czwartek, 19 lutego 2015

Interes Callie

Nawet nie myślałam nad napisaniem tego posta, bo tak szczerze powiedziawszy, nie zauważyłam, że sklep CP z ubraniami został wycofany. Ale skoro poproszono mnie o wypowiedzeniem się na ten temat...Dla mnie bomba. Do CP trafiały co jakiś czas cenne rzeczy. Tracili na tym kolekcjonerzy, a wiele innych osób traciło zainteresowanie tymi "cennościami", ponieważ rzeczy te były pożądane dopóki były cenne.
Z drugiej strony, były też osoby, które zacierały łapki nad każdą nadchodzącą kolekcją, licząc na (już nie-) cenne rzeczy, w bardzo niskich cenach (chociaż ceny i tak bardzo niskie nie były), a gdy kolekcja się pojawiała i tak narzekali. W każdym razie wartość ubrań i dodatków spadała, a te, które były z CP ciężko było sprzedać za 4sd, nawet jeżeli w sklepie kosztowały 15sd. W związku z tym, jeżeli podobał ci się dany artykuł, a twoim zdaniem, za dużo kosztował, to wystarczyło poczekać, aż pojawi się na bazaarze. Nie mamy statystyk popularności sklepów wg. ich sprzedaży, ale po wypowiedziach graczy, doszłam do wniosku, że ostatnio sklep CP miał się raczej kiepsko. A każdym razie teraz przedstawiono nam CP z meblami:
Meble są na stardoll zdecydowanie mniej popularne niż ubrania. Zawartość pierwszego wydania sklepu tez nie zadowala, szczególnie, ze część artykułów, które wcześniej były w sm, są teraz w sd.



Powodem, dla którego ludzie lubili CP, była możliwość kupienia "cenności" wcześniej "nie do zdobycia", a meble? Meble nie należą do najbardziej pożądanych na stardoll. Może świąteczne wydanie zrobi zamieszanie (bo na ozdoby i atmosferę Świąteczną zawsze jest popyt), natomiast regularne wydania mogą mieć ciężko. Może jeszcze elementy kuchni przyciągną graczy, ponieważ z tymi elementami jest raczej krucho.

Ale co dalej będzie z CP?
1. Po kilku wydaniach wrócą ubrania.
2. Po kilku wydaniach pojawi się CP z biżuterią, potem ubrania, później meble i tak w kółko.
3. Po kilku wydaniach Callie powie "papa".

7 komentarzy:

  1. Ja myślę,że jednego tygodnia będzie z ubraniami,a drugiego z meblami tak na przemian.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. wolałam opcję 3, lub callie decor jest fajne bo mebli akurat ze świecą w bazarze szukać. ;-) ale dobra wiadomosc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż , wydaje mi się że takie sklepy ,, odzyskalnie ,, nie znikną ze Stardoll. Te sklepy są tylko po to , żeby użytkownicy nie bogacili się na sprzedażach w Bazarze , przez co musieli by częściej kupować doładowanie. A inni kupowali jak szaleni ,,cenne,, ubrania. Przed CP było przecież Archive . Ja jestem na nie wobec takich sklepów. Ja sama straciłam na tym sporo kasy.... Wolałabym , aby CP i jego wszelkie wersje znikły ze Stardoll .

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za napisanie tego posta. :) Z tego co przewidujesz najbardziej spodobałoby mi się wydanie Callie z biżuterią- nie jest na nią taki duży popyt, przyzwoitej jest mało, a w bazarze to ze świecą szukać czegoś co nie jest projektem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń