wtorek, 23 lutego 2016

Zmiany w nagrodach za poziomy

Nie wiem, u ilu osób zmiany się pojawiły, ale z całą pewnością wywołają one sporą falę sprzeciwu. Specjalnie założyłam nowe konto (które właśnie porzuciłam w odmętach stardoll), by zaobserwować całe zjawisko.
Stardoll postanowił zablokować od dawna istniejące elementy z salonu piękności do odpowiednich poziomów:













Szczerze powiedziawszy spodziewałam się tego, ale mam nadzieję, że w krótkim czasie dodane zostaną nowe elementy (oczywiście do odblokowania na odpowiednim poziomie).

Z tego, co zaobserwowałam zmiany te zostały wprowadzone (na razie) tylko na nowych kontach. Przy okazji stardoll założył trzy nowe sklepy, widoczne dla graczy do poziomu 5, albo 8 (nie pamiętam, niestety). Nie ma czego żałować, gdyż wszystkie zawierają rzeczy, które są dostępne do kupienia w innych sklepach:


EDIT: Dopisuję, bo dopiero teraz zauważyłam. Tak wyglądają fryzury u graczy starszych stażem:
W nowej wersji fryzury odblokowują się na niższych poziomach, przykładowo, fryzura z 71 poziomu, jest tam na 64...

23 komentarze:

  1. Boże, co. XD Coraz gorszy ten stardoll, mega się zepsuł.
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast zrobić coś lepszego nowego, zablokujmy stare brzydactwa !!!- Logika adminów filozofią życia XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, to jest jakaś porażka... Czyli moja przyjaciółka, która ma 21 poziom i ma na sobie usta z 65 poziomu, po ponownym zapisaniu nie będzie mogła ich założyć? Dobrze zrozumiałam? D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Z blokowaniem ust,brwi czy oczów to lekka przesada -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno dla nowych użytkowników z małymi lvl,a zdobycie kolejnego poziomu rozdają całkiem nowe części twarzy,a także fryzury z Tress ... Trochę to dziwne.. Bo nowe części twarzy mają naprawdę ciekawe wykonanie..

      Usuń
    2. Na przykład nos z piegami po bokach .. Nie trzeba wykonywać w stardesign .. A także usta, z bardziej realistycznym wykonanie. Moim zdaniem powinni dać też to nam, a nie tylko nowym użytkownikom..

      Usuń
    3. Napisałam o nowych elementach, ale usunęłam ten fragment, bo wygląda na to, że obrazki tych nowych elementów po prostu sygnalizują odblokowanie kolejnych nosów itp. Tzn. za każdym razem gdy odblokowujesz nowy nos, pojawia się obrazek z tym nosem z piegami itd.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. I to właśnie nie są nowe części, tylko ikonki sygnalizujące odblokowanie kolejnego elementu.

      Usuń
    6. Dziwne.. Już myślałam, że wykonują coś lepszego.. Bo w końcu nos wygląda jak ze stardesign tak samo usta i naprawdę są wykonane bardzo dobrze. Może za kilka dni dodadzą nowe skoro zaczęli te robić. A z włosami tak samo czy dostają takie włosy z tress ?

      Usuń
    7. Włosy są z Tress Up.

      Usuń
    8. No tak są.. Ale nowi garcze dostają je za darmo czy też jako obrazek fryzur z salonu piękności..

      Usuń
  5. Dobrze, ze mam prawie setny poziom hehe :'D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wciąż mogę używać moich ulubionych części twarzy, ale tak troszkę słabo z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie na szczęście to już nie dotyczy, ale admini zamiast blokować stare części twarzy powinni wymyśleć coś nowego,lepszego :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się komuś od hajsu w dupie poprzewracało...

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze zrobią tak że zablokują noszenie tworzonych fryzur i bedą wyznaczone lvl xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niemiłosiernie wkuropatwia fakt, że nie mogę obczaić tych "gradientowych" kosmyków w Stardesign Hair, nie mając superstar. Zawsze można było przymierzyć ciuchy czy części twarzy dla ss, nie posiadając tego statusu...

      Usuń
  10. Proponuję zrobić takie józkowe bingo-wypisać cudowne zmiany, które mogą nas jeszcze czekać ("wyszukiwarka w bazarze dostępna tylko dla Royalty", "miesięczny limit sprzedaży w bazarze", "czesne za Akademię Stardoll"...) i zaznaczać potem krzyżykiem już wprowadzone.

    OdpowiedzUsuń