoll, jak można uwierzyć takim wypociną, bo inaczej tego nazwać nie można.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam połączone konto z tt, Fb, yt i e-mailem więc raczej nie czeka mnie taka spina XD
    Do całej tej sytuacji idealnie pasuje ten gif:
    http://i.imgur.com/NHJ4Ans.gif
    Nie wierzę, że tacy ludzie chodzą po ziemii

    OdpowiedzUsuń