niedziela, 5 lipca 2015

(Nie) możesz bez tego żyć, czyli stardollowe wynalazki do przetrawienia #5

Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale ostatni post z tej serii był... 14 kwietnia. Troszkę dawno.
W każdym razie temat odgadła pierwsza Ania_Miszcz. Oznacza to, ze wygrałaś 25sd na zakupy z twojej listy życzeń. Skontaktuj się ze mną w celu ustalenia, które rzeczy mam ci kupić.

A teraz przejdźmy do tematu - banner reklamowy ze strony głównej.


Zawsze w tym samym miejscu. Swój wygląd graficzny zmienił dopiero po Wielkiej Metamorfozie strony (2010):
A tutaj obecny wygląd:

Teraz banner reklamowy zajmuje dużo więcej miejsca niż na początku, dzięki temu bardziej zwraca uwagę. To dość istotne, ponieważ jest jedną z ważniejszych (jeżeli nie najważniejszą) rzeczy ze strony głównej.
Jeżeli wpadasz na stardoll od czasu do czasu, to wystarczy, że przejrzysz reklamy i wiesz, co mniej więcej się dzieje. Oczywiście możesz też sprawdzić swoje wiadomości, i w sumie, na to samo wyjdzie... Ale, w wiadomościach nie dostajesz informacji, kto wygrał konkurs CG i NCG, jeżeli jeszcze cię to interesuje... bo mnie jakoś nie bardzo.
W sumie, tak szczerze powiedziawszy, to pomimo, iż banner zajmuje sporo miejsca, to jakoś nie zwracam na niego większej uwagi. I tak znajdę tam to samo, co w wiadomościach i naprawdę nie interesuje mnie, kto wygrał CG - na pewno nie ja. Co więcej, czasami te reklamy mnie strasznie wkurzają. Tak miałam z reklamą ostatniej kolekcją sklepu Riviera i parszywą twarzą tego gościa:

Paskudus Pospolitus.

Tak więc, ja osobiście mogłabym się obejść bez bannera, ale z drugiej strony, bez niego byłoby jakoś tak pusto.


Co następnym razem? Zapomniana rzecz, którą znajdziemy gdzieś w zakładce Minigry i na stronach niektórych graczy (np. u mnie). Podpowiedź: za to trzeba płacić. Dla pierwszej osoby, która odgadnie 25sd na zakupy z listy życzeń.

13 komentarzy:

  1. Styling Studio? ;-;
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem, że chodzi o Kariery. Nie wiem jak mogłem zapomnieć o Styling Studio, które było kiedyś popularne. Szpanowało się wtedy kolekcjami DKNY, LE czy HB. Czekam na ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. apartament? salon pieknosci?

    OdpowiedzUsuń
  4. styling studio albo transmitki?
    super16

    OdpowiedzUsuń
  5. Powieść Graficzna? "Wystylizuj się" ? Comic Book?

    Cola342

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystylizuj się ;-;
    qawerty789

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam się reklamy przydają. Wiadomości z reguły usuwam jeszcze przed otwarciem i to masowo więc często tylko dzięki temu banerowi orientuję się co i jak z nowymi dostawami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa! Pamiętam ten wygląd. Było o 3/4 mniej opcji. Pamiętam też jak było 20 mln użytkowników i wielkie święto wtedy przez to było :D Prezenty itp.
    xadusiax

    OdpowiedzUsuń