środa, 6 grudnia 2017

A może by tak przeczytać prezentacje #9

Dzisiaj kontynuujemy cykl prezentacji. Wszystkie zebrałam już kilka miesięcy temu. Zaczynamy :)


Ten fragment wstawiam nie dlatego, że jest w nim coś upośledzonego, tylko dlatego, że, w mojej ocenie, jest czymś zbyt prywatnym jak na stardollową prezentację (dlatego wstawiam to też tutaj, niech wszyscy zobaczą - to przecież logiczne). Nie ma potrzeby pisać aż tak dużo o sobie w głupiej prezentacji, od tego są blogi ;)


Prezentacja, z której, może, wreszcie dowiemy się czegoś o Marcelu. Jest to chłopak niezwykle dobrze zorganizowany. Chociaż siedzi cały dzień na sd, to jakoś znajduje czas na najambitniejsze  seriale w telewizji.




Te kolory są prawie tak bolesne, jak sam tekst. Można by pomyśleć, że każdy kolor zawiera informacje z jednej kategorii, ale buntownicy kochają łamać zasady.


Kolejna tajemnicza gwiazda, której wydaje się, że ludzi obchodzi jej nazwisko, wiek i miejsce zamieszkania. Co ciekawe, hobby też jest owiane tajemnicą. I po co tyle wykrzykników?


Lubię pizzę, lody, króliki, psy. Najlepiej wszystko na jednym półmisku. Pychotka!
Kupujcie mi prezenty, ale tylko ubrania, bo się obrażę. 


Gdyby nie prezentacje i kilka innych smaczków stardoll byłby bardzo nudny.

11 komentarzy:

  1. o dobrze powiedziane! dobrze że jeszcze istnieja prezentacje :) wbuchnęłam smiechem przy komentarzu do Marcela. Pierwsze wydaje mi sie... nie wiem, napisane fatalnie - czyżby jakas dziewczynka żyła wymyśloną tożsamością? no i Magdalena...jak na 16lat to super pokemon. Ja już w tym wieku byłam ogarnięta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moższ wysłać mi nick osoby z pierwszej prezentacji? mój nick na stardoll Popstarka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam kto jest autorem którejkolwiek prezentacji, więc, niestety, nie.

      Usuń
  4. Przecież stardoll jest grą, gdzie tak naprawdę prezentację można traktować z przymrużeniem oka. Mogę się założyć, że owa Kinga w ciąży nie jest, a Marcelek celowo zrobił błędy. Każdy miał po 15/16 lat, i każdy pisał głupie rzeczy w internecie... no błagam. Jeśli ten post miał być również "for fun"-to nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mamy roku 2k12 oraz poczucia humoru 10 latka, żeby kogokolwiek te prezentacje jeszcze śmieszyły. Nie warto na nie zwracać uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, ja sie usmiałam przy marcelku... I mnie zawsze smieszył ten dział (chyba mam niezbyt wysublimowane poczucie humoru)!

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak lwia część tych prezentacji to trolle, ale co szkodzi się z nich ponabijać? XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha, moja prezentacja :-)
    Jestem autorką pierwszej prezentacji, no trochę pojechałam z opisaniem tego wszystkiego, lubię pisać i trochę za dużo opisałam ale to wszystko prawda :-)
    A że od listopada moje maleństwo jest już na świecie to nie siedzę tak na stardoll jak kiedyś. W każdym razie pozdrawiam wszystkich :-)
    Kingelynne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obczaj teraz prezentację użytkownika dominicura xDD

    OdpowiedzUsuń