sobota, 18 października 2014

Kalendarium: wrzesień 2010

Gotowi na kolejny miesiąc?
HB's:
1 września pojawił się kolejny zagrożony gatunek:
Fajnie było dostać coś za darmo, ale zbieranie tych zwierząt stało się nieco kłopotliwe...

Jeszcze tego samego dnia dotarło 3 piętro LE:

2 września dodano nową kolekcję OTTO:


Styled Outfits:

Wydarzeniem dnia było jednak coś, co stardoll zapowiadał dzień wcześniej:
Odblokowano 2 pokój dla NSS:
Wcześniej NSS miały tylko ten pokój, ten z szafą. Użytkownicy z 2008 roku (i wcześniejsi) mieli 4 pokoje, ale reszta... Na szczęście stardoll okazał serce. Wyobrażacie sobie teraz mieć tylko 1 pokój?

3 września dodano nowe nagrody za sp, niestety, bez fryzur:
Lepsze to niż nic. Jak się okazało psa mogli kupować wszyscy - niezależnie od tego, ile mieli sp.
Dodano też nowy szablon do projektowania:


Nie jest to jakaś ważna informacja, ale chciałam wam pokazać, jak po metamorfozie wyglądał zeszyt z szablonami.
6 września pojawiła się pierwsza książka na stardoll - Mortal Kiss. Akcja była świetnie przygotowana i chociaż książka była po angielsku to niewiele osób narzekało, bo wszystkich interesowała mapka:
 Liczba ludności na znaku cały czas malała.
 W miarę upływu czasu, na mapce odblokowywało się coraz więcej miejsc.

Pamiętam, że czytałam książkę, bo chociaż mnie specjalnie nie wciągnęła to była w fajnej formie, a ja mogłam trochę angielski poćwiczyć:
Dla polskich graczy przygotowano tłumaczenie streszczeń:
Czasami miałam wrażenie, że osoba od streszczeń książki nie czytała. W każdym razie Mortal Kiss to opowieść o trójkącie miłosnym z elementami fantastyki. Zaczyna się od nietypowo zachowującej się pogody (śnieg we wrześniu) i tajemniczych przybyszów (jeden z nich wpada głównej bohaterce w oko). Przy okazji do miasta wprowadza się bardzo bogata kobieta ze swoim przystojnym synem...

Już pierwszego dnia mogliśmy zwiedzić jeden z budynków:
Mortal Kiss było jedną z ważniejszych rzeczy na stardoll w tym okresie i bardzo żałuję, że twórcy strony nie stworzyli później czegoś podobnego.

7 września stardoll zaprezentował sklep Couture Tribute:



Świetna ubrania w wysokich cenach.
Moja poczta z 8 września:
Tego dnia dostaliśmy wiadomość w związku z MSW:

"Już niedługo zaczniemy zaglądać do Waszych Apartamentów (...)"
Nie było normalnego głosowania, po prostu Callie wpadała do nas na herbatkę. Właściwie to pewnie nawet nie przeglądano większości apartamentów, tylko wstawiono nam automatyczne odwiedzanie:
Kolejne Styled Outfits:

9 września dostaliśmy sklep Mortal Kiss. Ubrania były związane z wydarzeniami, które w danym momencie miały miejsce w książce (chyba każdego dnia dodawano jeden rozdział):



Wielu z was Mortal Kiss kojarz właśnie ze sklepem. Jak widzicie większość ubrań była dla NSS.
Stradoll TV z tego dnia:
10 września wprowadzono malutką zmianę. Od tej pory makijaż na lalce zostawał na niej, gdy znajdowała się ona w przymierzalni w starplazie. Wcześniej była ona w tym miejscu bez niego:
13 września:
Lalka za zarabianie sd:
Ikonki zarabianie sd:
15 września pojawił się (zupełnie niepotrzebnie) sklep GLOW:



Manekiny były fajne.
Kilka scen z Mortal Kiss z tego dnia:

16 września dostaliśmy nowe piętra do sklepu Mortal Kiss:

Pojawiło się sporo męskich rzeczy :)
17 września i nowe Styled Outfits:

20 września wprowadzono nowy sklep - Front Row (New York):
21 września poinformowano nas o wycofywaniu Kumpli (wreszcie):
Dodano też nowe piętro do Garden Variety:
Następnego dnia zaktualizowano nowe nagrody za sp i pozbyto się z nich psa:
 Mortal Kiss z tego dnia:





23 września dodano nowe rzeczy ze stardoll TV:
A także Fron Row (London):
24 września rozpoczęła się comiesięczna wyprzedaż:
Oprócz regularnych sklepów objęła też Splash (czyli stroje kąpielowe) i (po raz pierwszy) KOHL'S.
Sklep, który słynął z tego, że jest dla NSS, nagle stał się tylko dla SS (bo wyprzedaże były tylko dla SS):

Poza tym wprowadzono ofertę na "bezcenną" sukienkę:
Nie skusiłam się.
Mortal Kiss 25 września:
27 września i sklep Hello Kitty:
Oczywiście był ukryty. Mnie najbardziej interesowały maskotki.
28 września dodano Front Row (Milan):
Pojawiła się też kolejna promocja na sd:
 Dzień później pojawił się nowy sklep - Gamezone:


Na nasze poczty dotarła też wiadomość o DARMOWYM SS:
W rzeczywistości nie było aż tak kolorowo, ponieważ adminom coś się pomieszało i darmowy dzień dotarł dopiero w październiku, gdy wszystkie promocje się już skończyły...

30 września dotarł za to sklep Tingeling Halloween Couture:


(A w tym roku coś późno rozpoczęto Halloween)
Pojawiło się też "szkolne" piętro w Mortal Kiss:


Na tym kończymy wrzesień.

6 komentarzy:

  1. Do stardoll doszłam właśnie w tym okresie i pamiętam większość z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam sobie przerwę od Stardoll w tym okresie, ale zainteresowała mnie książka Mortal Kiss. Chętnie bym przeczytała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O pamiętam ten okres czasu na stardoll! :D
    Najbardziej mi się podoba Mortal Kiss. Szkoda, że admini dodają rzeczy z tego sklepu do CP, bo jestem kolekcjonerką...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość dobrze pamiętam wrzesień.Książki Mortal Kiss nie czytałam a żałuję.Miałam kilka rzeczy z Fron Row niektóre nawet mam do tej pory.Żałuję, że nie kupiłam więcej tych rzeczy.Teraz sobie przypomniałam jaka ja byłam głupia sprzedając tą pomarańczową bluzkę z Front Row i to chyba za 4 sd ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamietam wiekszosc z tych wydarzen a szczegolnie Mortal Kiss.To jedyny sklep na stardoll ktory kolekcjonuje. Bardzo lubie Twoje artykuly o kalendarium.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej no, Mortal Kiss było super, przydałoby się coś takiego teraz na stardoll :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń