piątek, 21 sierpnia 2015

Rozmnażanie wg. stardoll

Cóż to za dwuznaczny tytuł! Sprawa jednak dotyczyć będzie stardollowych ciuszków.

Otóż, był swego czasu sposób na sprzedanie rzeczy, bez pozbywania się jej a apartamentu. Zapewne pierwsza osoba odkryła go całkowicie przypadkowo. Ja, kiedy zaczynałam bawić się w stardoll, usłyszałam, że jest jakiś sposób, ale nie udało mi się wtedy znaleźć na jego temat informacji. Niedawno jednak mnie oświecono:
Tak więc, jak widzicie, duplikować można było wszystko,a przecież wiadomo, że to świetny interes, sprzedawać wiele razy tą samą rzecz z LE (szczególnie, jeżeli jest poszukiwana) i wciąż ją mieć. Duplikaty oczywiście miały limit zerowy (nie jest to jedyny powód powstania takiego limitu). Wynika z tego, że po stardoll krążyć może dużo więcej egzemplarzy niż widnieje na metce.



Pamiętam, że trafiłam kiedyś na wpis bardzo zasmuconej dziewczyny, której ubranko, które miała w ten sposób zduplikować jednak przepadło. Wyobrażacie sobie smutek i szok tych osób, gdy w taki sposób odkryły, że ta metoda już nie działa?

To był sposób na małe rozmnażanie, a teraz czas na prawdziwą orgię.
Nazywano to Loophole. Program, który był wykorzystywany w grze w 2008 roku, czyli dość dawno.
Pozwalał na wielokrotne duplikowanie rzeczy:
Tutaj mamy przykład laski, która rozmnażała sukienkę z VOILE. Jeżeli dobrze pamiętam, była to sukienka, dawana graczom w prezencie, za doładowanie w określonym terminie.
Użytkowniczka je sprzedawała:
Sukienki schodziły w zawrotnym tempie. W ciągu jednego dnia dziewczyna była w stanie zarobić kilka tysięcy stardollarów.
8 starpunktów? Przecież nikt by nie podłożył swojego konta. To było główne konto tej dziewczyny:
Można to było wywnioskować chociażby z tego, że z lewego konta kupowała projekt za 60sd z konta głównego i to projekt stworzony na koncie głównym. Dodatkowy dowód był w jej KG:
Dziewczyna chyba za bardzo lubiła ten program i stosowała go nawet na koncie głównym. Jak nierozsądnie:
Jej konto już nie istnieje.
Scany pochodzą z bloga medollmemories, na którym to zdemaskowano całą sprawę w 2008 roku. Program był, oczywiście, używany przez więcej osób.

Udało mi się jeszcze dowiedzieć, że Loophole nieco mieszał w pikselach. Ubrania się rozpikselowywały, jakieś cuda działy się z kolorem. Na tej podstawie można było stwierdzić, czy ktoś bawił się programem.

To tyle o rozmnażaniu, drogie dzieci. Ostatnią odsłonę tego procesu na stardoll mieliśmy w przypadku kopii fryzur.

23 komentarze:

  1. Aż boje się pomyśleć, co jeszcze stardoll kryje po swojej ciemniejszej stronie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wiem! I nawet o tym napiszę. Tylko już nie dzisiaj.

      Usuń
    2. Znacie miss.rich? No to ona uzywala podobnego programu. Ma na 2 albo 3 swoich kontach motor jacket z 1 kol LE tak jak i bardzo cenna bluzke z 1 kol DKNY czy inne LE z 1 kol. o numerze 0 na ... Kupila sobie jedna rzecz i ja skopiowala 6 razy bo tyle ma kont i sobie wyslala. Niby uczciwie bo kupila i wgl ale to takie cos jak 6 w cenie 1...

      Usuń
    3. PS. Te 6 kont znajdziecie jak odwiedzicie miss.rich czy cia i ma 6 kont w bff to wszystkie jej

      Usuń
    4. To nie są wszystkie jej konta...

      Usuń
    5. Teraz miss.rich, a wcześniej fakeshake3.

      Usuń
  2. No nieźle :v
    Właśnie widziałem coś o tym programie na USD ktoś pisał, przypadek czy tak szybko napisałaś posta? :O Bo jak masz takie tempo pisania to szacunen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część informacji zebrałam wcześniej, ale jak poruszyli temat na USD to postanowiłam znaleźć resztę i napisać.

      Usuń
    2. To fajnie, bo jak czytałem tę dyskusję to zainteresowałem się o co chodziło :v Niestety moderatorzy usunęli ją zanim zdążyłem zapytać xd

      Usuń
  3. wow, czyli ta metoda dzialala przez bardzo dlugi czas :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak długi. Ten pierwszy sposób, bez jakiegoś kurde programu nie działał jakoś długo. XD

      Usuń
  4. Brak kreatywności = kopiowanie postów z USD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, ale nawet nie potrafisz wskazać z czego zostało to "skopiowane".

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się rozmnożyły dwa kapelusze, ale nwm jak bo nie sprzedawałam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. O, fajnie że informacje od moich sióstr zostały wykorzystane. ;P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I PS: Chciałam o tym napisać do Shiro dawno temu, ale zapomniałam o dogry. XD

      Usuń
  8. nie wiedziałam o tym wcześniej, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow z jednej strony oszustwo z drugiej trochę zazdroszczę tej dziewczynie ;p ale i tak w końcu się dla niej wszystko źle skończyło, bo pewnie usunięto jej konta :p Sama nigdy nic nie rozmnażałam ani normalnie ani programem :p

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurka, nie spodziewałabym się czegoś takiego :o
    Tak jak wyżej, zazdroszczę trochę takiej możliwości, kupujesz raz a masz na wszystkich swoich kontach (o ile ma się ich więcej niż 1).

    OdpowiedzUsuń
  11. hm, mogę się wypowiedzieć na ten temat, chociaż nie wiem czy się za bardzo nie narażam. Przyznaję się bez bicia, korzystałam z tego sposobu. Kiedyś podczas wymiany z jedną dziewczyną zauważyłam, że sprzedała ona mi ciuch a po chwili był w apartamencie. Mówię co jest? Ile ja się musiałam naprosić by podała mi ten sposób! Niestety za dużo na tym nie skorzystałam bo ten błąd został naprawiony bardzo szybko. Było dokładnie tak jak napisałaś- otwierasz dwie karty przeglądarki, w jednej bazar a w drugiej swój apartament i gdy ciuch jest sprzedany, chowasz go do schowka. Przez jakiś czas po naprawieniu tego rzeczy, które sprzedawałeś nie dało się wystawić na bazarze, nie było ich w ogóle na liście. Po jakimś czasie to naprawiono ale faktycznie ubrania mają gorszą jakość. I nie tyle zarabiało się na tym, a zyskiwało nowe rzeczy w swojej kolekcji, bo to musiała być dość szybka akcja i musiałeś wiedzieć, że dana osoba już kupiła rzecz.
    xadusiax

    OdpowiedzUsuń