sobota, 11 lipca 2015

Zaczynam od nowa, ale... robię dokładnie to samo, co wcześniej.

Kontynuujemy temat z poprzedniego posta.
Jak zauważyła miss-wiolaxx w komentarzach w tamtym poście, na koncie naszej kochanej martast121 możemy zauważyć dwie osobliwości.
Po pierwsze - patryk.majczak wśród najlepszych przyjaciół:
Kim jest Patryś wszyscy doskonale wiemy (co więcej mogę wam obiecać, że to nie jest ostatni post, w którym on się przewinie). Czy rzeczywiście on i martast121 mają coś ze sobą wspólnego, czy jest on dla niej idolem, wzorem - tego nie wiemy.
Po drugie - klub:
Ta ortografia bardzo mnie boli. Klub, nowy blog. Wygląda na to, że martast121 chce się oczyścić, zacząć od nowa, tylko, że robi wszystko po staremu, a jej zmiana ma być tylko przykrywką.



 WaverlyBoyle podesłała mi dzisiaj kolejne scany. Są trochę pomieszane, ale to, co najważniejsze zostało zachowane:




Najlepsze z tego jest to, że nasza gwiazda straszy policją.
A buty, które obiecuje za doładowanie są obecnie na licytacji na jej blogu:
Czy coś trzeba jeszcze dodawać?

Moi drodzy, właśnie zbieram informacje w nieco grubszej sprawie, w którą zamieszanych jest więcej osób. Czekam jeszcze na info od głównego informatora. Na obecną chwilę mogę tylko powiedzieć, że przeczytacie o osobach, o których już nie jedno wiecie. Dowiecie się jeszcze więcej :)

12 komentarzy:

  1. Te buty były już zarezerwowane za 500 SD , kiedy składała mi ofertę (gdzieś posiałam screen z nimi - niestety).
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale muszę zamknąć przeglądarkę. Jej głupota tak mnie zażenowała, że mi wstyd, że muszę z nią dzielić tlen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nową komentatorką ( nie dawno odkryłam bloga) i jestem mega mile zaskoczona :D Te teksty i ta atmosfera bardzo mi pasują. Czekam na więcej postów.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tej oszustki to nigdy o niej nie słyszałam.

      Usuń
  4. Sama raz dałam się oszukać Patrykowi (aż wstyd się przyznać), nie sądziłam, że ta gra przyciąga tylu oszustów... Po przejrzeniu nicków osób posądzonych o oszustwa mam nie miłe wrażenie, że Polacy przodują w rankingu... Bardzo żenujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to Turczynki w żebractwie :/
      Oszuści są wszędzie, żebyście widzieli ile osób ma multikonta na Dogry, a ile podrabia screeny z zadań (miszcze Painta).
      W ogóle smuci mnie, że oszustami są dzieciaki. To trochę źle świadczy o wychowaniu i tym, jak będą zachowywać się w dorosłym świecie.

      Usuń
  5. Wiem, że to w tej chwili mało istotne, ale najbardziej śmieszy mnie jej brak konsekwencji. To tylko jakiś dzieciak, który nawet nie potrafi wymyślić jednej wersji zdarzeń i raz twierdzi jedno, innym razem drugie (to w końcu jest na stardoll nowa, bo przejęła po kimś konto czy to było włamanie, którego jest ofiarą, a w czasie którego pewien wyłudzacz oszukiwał innych?). Poza tym, jeżeli chciałaby, aby ktokolwiek jej uwierzył, mogłaby przynajmniej popracować nad swoją ortografią. No bo błagam. "Kato"? Przyrzekam, że przez pięć minut nie wiedziałam o co chodzi.
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  6. NIENAWIDZE MARTY. pomożecie odkryć jej prawdziwą twarz? :> To piekło które miałam z nią na stardoll .. nie wyobrażacie sobie nabliższe osoby wiedzą.. to była porażka :x Naiwni ludzie jej wierzą i też nie każdy czyta blogi aby dowiedzieć się o niej ;/ dużo osób już pisało do ADMINOW aby usuneli jej konto jednak i pisanie i zgłoszenia nic nie daja bo pasozyt jest i bedzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. DO mnie ostatnio pisała jakaś z turcji że zrobi mnie ss tylko muszę podać jej login (!) i hasło do konta :P
    Zastanawiam się czy ktokolwiek kiedykolwiek na coś takiego się nabrał...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona też próbowała mnie oszukać... Straszne

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo do mnie też martast121 pisała :p żebrała o ss i oferowała... Adrianna Boots... ;) Ale postanowiłam odpuścić sobie jakąkolwiek dyskusję z nią i napisałam, że nie mam kasy na koncie :p

    OdpowiedzUsuń