środa, 1 października 2014

Zapobiegliwi admini

Pewnie zauważyliście, że dotarła nowa kolekcja (przez niektórych zapomnianego sklepu) ANTIDOTE. Ja załapałam się przypadkiem, bo nie mam neta od kilku dni i tylko dzięki dobroci mojej uroczej przyjaciółki jestem tutaj z wami. Tak na marginesie jej nick to TylkoNieJa - tak bardzo nie chciała się ujawniać, że skończyło się na takim :)
Chociaż kolekcja wyszła "dopiero co" to już wielu rzeczy nie ma. Dlaczego? Nagle ANTIDOTE zrobiło się popularne? Nic z tych rzeczy. Stardoll nie chciał mieć kolejnego niewypału i wrzucił niskie limity rzeczy (ok. 350 szt).

W końcu poprzednie kolekcje zalegały miesiącami. Teraz mamy "wielki" sukces. Cieszmy się i radujmy.
Przy okazji genialni admini "pozwolili" sobie na błąd, dodając kurteczkę za 8sd - oczywiście, już została wyprzedana.
Jeżeli mowa o błędach -  w Bonjour Bizou jest wyimaginowana obniżka cen o 10%. 
Jeżeli mowa o 10% (których i tak nie ma) to straszne jest to skąpstwo. 
Jeżeli mowa o wyprzedażach to kiedy była ostatnia? I dlaczego po ich zakończeniu ubrania nie trafiają na bazaar? 
Zauważyliście, ze ze starplazy wycofywane są tylko ubrania z CP? Tylko o nie powiększa się asortyment rzeczy, które możemy sprzedawać i coś zarabiać. Przeważnie są to grosze, bo nikt nie chce kupować tego bezwartościowego ścierwa. 
Jak widzicie admini są bardzo zapobiegliwi. Wiedzą, ze jak nie zarobimy na bazaarze to będziemy musieli kupić sd, aby "cieszyć się życiem na stardoll w pełni". Przy okazji usunęli najdroższe doładowanie, które, dla kupującego większe ilości sd, było najkorzystniejsze. 

Ciekawa jestem co jeszcze, równie wspaniałego, czeka na nas w przyszłości. 
Na marginesie: kolekcja ANTIDOTE jest niczego sobie :)

2 komentarze:

  1. Kupiłam sukienkę z ostatniego manekina.
    Admini tak się o nas troszczą :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ci admini, tak zapobiegli, że teraz nic już nie zostało. Pewnie usuną najkorzystniejsze doładowania, a potem będą robić promocje ;')

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń