niedziela, 15 marca 2015

Gdzie teraz odnaleźć te opcje

Teraz już chyba na wszystkich kontach został wprowadzony nowy system nawigacji (w sumie to nie wiem jak to inaczej nazwać). Po kliknięciu na lalkę pojawiają się pod nią ikonki:

Po kliknięciu na pierwszą możemy się przenieść do Salonu Piękności - zupełnie zbędna ikonka. Druga pokazuje nam wszystkie rzeczy, które lalka ma na sobie. Trzecia zapisuje lalkę w albumie. Czwarta przenosi lalkę na środek pokoju i przywraca ją do pierwotnej wielkości, piąta cofa ostatnią zmianę..
A teraz gdzie jest utylizacja?
Po kliknięciu na przedmiot:
Pierwsza ikonka przenosi go do schowka. Druga obraca rzecz. Trzecia i czwarta działa tak samo, jak w przypadku lalki. Piąta to informacja o przedmiocie, czyli sklep, z którego pochodzi i cena. Szósta to utylizacja.

9 komentarzy:

  1. Ja jak głupi wczoraj szukałem tej utylizacji i znalazłem ją po 5 minutach :') Nie ma to jak być głupim c'nie? :') Według mnie to jest zbędna zmiana, utrudniła mi tylko robienie stylek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz jestem za stara na takie zmiany. Totalnie mi to nie pasuje. Bezsensowne udziwnienia, ktore tylko zasmiecaja...

    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie sama zmiana nie jest zła, wręcz przeciwnie. Sprawia, że stardoll jest już trochę mniej kiczowaty i różowiutki, a bardziej "poważny". Myślę, że potrzeba tylko trochę czasu, by przyzwyczaić się do nowego sterowania, tak jak do wszystkiego nowego, co zamienia to istniejące przez dłuuugi czas.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany już z tym wprowadzili, można suwać i wysuwać, a przekręcanie też inne ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo masz moja kieckę :) Pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo masz moja kieckę :) Pięknie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń