wtorek, 17 lutego 2015

Początek nowej mody?

Ostatnio trafiłam na kilka lalek, które w specyficzny sposób mają pomalowane/zrobione w Design policzki:
Jest to efekt naturalnie wyglądających wypieków na policzkach (a nie efekt "buraka"). Przy tej metodzie bardzo odznacza się dolna część twarzy.
Wygląda to naprawdę naturalnie, może nawet romantycznie, szczególnie, że mamy tutaj jeszcze wianek.
Ja jednak mam mieszane uczucia, bo u siebie nigdy nie lubiłam takich policzków, a jako dziecko miałam je niemal cały czas.






A wy co myślicie o takim makijażu?

4 komentarze:

  1. Wygląda naprawdę okej , fajny efekt . może kiedyś sama spróbuje :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pierwsza wygląda naprawdę ładnie, tak jakoś słowiańsko ;)
    Druga jest słabo pomalowana. nie wygląda to najlepiej.
    Ogólnie to całkiem fajna charakteryzacja, myślę, że jest świetna do romantycznych/zimowych stylizacji.
    A jaki kontrast dla czegoś w tym stylu:
    http://2.bp.blogspot.com/-3GqMJP4kIaY/VNz9X4t65OI/AAAAAAAAHIE/Zo6-X5hklUo/s1600/02%2B(2).png

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widziałem kiedyś tak pomalowane dollki i dość mi się to spodobało :) Sam mam trochę podkreślone kości policzkowe w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne policzki :) Bardzo podkreślają naturalność. Szczególnie nr 1 i 3 mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń