sobota, 1 sierpnia 2015

Dziękuję, postoję

Od jakiegoś czasu piszę dość dużo postów o oszustach itp.
Niestety zauważyłam 2 rzeczy.
Po pierwsze: tych oszustów nie spotykają żadne konsekwencje. Co najwyżej kilka osób będzie nan nich bardziej uważać.
Czacha32, jak sama twierdzi, od ponad roku nie prowadzi już złotego interesu. Kiedyś jednak należała do czołówki stardollowych złodziei. I co? I nic. Kilka razy zdobyła za to tytuł NCG. Patryk.majczak podobnie. Żartuje sobie ze swoich wybryków. KatyBlueVelvet, czyli bohater ostatniego gorącego posta również w spokoju kontynuuje swoje stardollowe życie. Ostatnio podesłał stylizację do oceny na popularnego bloga i wszystko ok.
Zastanawiam się po co to wszystko.
Po drugie: wiele osób traktuje bloga, jak antidotum na swoją naiwność. Już kiedyś pisałam: jeżeli podejmujesz ryzyko, to na własną odpowiedzialność. Nie możecie oczekiwać, że jeżeli podczas niepewnej wymiany stracicie fajną fryzurę to errorstardoll wszystko naprawi. Sami musicie się z tym uporać. Ja tych oszustów mogę wpisać na listę. Za chwilę właśnie wpiszę dwie kolejne osoby: kalosz4 i fajnajula10.
Nie będę pisała postów na temat takich spraw. Co innego jeżeli sprawa będzie grubsza, czy będzie chodziło o oszustwo na sporą kasę. Generalnie, byłabym wdzięczna, gdybyście mimo wszystko, przemyśleli sprawę kilka razy, nim wejdziecie w jakiś interes i w miarę możliwości, sami się z tym uporali.
Tym bardziej, że widzimy, jak dużo oszustów i tak pozostaje bezkarnych.

Jest jeszcze jedna sprawa. Blog mentalle oskarżył innego o kopiowanie. Z jakiegoś powodu napisało do mnie kilka osób, podsyłając mi na na temat posta. Poważnie? To sprawa pomiędzy tymi dwoma blogami i najlepiej będzie, jak pomiędzy nimi zostanie to załatwione, a nie będzie się do tego wtrącał ktoś trzeci.

To wszystko, co chciałam powiedzieć. Teraz czas ruszyć ku radośniejszej stronie życia.

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze zrobiłaś,że nie będziesz pisała takich postów.Czytałam je,ale z mniejszym zainteresowaniem niż inne posty.A poza tym pisząc o takim Majczaku sprawiałaś tylko tyle,że był jeszcze bardziej sławny :/ No,cóż...Najwidoczniej stardolowiczów kręcą takie akcje z oszustwami i wchodzą do jego apartamentu chociażby po to,żeby zobaczyć jak wygląda.
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem wyżej i tym co napisałaś. Wcześniej starałam się reagować na różnego typu oszustwa, choćby spamem w ich KG. Ale widząc coraz więcej postów tego typu, zaczęło mnie to już nudzić. Wszędzie trąbiło się o oszustach, a ludzie nadal pozwalali i będą pozwalali się okradać na własne życzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doceniam tworzoną tutaj czarną listę, posty o oszustach również uważam za cenne - w końcu dzięki nim wiele osób ma możliwość uniknąć znajomości z użytkownikiem spod czarnej gwiazdy. Wielu z nich oszukuje "na przyjaciela", szczególnie młodzi użytkownicy są narażeni na takich "przyjacielskich" oszustów. To, że istnieje grupa osób, która "jara się" podglądaniem kont... Cóż, w prawdziwym życiu także natrafiamy na skończonych kretynów, ale nie sprawia to przecież, że przestajemy wychodzić na dwór, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogi powinny bojkotować oszustów. To, że administracja nic nie robi jest już niestety normą. Z drugiej strony co mają robić skoro często użytkownicy są naiwni i na dodatek robią coś niezgodnego z regulaminem, jak sprzedawanie za >600sd? Edukujmy naiwnych, piętnujmy wykorzystujących naiwność, może to coś da.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą rację. To wszystko jest bez sensu. Jeśli ktoś został oszukany to prawdopodobnie tylko dlatego, że dał komuś hasło do swojego konta, co jest głupie i przecież tyle się ostrzega, żeby tego nie robić. Fajnajula10 o której wspominasz w tym poście od jakiegoś czasu ciągle prosi mnie o hasło do mojego konta i co nie zostałam oszukana, bo NIE podałam jej hasła. Powód dla którego jej nie zglaszam to fakt, że ostatnio się z nią wymieniłam i za coś bardzo mało wartego dostałam od niej platformy ;) Ludzie po prostu nie podawajcie nikomu haseł ani nie wystawiajcie nic pierwsi na wymianę ( chyba, że jesteście w stanie w razie czego przeboleć stratę, lub jesteście pewni, że ten ktoś was nie oszuka)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowita racja a co do kalosza chciała mnie oszukać .. mam ja teraz zablokowana oczywiście bym powiedziała co mi zrobiła ale ta sprawa miała miejsce rok temu ... szkoda ze nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń