piątek, 20 lutego 2015

Dla nowych kont i szał na LE

Zobaczcie, w jaki sposób teraz stardoll wita nowych graczy:





Bardzo fajne wprowadzenie do gry:) Wygląda też na to, że nowi gracze będą dostawali w prezencie ubrania (darmówki), które wcześniej były, lub wciąż są dostępne w starplazie - oczywiście nie za darmo.

Z innej beczki: pewnie zauważyliście nową kolekcję LE:
Kolekcja dopiero co się pojawiła (nie minęła nawet godzina), a już w większości się wyprzedała. Pierwsza rzecz wyprzedała się w ok. 5 minut! Nic dziwnego - rzeczy są świetnie zrobione, ceny są przystępne, a liczba sztuk każdego modelu to 600 do 1200 egzemplarzy. Przy czym były tylko dwie rzeczy z limitem 1200 sztuk i jedna już się wyprzedała. Kolekcja zawiera również pierwszą fryzurę do salonu piękności.

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to wprowadzenie wygląda super-pokazuje lalki, apartamenty i projekty na poziomie przyzwoitym i dzięki temu zachęca do grania.
    LE bardzo ładne, ja poleciałam do kompa (który się uruchamia chyba z 5 minut ;__;) w 10 minut po dostaniu maila z wiadomością o nowej kolekcji, a już z 5 czy 6 rzeczy nie było. Kupiłam kapelutek, koronkę i blezer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogółem mówiąc, jestem wkurwiony i na stardoll i na siebie, że nie zdążyłem na samo wejście do starplazy kolekcji :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż wyczekiwałam na tę kolekcję i byłam cały czas na stardoll nie zdążyłam kupić tego, czego chciałam. A strasznie podobała mi się ta fryzura :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Komputer miałam włączony od rana, przygotowałam sobie nawet link, by ubrania po dodaniu do starplazy znalazły się od razu w mojej szafie i to dzięki niemu przedmioty mogłam kupić jeszcze zanim sklep pojawił się w plazie ;) Zdążyłam kupić wszystko, co chciałam, więc należę do szczęściarzy, którzy mile wspominają LE.
    My_drive_531

    OdpowiedzUsuń