niedziela, 22 lutego 2015

Kalendarium: marzec 2011

Dzisiaj nadszedł czas na kolejną porcję stardollowej historii.
Zobaczmy, jak wyglądały HB's w marcu 2011:
Największą popularnością cieszyła się kamizelka, które przez pewien czas należała też, do jednych z bardziej pożądanych i cennych rzeczy na stardoll.

1 marca dostaliśmy kolekcję Windows on the World Brasil. Jak nietrudno się domyślić ubrania inspirowane były tymi, stworzonymi przez brazylijskich projektantów:



Sam sklep powstał po to, by przybliżyć graczom ubrania/projekty z różnych stron świata. Być może właśnie ten sklep był efektem prac, nad wprowadzeniem sklepów z różnych krajów, o których mówiła Gosia. Jeżeli tak, to wynik jest kiepski.
2 marca wprowadzono wiosenną promocję na doładowanie:

Prezenty w ofercie nie były zbyt ciekawe:
W niektórych krajach zamiast promocji wiosennej, była promocja Karnawałowa:
 Oczywiście, prezenty też były inne:
4 marca pojawiła się pierwsza zapowiedź nowej kolekcji LE. Wszyscy zacierali rączki, szczególnie, że Gosia napisała, że "takiego LE się nie spodziewamy". Cóż rzeczywiście nie spodziewaliśmy się mebli.
7 marca pojawił się taki spoiler:
Ekscytacja spadła.
Sama kolekcja pojawiła się dzień później:




Wielu graczy do końca wierzyło, że w sklepie pojawi się chociaż kilka ubrań. W kolekcji najpopularniejsze były animowane prysznic i kran.
Następnego dnia pojawiła się chyba najlepsza akcja/oferta jaką stardoll kiedykolwiek wprowadził:

Akcja trwała ponad miesiąc, a prezenty były średnie. Ale spokojnie, doczytajmy do końca:
Diamencik to nic, ważne, ze za każde wydane 20sd (po zebraniu wszystkich prezentów) stardoll automatycznie zwracał 5sd. Dzięki temu udało mi się kupić wszystkie rzeczy, które chciałam z ubraniowej kolekcji LE (pojawiła się pod koniec trwania akcji). Diamenciki wyglądały tak:
Na swoim koncie mam ich 222, czyli stardoll zwrócił mi ponad 1000sd.

10 marca wprowadzono nowe sposoby zarabiania darmowych stardollarów:
Jak widzicie można było wtedy utylizować tylko 1 rzecz dziennie.
Tego samego dnia pozmieniano trochę piętra w Windows on the World:

Piętra przestały już dotyczyć tylko Brazylii. Pierwszy komplet na drugim piętrze jest z Polski.

Tak wyglądała kolejna lalka za zarabianie sd:
15 marca dodano do sklepu PopShop piętra New York:

Pojawiła się też nowa kolekcja w sklepie MISS SIXTY:

Gdyby pojawiła się teraz, to pewnie niewiele bym z niej kupiła, ale wtedy miałam bardziej wypaczony gust.
16 marca w starplazie zobaczyliśmy ubrania z okazji 100 mln kont:
Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kont było troszkę mniej:
22 marca dodano nową kolekcję do sklepu PPQ:
25 marca zobaczyliśmy zapowiedź świętowania 100 mln kont na stardoll:
Zbliżało się jedno z najlepszych świętowań w historii gry.
W międzyczasie, 28 marca stardoll przypomniał sobie w końcu o chłopcach i dodał jakieś męski ciuszki:
30 marca wprowadzono nowe darmówki przy zakupie SS:
Tego samego dnia dobiliśmy do 100 mln kont i rozpoczęło się świętowanie:
Tak wyglądała strona główna:
Możecie przy okazji zobaczyć, czym różni się od obecnej.
A tak wyglądało samo świętowanie:



Zdecydowanie najlepsze było 100sd, które dostali wszyscy i chyba nikt nie miał problemu z wydaniem ich w ciągu 48 godzin :)

Tak więc w tym miesiącu zgarnęliśmy chyba najwięcej darmowych sd w historii.

4 komentarze:

  1. Ja na Stardoll jestem raptem od 2013 r , to też bardzo lubię czytać o tych już z każdym postem , bliższych czasach . Mam niektóre niektóre ubrania z tych kolekcji , sweter w paski z Miss Sixty kupiłam za 2 sd . :) Ten tatuaż na nogę z drogiego manekina z okazji 100 mln użytkowników był chyba w Evil Panda .... Fajnie by było , gdyby takie same oferty były z okazji 400 mln użytkowników , ale znając Stardoll można tylko pomarzyć ....

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, to były czasy... Z LE mam tylko wnętrze, bo jak na tamte czasy było bardzo dobrze wykonane.
    Spring Surprise było chyba najlepszą z takich akcji typu "wydaj i dostań", a na pewno najciekawszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie posty :) bo sama czesto nie pamietam skad byly dane rzeczy, a jestem tu od 2006.. np. nie pamietalam o tej akcji z diamencikami, mimo ze mam wszystkie ciuchy i sporo diamentów. Uwielbiałam tą akcję ze 100sd, miałam kilka kont więc z przyjemnością wydawałam kasę! Za to mega zaluje LE decor, bo teraz chetnie bawie sie w apartamenty :< jak ktos cos ma, to chetnie kupie lub sie wymienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietam jak zebralam 100 sd z kazdego konta jakie mialam, calkiem pokazna sumke wtedy uzbieralam bo mialam cos okolo 3k sd, tylko nie pamietam czy podczas 100 czy 200 mln uzytkownikow, wiem ze podczas ktorejs z tych nie mozna bylo na bazaarku kupowac za nie.

    OdpowiedzUsuń