sobota, 15 kwietnia 2017

Kalendarium: sierpień 2012

Ten miesiąc wyszedł mi na wyjątkowo krótki i nie wiem, czy to dlatego, że tak mało się działo, czy dlatego, że tak dużo rzeczy olałam.

HB's:

Przepustka VIP była swego czasu bardzo pożądana, a wśród naszych tureckich kolegów i koleżanek wciąż jest.
2 sierpnia wprowadzono nową kolekcję PPQ:

7 sierpnia pojawiła się kolekcja Dolce Gabbana TRIBUTE:



10 sierpnia dostaliśmy takie wiadomości:
50 stardollarów nie było mi trudno wydać, więc te paskudztwa do mnie dostarczono.
Wciąż czekam na dzień, gdy admini przypadkowo odblokują, na kilka dni, możliwość sprzedawania darmówek...

13 sierpnia wprowadzono na czacie nową grę:
Pojawiła się też nowa kolekcja w Wild Candy:
Wciąż jest dostępna, razem z kilkoma starszymi kolekcjami. Ten sklep jest tak zaniedbany i ignorowany przez stardoll, że równie dobrze mógłby nie istnieć.

W tamtym czasie stardoll wciąż próbował wypromować swoją facebookową wersję. W tym celu tworzył "ekskluzywne" facebookowe kolekcje, których nikt nie kupował. 17 sierpnia pojawiło się kilka "ekskluzywnych" rzeczy z Tingeling:
Jaki jest sens kupowania rzeczy, których się później nie sprzeda, bo o ile mi wiadomo, nie jest to możliwe? A ta "ekskluzywna" torebka była później w CP za monety.

Tego samego dnia pojawiły się jeszcze:
- nowa kolekcja PopShop:
- nowa ukryta kolekcja - Miss XV:

20 sierpnia zaprezentowano nam taką ofertę:
Buty do najładniejszych nie należały, ale cały przekręt polegał na tym, że 3 pary z nich pochodziły z wcześniejszych limitowanych kolekcji, tj. 2 z YH i 1 z ANTIDOTE. Tak bardzo limitowane...

23 sierpnia pojawił się nowy Gift-o-meter:


Obrzydliwości nie było końca, czy jak to tam szło.

27 sierpnia pojawiła się nowa kolekcja Tress Up:


29 sierpnia rozpoczął się konkurs MSW:
Tym razem szansę na wypromowanie się dawały konkursy stardoll. Admini wybierali osoby, które wg. nich najlepiej wykonały zadanie i promowali je na stronie konkursu.
Darmówki:
Nagrody:
Oferta:
Sklep:

30 sierpnia pojawił się jeszcze jeden ukryty sklep - Make your Mark:

4 komentarze:

  1. Te darmówki z Tingelinga można było sprzedawać w Bazarze, sama je tam kupiłam za ogromne sumy sm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kiedyś wszystkie można było sprzedawać... a teraz lipa.

      Usuń
  2. ja tych rzeczy ekskluzywnych z tangeling nawet nie kojarzę :) z innych sklepów mam kilka rzeczy, w tym giftometera trochę, troche z ofert.. i nieustannie mnie dobija to ze nie da sie wielu rzeczy sprzedac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory nie mogę się pozbyć tej koszmarnej, "zeberkowej" sukienki z HB :/

    OdpowiedzUsuń