wtorek, 17 lutego 2015

Sławy "tamtego" stardolla, cz.VIII

Czekaliście na nowy post o naszych sławach? Już czas na część VII! Dzisiaj kolejne dwie postaci.

Andrzelikag
Spis osiągnięć tego gracza (bo to chłopak) możemy znaleźć w jego prezentacji stardollowej:
Wydaje mi się jednak, że obecnie na koncie jest inna osoba, niż ta, która je założyła, gdyż wcześniej była to raczej dziewczyna. Ale mniejsza o to.
Andrzelikag zdobył(a) sławę dzięki... komentowaniu pewnego słynnego bloga. Była pod każdą notką, nieraz kilkakrotnie, Dzięki swej aktywności zdobyła specjalną pozycję u właścicielek, dzięki czemu wygrywała coś (cennego) niemal w każdej loterii.
Miała też specjalne względy u adminów i często to wykorzystywała:

Nasza gwiazdka w końcu sama straciła konto, a później je odzyskała. Tak opisała całą sytuację:
Ach, ci "kochani admini", którzy doceniają mą szczerość, chociaż "troszkę skłamałam". Ciekawe, ile to jest to "troszkę". Pamiętam, że po tym poście posypało się po niej dużo nieprzychylnych komentarzy. No, ale cóż - podlizywanie się opłaciło i konto tej osoby istnieje do dzisiaj.

Nie męczą was takie gwiazdki? Jeżeli tak, to chciałam wam przedstawić postać, na której temat nie znalazłam nic nieprzychylnego. Zero skandali. Wow.

Lika_90

Zasłynęła nieprzeciętną pomysłowością i wyszukanym stylem:

 Bajeczna sukienka. Zwróćcie też uwagę na włosy - świetnie sobie poradziła bez tych wszystkich projektów, które istnieją dzisiaj.





Lika była półfinalistką MSW (chyba w 2011):
Tak obecnie wygląda konto:

Konto nie było odwiedzane przez kilka miesięcy, ale właścicielka skupiła się na swoim blogu ze stylizacjami i stardoll już chyba, w jej przypadku, należy do przeszłości. Oto kilka zdjęć z jej bloga:





Moim zdaniem Lika prowadzi jednego z najlepszych blogów o modzie, dlatego, oczywiście, odsyłam was na niego, abyście sami mogli się przekonać:


Jaka to miła odmiana, gdy w końcu trafia się gwiazda, która nie zasłynęła z oszustw i skandali :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam stylizacje Angeli ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Angelika jest przepiękna i chociaż mój styl nieco odbiega od jej (czyli z pewnością również i od Twojego, bo dla mnie jest dużo lepszych blogów, ale wcale nie mówię że ten Angeli jest zły - bo jest dobry!) to bardzo jej kibicuję w naszym blogowym świecie! Za to drugą Angelikę też pamiętam, ale nie wiedziałam że była aż taka afera. Cóż, nigdy się tym nie interesowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, ze jej blog jest najlepszy, tylko, że jest jednym z najlepszych, przynajmniej z tych, które ja znam :)

      Usuń
  3. Lika ma piękne stylizacje na swoim blogu ;) A te pomysły na stardoll-owe stylizacje też są piękne! A ta "Andrzelika" jest żałosna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jak fajnie zobaczyć tu siebie i przeczytać miłe słowa na swój temat- dziękuję bardzo ;)
    Na stardoll zaglądam, zaglądam.. czasami tak żeby konta mi nie skasowali heheh Muszę je mieć na pamiątkę ;)
    Pozdrawiam serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń