poniedziałek, 13 lipca 2015

Oszustka z Albanii

Aby nie było, że tylko gracze z Polski kradną i oszukują pragnę wam przedstawić oszustkę z Albanii:
"Piękna" anxhi12310. Mogłam odkryć to cudo dzięki WaverlyBoyle, które podesłała mi rozmowę z tą "przedsiębiorczą" panią:

Rozmowa jest po angielsku, a właściwie po jakimś łamanej i powykręcanej odmianie angielskiego. 
Dziewczyna założyła konto jakieś 3 miesiące temu i nigdy nie była SS. Wygląda na to, że kariera złodzieja jest bardzo popularna wśród nowych graczy. To dość smutne, że aż tak dużo osób uważa ją za coś zupełnie normalnego. Czasami argumentują swoje zachowanie faktem, ze nie stać ich na SS. Obwiniają za to cały świat i dlatego "mszczą się" na innych kradnąc i oszukując. Pozdrawiamy czule butem. 

9 komentarzy:

  1. W ostatnim okienku macie takiego EasterEgg'a... xD
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten angielski matko XDDDDDDDDDd

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy Albańczyk,nie jakiś podrabianiec XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha mój był gorszy mam kilka screanów rozmów z georgy_the_best jeżeli znajde to podeśle :) próbowała wyłudzic ode mnie bluzke HB i torbe czerwona z YSL za adrianna bootsco było dziwne ale niestetydałam się na brać mimo mojej nieufności..i straciłam koszulke. Teraz nawet sie ciesze bo Callie ją przywróci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Powinna trawić do worsta.

    OdpowiedzUsuń