środa, 4 lutego 2015

Okradziony złodziej

Jakiś tydzień temu dostałam taki wpis do KG:
Moja pierwsza myśl to "skąd ja znam ten nick?". Patryk.majczak to konto należące parwdopodobnie  do "królowej spamu" aldony.m. Już raz był on/ona bohaterem jednego posta: TUTAJ

W każdym razie Patryś jest tutaj ofiarą. Nie należę do osób, które bez żadnych dowodów zgłaszają osobę wskazaną przez kogoś innego. Obecnie wielu oszustów przedstawia siebie jako ofiary i prosi osoby nie związane ze sprawą, o zgłoszenie oprawcy, który często nie ma nic na sumieniu, a jest tylko w konflikcie z rzekomą ofiarą.

Księga Gości Dzustysi89 pełna była takich wpisów:

Wiele wpisów jest z kont, które wcześniej zostały stworzone dla jednego celu - by głosować na Patrysia.
Za kontem Dzustysia89 kryje się osoba o imieniu  Michał. Z dwóch wpisów od góry wynika, że kradzież była formą kary dla majczaka.
Postanowiłam dowiedzieć się coś więcej na ten temat:
A tutaj wyjaśnienie od samego Michała:
Okazuje się, ze patryk.majczak oszukał już bardzo dużo osób i cały czas pozostaje bezkarny. Najczęściej wybiera osoby zza granicy, które nie wiedzą, co w takiej sytuacji robić i zwyczajnie odpuszczają. Tym razem sytuacja się odwróciła i nagle oszust, który zrobił już wiele przekrętów, poczuł się poszkodowany. Zrobił wielką akcję "pomocy dla mnie".
Próbowałam dowiedzieć się, co ma na ten temat nasz Patryś do powiedzenia, ale niestety usunął on mój wpis do jego KG, co tylko świadczy przeciwko niemu.

Czy kradzież dla kary jest ok? A czy kradzież dla uzyskania korzyści jest ok?
To, co na pewno nie jest ok, to zupełny brak aktywności adminów w takich sprawach i robi się stardollowa samowolka i stardollowy samosąd.
Zaskakująco dużo jest obecnie kradzieży przy wymianach, a wystarczyłoby tylko wprowadzić bezpieczny system wymian. Skoro dało się wprowadzić rezerwację,to dlaczego tego nie da się tego wprowadzić?

8 komentarzy:

  1. Admini nie reagują, bo wymiany są zabronione, także użytkownicy robią to na swoją odpowiedzialność.
    Karma wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio również zostałam oszukana ale wmawiano że to ja jestem tą złodziejką ;). uwaga na Karolkaa33
    A co do Patrysia/Aldonki.. tymi spodniami ciągle spamował, poonoć tylko za 1K sprzedawał, bo taka okazja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ludzie to jednak są. Ostatnio codziennie wchodziłem na konto patryka i przeglądałem jego księgę gości i jak ktoś pisał, że chce się na te spodnie wymienić, to pisałem do tej osoby, że on ludzi na nie naciąga. Nobla w kategorii Pokój poproszę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. HAhahahahhahahahhahahahahh XD nie rozumiem XD
    Żadnej scuby mu nie dałam, żadnej wymiany z nim nie przeprowadzałam.
    Więc nie wiem o co tu chodzi XD

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie psikro ogromne! Ktoś w końcu dał odpowiednią nauczkę. Wstyd się przyznać, ale swego czasu sama dałam się nabrać i straciłam pieniądze w transakcji z tym oszustem (pierwsza osoba nieuczciwą na stardoll, jaką spotkałam), więc cieszy mnie wymierzona sprawiedliwość ;)

    OdpowiedzUsuń