sobota, 11 lipca 2015

Blog oszustki

Możliwe, że kiedyś już gdzieś przeczytaliście o osobie o nicku martast121, jeżeli nie, to zapraszam tutaj

To nie jedyna jej akcja. Dziewczyna jest zresztą na blogowej liście oszustów już od dawna. Dzisiaj napisała do mnie (konkretnie na jedno z moich kont, nie na Shiroayu):



I tak oto dowiedziałam się o jej blogu. To trochę śmieszne, ze taka osoba chce się "uspołecznić", może liczy na fame? Troszkę dziwne jest to, że zapowiedziała, ze znajdę się na jej blogu. Ciekawe w jakiej roli?
W każdym razie, podczas naszej krótkiej rozmowy nie zaprzeczyła, iż para się oszustwami. Z tego, co słyszałam od kilku osób jest w tej dziedzinie obecnie bardzo aktywna. Tym bardziej dziwi mnie fakt, że zdecydowała się na bloga.
Jeżeli interesuje was jej blog, to jego adres znajdziecie w jej prezentacji. W sumie nic ciekawego. Trochę nowości i licytacja.

13 komentarzy:

  1. Do mnie też napisała ladacznica =]

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja akurat wysłałam Ci o niej maila. :'''3

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją drogą, to jej blog jest skazą gramatyczną. :'3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak napisała "Ty też będziesz na moim blogu" to pomyślałem sobie o tej reklamie "Ty też zostań bohaterem domu!" XD
    "TY TEŻ BĘDZIESZ NA MOIM BLOGU!" XDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej klub Oszustkii. Ten opis <3 Ta ortografia <3 Niby się broni, ale widać, że kłamie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patryk.majczak najlepszym przyjacielem <3 <3 <3 <3 <3 Urocze

      Usuń
    2. BYŁAM W TYM KLUBIE ;'D BO NIE CHCIAŁAM JEJ SPRZEDAC SUKNI Z VERSACE ZA 2 SD

      Usuń
  6. Do mnie też pisze, bardzo często. Zawsze ta sama wiadomość, z tymi samymi błędami... Żenada...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszukała mnie,, zróbiła tyle koło dvpy że mam ochote ją udusić jednak dalej pisze do mnie sami możecie zobaczyć miłe słowka, ja jej odpisuje bo nie chce przechodzić takiego piekła jak kiedyś.. byłam z tym na policji ale nic nie zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie też pisała malpa jedna! Dopiszcie jeszcze na liście oszustów jeżeli tu ich nie ma kalosz4 i fajnajula10(jedna i ta sama osoba)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,a do mnie ta fajnajula10 napisała i pytała się o wymianę.Nie wiedziałam że jest ona oszustką ... i mam ją do tego w znajomych. Nie wydawało mi się że , może oszukiwać . A ja do tego chciałam się z nią wymienić ... dobrze , że tego nie zrobiłam .
      dziuniaxdxp

      Usuń