piątek, 16 października 2015

Oh, Miszel

Dawno nie było takiego posta. Miało go nie być. Chciałam już odpuścić Michała i jego dziecinne wybryki, przy którym patryk.majczak wydaje się być wzorem cnót.

Ale nie, nie da się.

Dla niewtajemniczonych i tych, którzy już zdążyli zapomnieć:
LINK
LINK

Po utracie swojej ukochanej KatyBlueVelvet, Michał objął konto miszel1011.
Możecie go kojarzyć z niego, bo wysyła swoje stylizacje na pewnego popularnego bloga.
O tym, że Michał ma to konto dowiedziałam się niemal natychmiast, ale jak już pisałam, chciałam to zostawić, tym bardziej, że podobno zaczął okradać tylko lalki zza granicy, więc na nic nie zdałyby się moje posty.
Okazuje się, że Michaś robi dokładnie to, co wcześniej. Okrada wszystkich, których może.
Tutaj fragment prezentacji:
Jego drugie konto pewnie jest kradzione, ale to tylko puste przypuszczenia.



Ponieważ nie mam zamiaru rozpisywać się nad jego dokonaniami, postaram się to jak najbardziej skrócić.
Kilka scanów z jego konta (podam nick osoby, od której je mam, jeżeli ta wyrazi zgodę):

Groźby, wyłudzenia, ciekawe interesy z Patrykiem.

Michał miał wciąż wielki uraz do Oli (Katiana15), przez którą na jaw wyszły jego sprawy.
Na początku mścił się tak:
Twierdził, że jej konto należy do niego i "sprzedawał" jej rzeczy.

Obecnie konta Oli już nie ma.
Wszystko przez klub na koncie miszel1011. W klubie podał mnóstwo prywatnych informacji na jej temat. W efekcie Ola usunęła swoje konto, a on, w końcu, klub.


Kto jest najbardziej niezrównoważonym psychicznie dzieckiem stardolla?

Dopisuję miszel1011 do listy oszustów. Wy róbcie, co chcecie.

43 komentarze:

  1. Myślę, myślę i kolejny raz nie wiem, jak takie sprawy komentować. Chyba nie warto w ogóle tego robić. Jedynie szkoda mi Oli, która świetnie prowadziła swoje konto.:c W każdym bądź razie wymiękłam przy tekście: "przyjaźniłem się z nim, ale on leciał tylko na moje le" :'D ........

    OdpowiedzUsuń
  2. nienawidze stardoll to konto mojej przyjacióli sprzed lat..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjaciółki* w dodatku sprzedała je i trafiła w niepowolane rece ;/

      Usuń
  3. wypowiem się, bo trochę o tej sprawie wiem:) Ola sama zaczęła, to u niej powstał klub, w ktorym ona i jej przyjaciółki wyśmiewały się z Michała, więc on postanowił się zemścić, troszkę może przesadził publikując wszystkie sekrety katiany, ale moim zdaniem ona sama nie była gorsza...
    kami151 ma ode mnie, dostałam to konto od dawnej przyjaciółki, kilka dni temu przypomniałam sobie hasło, a że mi to konto do niczego potrzebne nie jest, to mu je oddałam :)
    Ola chce wrócić na swoje konto bo z nią rozmawiałam, prawdopodobnie będzie to w grudniu, także chyba wielkiej straty nie ma.
    Michał jak do tej pory NIC nie ukradł, wszystkie cenne rzeczy jakie ma za 2 sd są ode mnie i od punkkokoo, a tych ubrań w szafie ma tak mało, że na pewno bym zauważyła coś nowego i cennego, zwłaszcza, że mam hasło do jego konta i mogę wszystko kontrolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to michał ma twoje konto i to on je kontroluje.. A ostatnio pisałaś do niego w kg okradłam na spódnicę YH i nie mów mi, że tak nie było bo sama dokładnie o tym wiesz... Dziwne,że Michaś usunął kom o tej maxi tylko został jeden.. Czyżbyś się bała/bał o to ? http://bankfotek.pl/view/1942521 dowód ! ;D Ps: Musi być coś na rzeczy, że michał ma twoje konto bo po całej aferze w twojej kg punkoo go usunęła z naj (jeszcze przed tym jak była ss)... Więc dziwne co nie ?

