środa, 11 marca 2015

Jak oni wyglądają?

Może zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądają ludzie, którzy pracują nad grą stardoll. Ja postanowiłam troszkę pogrzebać, oto, co znalazłam:
 Same kobiety. Nie mam pojęcia, czy to wszyscy. Poniżej Noelani (blondynka), która prowadzi stardollowe filmiki (zamieszczane na youtube) razem z gościem, również pracującym dla stardoll.

A teraz ktoś, kto zapewne najbardziej was ciekawi, czyli Callie:



Z Callie mam taki mały problem. Otóż, za czasów starego stardolla, a konkretnie w 2008/09 roku, w dziale starmagazine umieszczone były zdjęcia redaktorów. "Tamta" Callie miała bardzo kręcone włosy i chyba była nieco starsza od "tej" Callie. Może tylko mi się wydaje, może źle ją zapamiętałam. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć tamtego zdjęcia. W każdym razie nie zdziwiłabym się, gdyby się okazało, że imię Callie jest "przejściowe" i za jakiś czas ktoś inny będzie je nosił.

Teraz zobaczmy jak wygląda miejsce pracy ekipy:


A na koniec założycielka strony:

Obecnie ma już chyba niewiele wspólnego z grą.

8 komentarzy:

  1. Nie wiem, na ile to prawda i czy dobrze kojarzę fakty, ale gdzieś właśnie czytałam, że Callie się zmieniła. Była wersja, że pierwsza Callie zmarła, ale to #bardzoniepotwierdzoneinfo.
    Szukając czegoś na ten temat, natknęłam się na taki artykuł:
    http://kkrrbb78stardoll.blogspot.com/2011/08/calliestardoll-is-mean-and-man-o.html
    i to:
    https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101217175919AAQDrCu
    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle, ja bym tak nie mógł pracować xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oesu, nie mogłabym tam pracować, za słodko. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. czy tylko ja zauważyłam, że zniknęła opcja "zapisz do albumu" ?

      Usuń
    2. Jest w innym miejscu. Po kliknięciu na lalkę pojawiają się pod nią ikonki - tam też można ją zapisać do albumu.

      Usuń
  4. jakim cudem ona ma zdjęcie z fetus one direction ;-;

    OdpowiedzUsuń