wtorek, 31 marca 2015

Pohopsamy sobie troszkę

Dzisiaj stardoll rozpoczął nową kampanię. Trzeba przyznać, ze jest to najlepsza kampania od bardzo dawna:
Po pierwsze - prezenty:
5,6,10 i 15 Kwietnia będziemy mogli znaleźć powyższe rzeczy gdzieś na stardoll.



Po drugie - codzienne niespodzianki:
Podążając za królikiem będziemy odkrywać kolejne marchewki z niespodziankami. Pierwszą jest konkurs:
Zwycięzca będzie przez jeden dzień zajmował się oficjalnym instagramem stardolla... Mnie to nie zainteresowało, ale może kolejne dni kryją coś ciekawszego?
Po trzecie - gift-o-meter:
Bardzo fajne rzeczy i nie trzeba wydać fortuny, by je zdobyć. To co? Pohopsamy sobie?

9 komentarzy:

  1. A pohopsam se, a co mi tam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie pohopsam, tym razem :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Hop!
    https://www.youtube.com/watch?v=P9sQZLtsfp8





    Przepraszam xD


    A już poza offtopem-prezenty wyglądają świetnie! Dawno nie było giftometrów, które by się aż tak opłacały.
    Lalka ma za to jakieś dziwne dłonie, ale poza tym jest całkiem ładna, choć moim zdaniem patrząc na twarz i ręce, powinna mieć nieco większe kształty. Na pewno nie tak wąską talię i szczupłe łydki, bo wygląda mi raczej na przysadzistą dziewczynę :) No ale wiadomo, że teraz musi być wieszak, bo Adobe i chirurdzy plastyczni by zbankrutowali.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te niektóre ubranka są świetne ;3 -kakula113

    OdpowiedzUsuń
  5. Te niektóre ubranka są świetne ;3 -kakula113

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,ja też uważam,że już bardzo dawno nie było tak dobrej kampanii :) Niektóre rzeczy z Gift-o-meter'a są naprawdę niezłe.No i plus dla stardolla za codzienne niespodzianki oraz darmowe prezenty :P
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się rzeczy z gift-o-metra, mam identyczne spodnie w realu jak te spod 4-ki XD Z niecierpliwością czekam na brzoskwiniową spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  8. super, mam już bluzkę z królikiem szukajcie w salonie;0
    topmodelka17822

    OdpowiedzUsuń