      Usuń
    2. tego komentarza nie przemyślałam... spódnicę mam od punkkokoo, wiem że Michał by ją chciał, więc chciałam mu się pochwalić, że ją pożyczyłam i rzeczywiście zabrzmiało to jak kradzież :/ Paulina go usunęła z naj, bo szczerze to mu nie ufa, ja jak i Michał o tym doskonale wiemy i po prostu ona nie chce sobie narobić przez niego problemów

      Usuń
    3. Znowu tlumaczyc sie nie bede, a szczegolnie tobie, ciemna kasiu. To jest moj jedyny i ostatni komentarz w tym poscie, wiec nie wkurwiaj mnie bardziej. Zlodziej zawsze zostanie zlodziejem, tylko ciekawe kiedy znowu bedzie mial klej na rekach. Takze nie wpierdalaj sie w nieswoje sprawy, bo szukasz juz sensacji, oskarzajac innych, a sama stajesz sie niewinna, piszac, ze sie zmienilas, bo juz nie kradniesz."Kochani, nie kradne juz az przez jeden dzien, dostane jakis medal, badz uszanowanko na tym calym stardollu?" Gowno prawda. To samo pisal Michal i co robil? Jak juz wspomnialam, zlodziej to zlodziej. Jak juz tak wchodzisz Dianie i Michalowi w dupe, to musze cie rozczarowac, ale to nie byla kradziez, tylko zapozyczenie, jeszcze sa ludzie, ktorzy umieja wytrzymac bez oszukiwania. Prosze bardzo, mam nadzieje, ze to Cie zadowoli scr.hu/2gy5/b0u8h, a jednoczesnie zamkniesz juz ta swoja mloda mordke, bo szczekasz glosniej, niz cie nauczono. I nie wypowiadaj sie na temat, ktorego w ogole nie znasz, bo jesli dalej bedziesz tak sie w to mieszac, to gwarantuje, ze znowu mozesz sie tu znalezc, bo widze, ze masz parcie na szklo. Co do nastepnej kwestii, ktora tu porusze, to nie bede sie tlumaczyla, dlaczego go usunelam, albo dodałam. Dodam tylko, ze nie chce miec nic z nim wspolnego i sama nie chce sie w to mieszac, bo juz dosc problemow narobil, ale z tego co wiem, to jest czysty. I na te chwile nie ma co go znowu gownem obrzucac, bo sobie jeszcze nie zasluzyl. A co ma z tym wspolnego ss? Widze, ze bacznie obserwujesz mnie oraz moich znajomych, szukajac nastepnej gownoburzy, tylko szkoda, ze Ciebie to nie dotyczy. Wiec niepotrzebnie sie wpierdalasz. Jak szukasz czegos nowego, to zalatw jakies swieze te informacje, bo z tego co pamietam i zdazylam zauwazyc po dacie, to sa lekko starawe jak na ten moment:))). Podsumowujac; mozesz zalatwic swieze dowody, argumenty, screeny, kradzieze, cokolwiek. Wtedy mozemy pogadac nawet na osobnosci. Tylko mysle, ze nie masz co liczyc na te chwile, bo Michal jest czysty jak juz wspomnialam.
      *nie odpowiadam na wieksza ilosc komentarzy, pozdrawiam.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Po 1 JasnaKasia nie jestem moim kontem i nigdy nie będzie , pokaż mi dowód który na to wskazuje. Po 2 widzę, że mi grozisz, że masz na mnie hacka. No co założysz jakieś konto i będziesz ludziom wmawiała, że to ja ? Tak jak mówiłem wielkie przyjaciółki bronią Michałka.. Tylko potem nie piszcie do error'a ,że was oszukał ;D Pozdrawiam

