środa, 11 grudnia 2013

Haker od włosów

Różni są na stardoll hakerzy, ale hakerzy od włosów to nowość.
Może zdarzyło wam się trafić na bazaarze na mega tanie peruki (kilka sd), których cena początkowa wynosiła 2sm?

Kilka dni temu odwiedziłam apartament pewnej dziewczyny. W jej prezentacji dowiedziałam się o tym hakerze, był tam też odnośnik do innego konta, gdzie wszystkie szczegóły zaistniałej sytuacji miały być podane. Niestety nie było tam właściwie nic więc na pewien czas porzuciłam temat.
Wczoraj jednak, odwiedziłam konto jednej mojej znajomej. Miała ona na bazaarze wystawione 3 płaszcze (wartość każdego to 2sd) za 600sd i zarezerwowane dla Maso-meso.
Nie sądzę by te konta były powiązane, ani zaprzyjaźnione. Raczej dziewczyna liczyła na to, że Maso-meso (skoro robi te dziwne rzeczy) może jej przekaże za darmo trochę sd.
Ale jakie dziwne rzeczy? O co tu właściwie chodzi?
W Księdze Gości użytkownika roi się od wpisów typu:
- wystaw jeszcze jakieś tanie peruki
- ty hakerze, łajzo itp.
Sama prezentacja jest ciekawa:
"Kochamy cię...sprzedajemy ci tanie peruki"
A więc osób jest kilka. Fakt, że paruki są drogie, ale koszt ich wytworzenia też jest wysoki, tak więc Maso-meso trochę rujnowali biznes innym. ALE JAK?



Podobno hakerzy mieli jakiś program do duplikowania projektów włosów. Nie jest możliwe (bo to nie ma sensu) żeby ktoś wydawał mnóstwo sd, by komuś innemu prawie za darmo sprzedać projekty.
Właściciel(e) konta napisał tak:
To tylko potwierdza, że coś tu jest na rzeczy. Poza tym, jak odwiedzicie ten apartament to sami się przekonacie, że nie da się otworzyć głównego pokoju, bo jest zamknięty (tego się nie da NORMANIE zrobić).
Jeżeli można zduplikować projekty włosów to zapewne można duplikować wszystkie projekty, czy "zwykłe" ubrania, nawet LE. Takie akcje doprowadziłyby do kompletnego chaosu na sardoll, a wszystko to pod nosem adminów, mających to wszystko gdzieś....

11 komentarzy:

  1. A oto mój pierwszy komentarz od twojej pierwszej obserwatorki!~
    Cześć, Martusiu! =^.^=

    Twoja kochana Szynka~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe... :O
    Niekiedy też ktoś ma fryzure za 2 sm, bo się nimi wymienia tak jak ja np. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam fryzury kupione za 1SD co jest niemożliwe, ponieważ zawsze jest prowizja 1...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się z tym spotkałam już raz. Dziewczyna powiedziała mi że odda mi fryzury (koszt ich - 2 sm) oczywiście się nie zgodziłam bo było to podejrzane. Weszłam na konto projektantki co sprzedała jej wszystkie projekty, i normalnie sprzedawała je po 90 sd, dziwne Niestety nie podam jej nicku.
    natala2476

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pytałam projektantkę czy się wymieniała, i powiedziała że NIGDY. :D

      Usuń
  5. Ja znalazłam coś takiego:
    http://bankfotek.pl/view/1629018

    W jej kg piszą że jest hakerką, tylko że ona usuwa te komentarze. O.O A właścicielka tego projektu pisze że nikomu tak tanio nie sprzedawała projektów. Z resztą jakim cudem kupiłaby je za 1sd? :OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhahaha 1 sd xD NIENAWIDZĘ, po prostu NIENAWIDZĘ hakerów..
      natala2476

      Usuń
  6. Przecież da się otworzyć jej główny pokój.Wystarczy kliknąć na liczbę nierozpakowanych artykułów.\\

    IndianaJonni

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie może to być odpowiedzią na ubrania LE z numerem 0 na metce. Nie wiem czy kiedyś sie z tym spotkałas, ja osobiście widziałam takie ubrania na kilku kontach. Jak chcesz to moge wygrzebac ich nicki i je przesłać, to sobie zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haker od włosów... no proszę, ludzie nie znają granic.

    OdpowiedzUsuń