środa, 8 czerwca 2016

A może by tak przeczytać prezentacje #4

Witam wszystkich bardzo serdecznie. 
Ostatnio jestem bardzo leniwa i chociaż nawet teraz nie chce mi się pisać tego konkretnego posta, to postanowiłam jednak zmusić swoje leniwe cielsko to wystukania tych kilku zdań.

Dzisiaj mam dla was 4 prezentacje:

Kim jestem? Dokąd zmierzam? 

Fajny zegarek, prawda?

Tyle osiągnięć w tak młodym wieku...


Ostatnią prezentację zasugerowała XxXSpectraXxX. Podesłała mi nicki kilku osób. Wszystkie cierpiały na to samo - wyimaginowane bogactwo. Wybrałam najzacniejszą prezentację:

Sama nie wiem, w którym momencie swej opowieści bohaterka najbardziej popłynęła.

17 komentarzy:

  1. myśle, że popłynęła w momencie gdy pisała o różowej limuzynie z szoferem
    to jest coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamykane butiki dla hot 14 myślę że są większym popływem wypobraźni

      Usuń
    2. Ej, różowe limuzyny jeżdżą po Wawie. Taka wiejska atrakcja na wieczór panieński.

      Usuń
  2. tak bardzo polskie imię Vanessa wyjaśnia jej miejsce zamieszkania, typowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, najważniejsza informacja to to, że mieszka się w Nju Jorku czy innym Los Andżeles, imię nie takie ważne.
    (No dobra, sama kiedyś miałam napisaną prezentację w taki sposób, że informacje były podawane od końca, ale to był celowy zabieg stylistyczny)
    To ostatnie w sumie brzmi jak troll.
    Z drugiej strony teraz takie czasy, że coś, co brzmi jak troll, okazuje się prawdą. #dobrazmiana

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwaliła mnie ta ostatnia, aż muszę ją odwiedzić na stardoll xD :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierze w to co czytam xD


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże XDDDDDD
    Równie dobrze mogłabym napisać w prezentacji nazwę mojego miasta po niemiecku, byłoby tak światowo, może skapnęłyby się jakieś hmmm, 0.5% odwiedzających? XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do BogataRoxy i Najbogatsza. To chyba jej rodzinka :3
    Szkoda że tak mało. Ostatnio znalazłam prezentacje z adresem. Może jeszcze pesel wstawią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta sama osoba, przecież one mają własny klub bogaczek, boże, śmieję się z tego XD

      Usuń
    2. Myślisz? XD
      Trudno, ale każda z prezentacji jest inna i śmieszna ;3

      Usuń
    3. Albo jakaś grupa przyjaciółek XD

      Usuń
    4. mi sie wydaje, że to jakas grupa przyjaciolek co ma normalne konta i zalozyly te i robią sobie beke z ludzi XD

      Usuń
  8. Ta ostatnia prezentacja jest fejka. Nawet już wiem do kogo ten fejk należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna wiedziec od kogo?
      Nie ma jak to pisac komentarz 10 miesięcy po poscie.
      A tak btw. to jakie rakowe te moje wypowiedzi XD

      Usuń