      Usuń
    6. spoko majczak, nic na Michała ani ja, ani Puncia nie napiszemy :) nie jesteśmy jak ty czy przyjaciółki katiany, że z byle gównem lecimy obwieścić to wszystkim :))) zwłaszcza nie damy scr z 2014 roku XD

      Usuń
    7. Ja nie wiem jak możecie go bronić i mówić, że nic nie ukradł ;D Wiele jest postów o nim i wiele osób okradł.. http://stardollowe-problemy.blogspot.com/2014/08/jak-okradac-osoby-z-zagranicy-czyli.html

      Usuń
    8. człowieku przestań w końcu szukać dziury w całym, dajesz coś z 2014 roku, co jest już nieaktualne, a konto Michała jest czyste i nie ma tam żadnej kradzionej rzeczy

      Usuń
    9. Dla twojej informacji - nie, nie wracam na stardoll. Na pewno nie w tym roku, nie wiem czy w ogole ;).

      Usuń
    10. A to ze pisałam że może wrócę było jedna wielka pomyłka. Dopiero teraz uświadomiłam sobie jak bardzo rozpierdzielilam sobie zycie przez stardoll - chyba byłam uzależniona od tego; jak dobrze że to koniec. Jak na razie nie widzę sensu ani sprzedaży konta (kasy nie potrzebuję, z resztą nie będę już łamać zasad stardoll), ani oddawania go komuś (jednak przywiązanie zostaje), ani wracania tam;). A to że skończyło się jak skończyło to chyba dobrze - w koncu zdałam sobie sorawę jak bardzo spierdzielone towarzystwo tam siedzi, nie licząc niektórych.

      Usuń
  4. Ja z oszustwem skończyłem raz na zawsze i nie zamierzam do tego wracać.. Nie chcę być uznawany za osobę, taką jak Michał.. Może i zrobiłem to co zrobiłem przyznaję się, ale nie jestem już taki.. A i jeszcze chcę powiedzieć, że Michał pożycza od punkoo i diana.miss2 ciuchy LE itp. a potem oszukuje.. Nawet się podobno okazało, że Diana.Miss2 to jego drugie konto bo kupił, ale nikt nie ma na to dowodów.. :/ Najlepsze jest to, że on chciał mi dać wianek i miałem mu oszukiwać ludzi.. No błagam hahaha On serio myślał, że ja to zrobię.. Najgorsze jest to, że kiedy pojawi się coś na jego temat to jakoś z tego wychodzi cało i od nowa robi to samo.. A ja tak nie potrafię, wstydzę się tych wszystkich komentarzy i w tedy do mnie dochodzi co tak naprawdę głupiego robię.. Nawet nie zadaję sobie sprawy jak ta druga osoba się czuje. Dlatego przestaję to robić i po prostu nie chcę być kojarzony tylko z oszustem.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luzik, Michał nie kupił ode mnie Dianki :) wszyscy w kg na mnie naskoczyli, wpierali mi że zamiast Paulina nazywam się Michał, a jak dałam jasnejkasi nazwisko w zaproszeniu, to sobie sprawdziła mnie na fb i jakoś więcej nie miała ochoty mi wmawiać, że moje konto było kupione przez Michała XD

      Usuń
    2. Czytałem kilka komentarzy i powiem, że dziwnie to wyglądało.. Prawdy nie wiem, ale proszę cię nie zadawaj się z tym głupim człowiekiem.. Tylko reputację sobie tracisz..

      Usuń
    3. ale on nie jest głupim człowiekiem, wy go naprawdę nie znacie :))) gdyby nawet kradł, a wiem że tego nie robi, to jednak nie zostawię go z tego jednego powodu, nie będę jak wszyscy inni, bo mi nawet nie zależy na reputacji, a na Michale:)

      Usuń
    4. Gdyby ci nie zależało na jego reputacji to w tym momencie nie pisałabyś o nim ;D I nie wtrącało swoje kilka słów o tym jaki to on nie winny..

