niedziela, 13 grudnia 2015

Zabawa się nie kończy

Dosłownie chwilę temu kociara100 powiadomiła mnie o kolejnym koncie Wisienki - karlasweetie:
Takie coś już było, prawda?

Dużo ciekawsza jest prezentacja:
Znaczek "official" oraz "callie's crew", a poniżej "Add CherryDABoo now" - można było na niego kliknąć, ale zrobienie tego równałoby się pewnie ze stardollowym samobójstwem. Postanowiłam pooglądać sobie dokładniej konto, ale w międzyczasie zostało usunięte.
Widzę, że pracownicy stardoll muszą teraz zostawać na weekendy na specjalne dyżury - biedacy.

Cały czas zastanawia mnie komu zależy i komu się chce w to wszystko bawić. Kim jesteś, Wisienko?
P.S. Pewnie to Callie - chce przejąć cały stardoll i zmienić nazwę na Callie's World.

40 komentarzy:

  1. na 100% zrobi wisienka nowe konto. Ale nie rozumiem po co jej włosy?? okradla już kasiaszulc oraz menetus

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją miałem w znaj. Fajna babka ogólnie, miła i wgl. Ale to, że dodała callie's crew mnie zdziwiło :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ayameaiko też jest zhakowane..........

    OdpowiedzUsuń
  4. PS MNIE ROZWALIŁO! PADLAM I NIE WSTAJE :D
    dziwie sie, niedługo 10lat na sd a ja nigdy nie miałam poważnych problemów. Teraz to serio wygląda to nieciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. a moze cherry to iron man ??xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, kolejny raz już jej konto ma superstar. Jeśli je kupowała, to pewnie mają jakieś dane np.: numer telefonu czy coś. Chyba, że superstar ze swoimi zdolnościami sama sobie ustawiła albo płaciła Paysafecard.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale mogla kupic kartke zaladowac zrobic ss i wyrzucic karte xd

      Usuń
    2. Że ją stać... xD Poza tym IP. Ze zmianą już chyba nieco trudniej.
      Swoją drogą Underneath Stardoll milczy o Wisienkach. Znając ich pi... powalonych pod względem "poprawności politycznej" moderatorów jakoś mnie to nie dziwi. Bo po co ostrzegać, będzie panika i spam, łolaboga!

      Usuń
    3. ale na underneath stardoll to w jednym poscie byly komentarze od ludzi ze hakują stardoll itd.

      Usuń
    4. W poście o dostawię It Girls, w komentarz to znajdziesz :)

      Usuń
    5. A od kiedy Underneath Stardoll to blog plotkarski?

      Usuń
    6. ale też powinnen ostrzec ludzi, może nie wiedzą co sie dzieje kupią za 2sd i konto mają zhakowane..

      Usuń
    7. W komentarzach to sobie mogą. Imho powinni ostrzec przed klikaniem w te przyciski itp.
      Poza tym to nie plotka, tylko fakt, że na Stardoll zabezpieczenia leżą i kwiczą.

      Usuń
    8. To nie zabezpieczenia Stardoll leżą i kwiczą, tylko idioci wchodzą w te profile i klikają, co popadnie, a potem wielkie zdziwienie, że ktoś coś robi na ich koncie, wyświetlają im się dziwne komunikaty, etc. Nie rozumiem tego wiecznego podejścia "ja nic złego nie robię, to strona nie ma odpowiednich zabezpieczeń". Gdyby tak było, to ludzie z najbogatszymi kontami już dawno pożegnaliby się z nimi. No ciekawe, dlaczego to wiecznie ciekawi i głupi polacy padają ofiarami wisienki...

