wtorek, 31 marca 2015

Loteria

Wiem, że czekaliście :)
Podstawowe nagrody do zdobycia to fryzurki, które kiedyś sama wygrałam :) Kolejne nagrody będą dostępne, gdy na blogu będzie odpowiednia liczba obserwatorów. Zasady są proste:
*trzeba obserwować bloga
*i wpisać swój nick w komentarzu.

Wyniki w poniedziałek :)

EDIT:
W tym momencie na blogu jest już 318 obserwatorów, dlatego postanowiłam pokazać wam, co dodaję do loterii:
Gdy będzie  320 obserwatorów dodaję:
Jeżeli dobijemy do 350 obserwatorów to do puli nagród dodam:

116 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Ten blond warkocz jest cudny *___*
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  2. Zg się :) Mój nick: Beautiful2JJ
    Jak coś, to posiadam 2 sd na odbiór włosków, a zależy mi na tym blond warkoczyku i na ostatniej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzrost komentarzy xd
    Komentuję czasem, to i się z czystym sumieniem zgłoszę ;)
    Anika6

    OdpowiedzUsuń
  5. alexoo22 Śliczne są te włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka gwiazdka <3
    mam beret fioletowy i rzeczy z salonu piękności prócz środkowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Fryzurki są świetne :D

    Hi.....Angel

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że się zgłaszam ;) - kakula113

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że się zgłaszam ;) - kakula113

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, VampireLadyGold
    (bloga obserwuję pod nickiem shatra2) c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Te fryzury są świetne. *-*
    Zg się.
    koralina5645

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, Twoja wierna fanka Cold_Iceberg. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w loterii. :)

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    dominika21blue

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :))
    KochamRocknRoll

    OdpowiedzUsuń
  16. natalkaknap4
    Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. natalkaknap4
    Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 105 komentarzy.. Ciekawe czy mi się uda! :D
    Beautiful2JJ ( zg się)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)) MissOlka1231 ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ ʕ•ᴥ•ʔ

    bingocat0

    OdpowiedzUsuń
  21. zg! Nie mam nic pragnę fryzury, ale bede zadowolona jeżeli wgl coś wygram:)
    topmodelka17822

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się nie mam nic będę zadowolona jeżeli coś wygram ,ale marzy mi się fryzurka
    missjulka5674

    OdpowiedzUsuń