środa, 5 sierpnia 2015

Z archiwum

Nawet nie miałam pojęcia, że archiwum bloggera sięga tak daleko i to jeszcze do danych bloga, którego już dawno usunęłam. Scany będą czasami w dziwnej kolejności, ale trudno. 
Tutaj mamy moje stylizacje z rzeczy dla NSS (rok 2010 - nie było jeszcze sm). Wybrałam te najlepsze:





Bawiłam się w detektywa i szukałam biżuterii z początku istnienia gry:


 A to kiczowata ja:
 Tutaj inne znalezione przeze mnie starocie:
 Ani ja nie byłam (i nie jestem) grafikiem, ani też żadnego nie znałam, dlatego mój banner był zrobiony w sceneriach na stardoll. Te dwa są najlepsze:


 A to było później. Wykorzystałam fanarty, na których przedstawiona jest Ayumi Hamasaki. Trochę nieładnie z mojej strony, bo zrobiłam to nie pytając nikogo o zgodę:

 Tutaj, z kolei, mamy spam z Księgi Gości Gosi, zaraz po tym, gdy wszyscy dowiedzieli się o istnieniu Royalty (po wprowadzeniu diamencika):





 A tutaj prośba wystosowana do mnie:

I na koniec ostateczny banner mojego (nieistniejącego już) bloga. Też powstał z fanartu:
Fanart powstał na podstawie tego zdjęcia:
To taka mała ciekawostka na koniec.

9 komentarzy:

  1. Okrutnie uciążliwy spam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam taki Stardoll :) Było wtedy fajniej niż teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja tęsknię za takim sd :( oddałabym chyba wszystko by się cofnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że przyzwyczajeni do obecnego wyglądu i funkcji na stardoll nie tak łatwo byłoby nam się odnaleźć w sd sprzed kilku lat. Najśmieszniejsze komentarze dot. royality:D Ja wtedy byłam na bieżąco ze stardollowymi blogami,więc wiedziałam o co chodzi, ale aż mi szkoda tych dziewczyn, które tak bardzo prosiły xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak to było przez ten czas z ss?
      Pamiętam że nagle podnieśli ceny, ale potem wróciły do normy. A wczesniej za czasów 2sd, 5sd za DKNY ile dostawało się sd i za jaką sumę?

      Usuń
    2. Za ok. 11 złotych było 110-115 sd. Początkowo dawali 25 sd, ale nie wiem ile kosztowało doładowanie.

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc to pamiętam czasy z 2006 roku. Założyłem wtedy swoje pierwsze konto. Miałem dokładnie takie same oczy jak na 5 zdjęciu. Wtedy bardzo mi się podobały. Pamiętam również jak robiło się scenerie i tak śmiesznie wyginało ręce :D Ale dopiero później podziwiałem MagdoMilowicza za jego scenerie wzorowane na Lady Gagę (o ile dobrze pamiętam). No cóż dużo się działo w tamtym czasie,a nie chce się rozpisywać XD

    OdpowiedzUsuń