      Usuń
    9. Zabezpieczenia sd nie ochronią nikogo, kto sam pcha się w ręce oszustów. A to właśnie robicie, więc bez wielkiego szoku potem, co? Wypadałoby. :)

      Usuń
    10. Hehe, tyle że nie. Z proxy nie korzystałam 2 lata, na konto teraz też raczej nie wchodzę. Mimo to widziałam ten komunikat na stronie. I nie, to nie jest normalne żeby ktokolwiek z zewnątrz mógł zmieniać zawartość gry przeglądarkowej. Plus fakt, że potencjalnie niebezpiecznie linki znajdują się na ich stronie. Można chwilę się zastanowić, zanim wyda osąd. Wypadałoby :)

      Usuń
    11. Nie chciało mi się odpowiadać, ale już czort, zrobię to.
      No po prostu ofiara losu się znalazła. Biedne dziecko nawet się nie loguje, a ma zawirusowaną stronę. Obaliłaś system, jak dla mnie. Może cię to zdziwi, ale to jest normalne, że ktoś z zewnątrz może zawirusować ci kompa tak, że po zalogowaniu się na daną witrynę, gdy już wpisujesz swoje daje, wyświetla ci się komunikat z linkiem, po którego kliknięciu te dane są przekazywane na komputerek oszusta. ♥ Wyobraź sobie, że sd nie jest żadnym specjalnym wyjątkiem strony, z której nie można byłoby złapać wirusa ustawiającego czort wie co na twoim komputerze. :") I najlepsze:
      "potencjalnie niebezpiecznie linki znajdują się na ich stronie" ...CO TY NIE POWIESZ? XD
      Takie trochę wtf. I używanie tych samych zwrotów, co ja, raczej w niczym ci nie pomoże.
      Na poprawę humoru:
      http://new4.fjcdn.com/pictures/Candidate+for+president+of+poland+source+ichiotakucom+tan+24645+author+photoshoped_df7a92_5494072.jpg

      Usuń
    12. I raczej na tym skończę, bo rozmowa z kimś takim nie ma najmniejszego sensu, hehe.

      Usuń
    13. Widzę, że znasz moją historię przeglądania lepiej, niż ja sama. No ale dobra, przyjmijmy już, że strona Zakładu Systemów Mechatronicznych i Informatycznych albo Gamekitu poczuła nadtrój do trollowania i wysłała mi wirusa/robaka/inne szujstwo, które sprawia, że akurat na witrynie Stardoll wyświetla mi się komunikat, który pokazał się również u innych użytkowników tej strony. Seems legit. Chyba, że sugerujesz, iż autorka bloga pod linkiem do posta wrzuciła szujstwo, które wyświetla ten komunikat i teraz zaciera rączki, bo sensacja.
      ""potencjalnie niebezpiecznie linki znajdują się na ich stronie" ...CO TY NIE POWIESZ? XD" Nie rozumiem, co w tym śmiesznego. Jako administratorka strony i moderatorka jednego z popularnych serwisów nie chcę, żeby użytkownicy przez przypadkowe kliknięcie czegoś byli narażeni na konsekwencje. To tak, jakby ktoś Ci na imprezie rozbił kieliszek, poszedł złożyć modły do najświętszej Muszli i kontemplować swój stan, nie sprzątając po sobie, a Ty jako gospodarz też byś tego nie zrobiła, bo po co? Co tam, że inny gość może się skaleczyć, nie ja rozbiłam. A już w ogóle wcale nie warto było pomyśleć o plastikowych kieliszkach, bo po co?
      Używanie takich zwrotów, co Ty nie miało mi w niczym pomóc. Raczej zabieg czysto stylistyczny, moja wypowiedź, to mogę się pobawić językiem i formą, just for fun ;)
      Humor mi dopisuje, ale dzięki :)
      Również skończę, bo troszkę zaczynasz sięgać po argumenty ad personam, a w zasadzie dyskusja mało ambitna. Ale zapraszam na kawę, chętnie porozmawiam na ciekawsze tematy, jeśli tak lubisz dyskutować :)

      Usuń
  7. To się nie skończy póki admini
    nie zadziałają.Ale to tylko marzenia *U*
    Bonnykou