      Usuń
    5. nie zależy mi na mojej reputacji, czytaj ze zrozumieniem :) wiadomo, że o nim nie powiem nic złego i będę go bronić ile tylko mogę, bo przez takie głupoty jakie tu trafiają wiele osób jest potem uprzedzona do np. Michała, a jeśli jest ktoś niewinny, to raczej jasne, że stara mu się pomóc

      Usuń
  5. ale mi to wszystko śmierdzi... ten moment, gdy nie wiesz kto jest kim i czy komukolwiek teraz ufać można ;o najlepiej oczywiście się w takie sprawy nie mieszać, staram się tego trzymać. poza tym juz dawno zauważyłam jedną dziwną zależność, ale to tylko takie przypuszczenia... nie mniej zatanawiające

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, dobra... Michałka znam z niejednej strony, jak dla mnie to go byłoby trzeba od izolowac w zakładzie zamkniętym, gdyż taka osoba zagraża naszemu społeczeństwu, Kradnie, kłamie i kto wie co będzie dalej. Szantażuje ludzi, zastrasza no błagam -.- Zresztą z tego co sb przypominam, to ty chciałeś moje le, gdyż sam nie miałeś prawie nic... - andrzelikag / ula1223

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowując- na stardoll przyjaźnie zdobywaj z rozwagą, a najlepiej w ogóle ☻

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak btw., to moim zdaniem kontakt z samymi takimi osobami nie jest wskazany. Po prostu bardzo łatwo się w to niechcący wmieszać, czego chyba nikt nie chce. Sama nie ogarniam zupełnie już tej sprawy i szczęśliwie, mam to w dupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ugh nie chce już mi się czytać komentarzy i na ich temat się wypowiadać, ale wypowiem się na temat tych wszystkich doll-mailów - miałem wrażenie, jakbym oglądał jakąś kłótnię dzieci z podstawówki w środku miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i dopiszę, że zawsze wiedziałem, że MalinkaSekret jest w to wszystko zamieszana.

      Usuń
    2. Albo tipsiar-dresiar bijących się o miejsce w kolejce na solarium. Taki styl wypowiedzi ubogi, że aż boli. Emocje>treść i forma, na czym traci język polski.Książki by niektórzy poczytali, zamiast przejmować się wirtualnymi ciuchami.

      Usuń
  10. On ma narzutkę z LE z *.* Ciekawe ile za nią chce.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łapy precz od bejsbolówki, moja jest :)

      Usuń
    2. Taa ? ale twoja w sensie kradziona ? Bo Michałek chciał ją sprzedawać, więc skoro ubrania od was pożyczał i koleżaneczek, to czemu chciał się wymienić ? Oczywiście miałem wystawiać pierwszy ^^ ale, nie... to pewnie pomyłka, a kolejna banda będzie go bronić -.- Ula1223

      Usuń
    3. uśmiałam się XD bejsbolówkę kupiłam od jarusia55 za 600 sd, futerko znalazłam w bazarku :*

      Usuń
    4. Skoro pożyczasz Michałowi, to chyba ma oddawać, anie wymieniać się za to ?

      Usuń
    5. a doszło do wymiany? no właśnie nie, wianka już nie ma, bo oddał :)

      Usuń
    6. Zablokujcie ją, migreny dostaje !! Przestań go już bronić, nie widzisz tej sytuacji ~?

      Usuń
    7. zablokować za co? :) za prawdę? :) sytuację widzę lepiej od ciebie, dlatego go bronię

      Usuń
    8. Ups, jak mi przykro :) Idę skoczyć z mostu

      Usuń
  11. Boże kiedyś stardoll było miłą grą gdzie można było poznać znajomych, pobawić się i odprężyć, oczywiście było SS i ściąganie kasy ale atmosfera była inna. Teraz wszędzie oszuści, nie wiadomo kto kradnie, kto jest niewinny, wielu plącze i łga jak tylko możne, ludzie kradną pixelowe ubranka, publikują dane osobowe innej osoby co jest karalne. Stardoll stał się wielkim molochem pełnym zawiści i kłamstw. A ludzie zapominają że to tylko głupia gra...i nic więcej. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń