piątek, 31 lipca 2015

Tak jakoś mnie naszło

Przeglądając dzisiejszy spotlight trafiłam na kilka stylizacji, do których komentarz sam mi się natychmiast w głowie ułożył.
A teraz patrz: bez trzymanki!
(Wystające nogi w tym przypadku to wina spotlight.)



Spójrz w me oczy i powiedz: czy widziałeś kiedyś coś bardziej bajecznego?

Poplątałam się trochę.

To chyba tyle. Do większości stylizacji ze SAP i tak nie można się przyczepić.
Jak wam się udały zakupy? Zauważyliście, że admini wypuścili najwięcej sztuk opalonego koloru skóry, a najpopularniejszym okazał się najbledszy?  

10 komentarzy:

  1. Widziałaś moje? Jakby mi się dłoń paliła. xD Całkiem dobrze poszło i kupiłam aż sześć artykułów! Przypuszczałam, że spodoba mi się ledwo jeden z nich. Właśnie... ale dobrze, bo ten kolor nie jest taki zły, a na Stardoll jest już cała masa tych bladych lalek (nie sugeruję, że są brzydkie) - prawie żadnych murzynek, a tym bardziej azjatek.
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mało osób daje swoim lalkom takie kolory. Mi się to zdarza co kilka miesięcy. Raz nawet mężczyzną byłam :D

      Usuń
    2. Nu, a szkoda. Może poznawałoby się więcej kultury tego świata na SD. Taki tam gender. x"D Ja pierwszy raz zmieniłam kolor z "azjatyckiej żółci" i teraz wyglądam jak wspólniczka ojca z Kazachstanu. Damn those darker-skin-people.

      Usuń
  2. ja oczywiście nic nie mam, bo bida

    OdpowiedzUsuń
  3. haha niektóre stylizacje z SaP są porażające ! niestety ja nie miałam funduszu na tak piekne rzeczy ;')

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trochę kupiłem, nawet zrobiłem że wszystkimi pozami stylizacje stylizacje co nie jest do mnie podobne wtf

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trochę kupiłem, nawet zrobiłem że wszystkimi pozami stylizacje stylizacje co nie jest do mnie podobne wtf

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trochę kupiłem, nawet zrobiłem że wszystkimi pozami stylizacje stylizacje co nie jest do mnie podobne wtf

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ostatnia jest moja. Hahaha. Czekałam tylko na to, aż tutaj zawitam. Dziwne, że z innymi stylizacjami nie trafiłam do Worst. Zdaję sobie sprawę z tego, ze moja lalka raczej nie wpisuje się w konwencję "stardollowego piękna", ale nie zamierzam rezygnować z opalonej skóry, czy "robaczych" oczu. :)

    OdpowiedzUsuń