środa, 25 marca 2015

Sławy "tamtego" stardolla, cz. IX

Troszkę czasu minęło od ostatniego posta z tej serii, ale oto jest kolejny :)

BadGerl..
Właścicielem konta nie jest dziewczyna, a chłopak o imieniu Kamil. Chłopak zyskał sławę dzięki nieco psychopatycznym stylizacjom:
















Bardzo pomysłowe, dziwne, niepokojące. Wszystko wykonane w apartamencie, bez obróbki graficznej.
Album:


 Wiele razy zyskał tytuł NCG:
Patrząc na jego dzieła można się zastanawiać, czy aby na pewno jest całkowicie normalny:
Z drugiej strony, może to tylko ten mroczny etap, przez który przechodzi większość nastolatków?
Dużo do czytania nie będzie, bo nie było skandali.
Kamil jest jedną z ofiar czachy32, o której już pisałam. Tutaj fragment wywiadu z bloga metamorphosis-sd:
Po dłużej przerwie BadGerl.. wraca do gry:
Kiedyś szokował, ale teraz znormalniał.

W każdym razie, jeszcze nie słyszałam o dawnej sławie, która powróciła by znowu w blask reflektorów. Ale, może to dlatego, że tego nie chcą.

11 komentarzy:

  1. Super post,ale ten koleś - meeega dziwny.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go uwielbiam! uwielbiam stylizację a'la kibel i +18 haha :D czasem dziwilam sie ze konto nie zostalo jeszcze usunięte, ale mega doceniam jego twórczość! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam pokoje, w których miał w klatkach pająki i ludzi O.o Miałam wtedy z 9 lat, więc bałam się panicznie... xD
    Była też kiedyś taka lasia, miała dzieci w np. mikserach nad którymi się "znęcała" i wyrzucała z Penthouse O.o Zza granicy była...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę, jak dla mnie jego stylizacje są ciekawe i makabryczne, czyli wszystko co lubię. Dziwię się, ze nie zablokowali mu konta.
    PS. Czy tylko ja zauważyłam, że drzewko, które rośnie wraz z sp zaczęło świecić? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam go, był super, zawsze mi imponował. Jak dla mnie to tylko koleś oglądający dużo horrorow. No i kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kilka stylizacji tego chłopaka.Trzeba przyznać,że ma on wyobraźnię :PWiększość wzbudzało we mnie obrzydzenie,ale to dobrze,bo chyba o to chodziło autorowi,nieprawdaż?
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe są te stylizacje. ;) Przynajmniej się jakoś wyróżniają... Najlepsze te z odciętymi głowami na stole. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe są te stylizacje. ;) Przynajmniej się jakoś wyróżniają... Najlepsze te z odciętymi głowami na stole. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem co on bierze ale też chcę

    OdpowiedzUsuń