    OdpowiedzUsuń
  8. smutne, że admini nic z tym nie robią, przecież oni na Nas zarabiają - już nie garstka osób odeszła ze stardoll... Napisłam do adminów, że mają zobaczyć to konto i również konto stardoll.dj , jak i również, żeby oddali moje konto, bo ja niczemu nie zawiniłam, ale przecież trzeba czekać z 3-4 dni zanim łaskawię odpiszą, a jak już odpisują, to już nieststey po wszystkim. Z drugiej strony, można by było zadziałać w jakiś sposób, każdy sobie myśli, że pójście na policję to głupi i denny pomysł, bo wiadomo, że nic z tym nie zrobią. Lecz trzeba myśleć też o tym, że na naszych kontach są różne dane, numery telefony, konta i hasła kont bankowych, a po za tym każdy w internecie powinien się czuć bezpiecznie, a naruszenia naszego ''mienia'' jest karalne tak samo jak jakiekolwiek hackowanie. Policja może by doszła po ip kto to robi, ale sama szczerze wątpie, że zajeli bi się taką sprawą, bo przecież polska policja ma ''lepsze sprawy'' do rozwiązywania. Więc raczej jak admini nic z tym nie zrobią, to już nikt nic nie zrobi. Dziwne, że taka korporacja ma tak słabe zabezpieczenia, skoro jakiś hacker wdarł się na główną stronę sd, to już powinno im dać wiele do myślenia i poprawić wszystko i przedewszystkim powinni zatrudnić dobrego informatyka, którzy się na prawdę znają, anie tworzą ''daily changes'' ;)

    Pozdrawiam,
    dawana MissEmanuel2011 dzisiaj rouxrogue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim skromnym zdaniem, powinni Ci nie oddawać nicku, a zwrócić wszystko co miałaś na koncie przed napadem. Myślę, że gdyby konto znowu było twoje, to wisienka ponownie by je shackowała. ;P

      Usuń
    2. Też o tym myślałam i to samo im napisałam, lecz gdyby mi oddali konto, o bym wszystko przesyłała....

      Usuń
  9. Tak szczerze, to już się odechciewa w to grać. Coś myślę, że jeżeli tak dalej będzie, to albo zajmę się CS'em, lub już pójdę na movie star planet, niby przypał, ale tam chociaż tak często nie hackują. Nie wiem co się z tym światem dzieje. Po stracie 3 kont na IMVU (jak jeszcze grałam) jestem uczulona na takie coś i bardzo mnie straszą ci hackerzy. Ehh.. a rodzice powtarzają, że lepiej kupić sobie coś innego niż wywalać na stardoll.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grasz cs?? :D globala??

      Usuń
    2. Nie gram w CS'a, lecz cały czas się zastanawiam czy nie zacząć. Mój brat gra i mówi, że gra ogólnie spoko, a dodatkowo przez kumpli z klasy wciągnęłam się w Isamu i Nitra, co oni w większości o tej grze nagrywają.

      Usuń
    3. Osobiście cs go polecam :) Niby hackerów nie ma, ale pełno osób ma jakieś skiny, nie skiny... To już lepeiej pograj sobie w ets 2, od usunięcia konta zaczęłam''zwiedzać'' świat :D

      Usuń
  10. Fajnie tę prezentację zrobił :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz tylko czekać, aż admini dodadzą te "cienie" do Transform :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy sklep 'CherryDaClothes' juz 20 grudnia. W zasadzie przydatne, moze pomyslec, ze juz to konto shackowala, a tu taki zarcik. Jestem za.

      Usuń
  12. Pisalam z tym hakerem napisal mi że robią to przez charles proxy a jak zapytalam czemu hakują konta to poszedl z gry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bajeczki z serii "pisałam z hakerem" kocham po prostu. Tym bardziej, że charles proxy sd zablokowało już dawno i nic przez to nie można już robić. Kc.

      Usuń
    2. Pisalam z nim chcesz screeny ? :P

      Usuń
    3. http://www.bankfotek.pl/view/1959383 http://www.bankfotek.pl/view/1959385 proszę

      Usuń
    4. Nie podważam tego, że pisałaś. Po prostu kocham te historie... ♥

      Usuń
  13. 'hackerzy na stardoll'- juz widze ten naglowek w super expressie.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.bankfotek.pl/image/1959332
    Co powiecie na to kochani? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo stardoll potrzebuje prawdziwego DJ'a, ale no sorry kochana ten kolor skóry do tej koszuli, to jest passé :')

      Usuń
    2. te konto dawno jest tak jak helena__gaga

      Usuń