piątek, 21 sierpnia 2015

Nadchodzące zmiany w apartamentach

Dwa dni temu, w klubie Royalty, powstał oficjalny wątek odnośnie zmian:
W skrócie, członkowie są pytani, czy chcą zmian w apartamentach, a jeżeli tak to jakich.
Kilka propozycji graczy:
- możliwość usunięcia drzewka starpunktowego
- możliwość zmiany koloru podłogi
- wyszukiwanie ubrań w szafie (kolor,model,marka)
- usunięcie "drzwi"
- możliwość zmiany koloru szafy

Co myślicie o tych propozycjach? Jakie byłyby wasze?
W każdym razie, jeżeli na dzień dzisiejszy, stardoll nie zdecydował się jeszcze na określone zmiany, to zostaną one wprowadzone dopiero za kilka miesięcy. Chyba, że wszystko jest już przygotowane, a to pytanie o naszą opinię, jest tylko pod publikę.

15 komentarzy:

  1. Już jakiś czas temu proponowałam wprowadzenie przycisku "sprzedaj w starbazarze" (albo coś o podobnej nazwie) przy przedmiotach i ubraniach. Wyszukiwanie ich w bazarze w przypadku wielu stron (ja mam ich ponad 500, a kiedy do tego dochodzi sortowanie ubrań, które chciałabym sprzedać, ale nie wiem czy nadal nie są dostępne w plazie...) jest po prostu męczące i upierdliwe. Zmiany zaproponowane przez stardoll, oprócz wyszukiwania ubrań, są czysto kosmetyczne i niezbyt wpływają na komfort gry.
    Nimrodel

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysły są dobre. ja bym dodała zmianę ściany (podloge zmienili, a sciany wciaz brzydkie) i mozliwosc sprzedazy wszstkich dostepnych ciuszków w bazarze i zeby pododawali marki do wyszukiwarek i zrobili z tym porządek. Starbazar z wnętrzami lub kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym dodał możliwość sprzedania fryzur LE i Tress Up oraz sprzedaż wnętrz

      Usuń
  3. 1. Rozbudowany katalog w bocznej szafie.
    2. Tak samo katalog w bazarze.
    3. Dodanie brakujących sklepów do bazaru.
    To jest najważniejsze a nie jakiś tam kolor szafy.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Rozbudowany katalog w bocznej szafie.
    2. Tak samo katalog w bazarze.
    3. Dodanie brakujących sklepów do bazaru.
    To jest najważniejsze a nie jakiś tam kolor szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie dotyczyło zmian w apartamencie, dlatego takie są propozycje.

      Usuń
  5. No nieźle, chyba pierwszy raz od kilku lat admini zainteresowali się naszym zdaniem i się z nami skontaktowali :v

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie moge nadal sie pogodzic z ta opcja, ze dollka nie przesowa sie razem ze strzalka, tylko stoi w miejscu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. drzewko mogli by zabrać i szafe gładką zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak. Szafę to by mogli w końcu zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tylko w apartamencie, bo starbazaar na prawdę wymaga ulepszeń... Co do pokoju to jestem za tym, co inni czyli za katalogiem w bocznej szafie i najlepiej w ogóle usunąć szafę w głównym pokoju i w każdym dać tę zakładkę z boku. Poza tym podoba mi się też pomysł usunięcia drzewka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym była za możliwością posiadania więcej szaf w różnych pokojach, i troszkę innym kształcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie mogli by dodac okna do apartamentów, albo chociaż fajne schody.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tych zmian. Jestem jak najbardziej za usunięciem drzewka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie przydałaby się możliwość filtrowania ubrań w starbazaarze (w starplazie) tak, jak jest to z wyszukiwaniem ubrań dostępnych w starplazie.
    bean24

    OdpowiedzUsuń