środa, 4 lutego 2015

"Królowa spamu" odchodzi?

Kończąc pisać wcześniejszego posta, postanowiłam odwiedzić aldonę.m. Trafiłam na taką prezentację:
Troszkę to mało zrozumiałe, więc skopiowałam tekst i wkleiłam gdzie indziej:

Postanowiła oddać konto? Tak po prostu? Konto, na którym tyle siedziała i tyle czasu poświęciła, by wypromować je bardzo nachalnym spamem?
Już teraz ma sporo chętnych na konto:

Rozumiem, znudziło jej się, ale dlaczego pozbywa się konta w taki sposób? Jaki jest cel? Jeżeli jej na nim nie zależy, to mogłaby zaryzykować jego sprzedaż. Nawet za najtańsze doładowanie do telefonu.

Troszkę mi to śmierdzi, szczególnie, ze Aldona, która kiedyś wyglądała tak:

...wygląda teraz tak:
Jakby się cofnęła w rozwoju...
Cóż, może dzięki temu przynajmniej nie natrafimy więcej na jej spam.

EDIT: Z drugiej strony, skoro rywalizacja o konto toczy się poza stardoll (za pośrednictwem wiadomości e-mail) to kto wie, czego aldona.m chce w zamian.

EDIT2: Ale lipa:
Może jeszcze zmieni zdanie...
Niemniej, jej metamorfoza jest zastanawiająca.

8 komentarzy:

  1. Hmm, zmiana rzeczywiście zastanawiająca. Jakieś spekulacje?

    OdpowiedzUsuń
  2. "I je nie oddaje" :')
    Tyle w temacie, pewnie Patryk wbił na konto Aldonie. Hehe, taki żarcik dla wtajemniczonych, hehe 8)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS: Dlatego, że konto mi już rok temu ukradziono... Nie wiem jak wam to udowodnić..

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że zmiana wyglądu to celowe działanie - agentka będzie ściemniać, że to przecież nie ona okradała, tylko ktoś jej konto ukradł. Słaby plan, szczerze godny pożałowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że zmiana wyglądu to celowe działanie - agentka będzie ściemniać, że to przecież nie ona okradała, tylko ktoś jej konto ukradł. Słaby plan, szczerze godny pożałowania.

    OdpowiedzUsuń