piątek, 10 października 2014

The JetSet

Po pierwsze chciałam was zawiadomić, że szczęśliwie odzyskałam internet, więc w najbliższym czasie pojawi się kilka postów.

Teraz przejdźmy do tematu. Oto wiadomość, którą otrzymałam przy zalogowaniu się:
Wiadomość dostały tylko Royalty. Stardoll informuje, że przygotowywany jest nowy sklep dla SuperStar - The JetSet. A osoby ze statusem Royalty, dostają za darmo płaszcz z tego sklepu, zanim inni będą mogli go kupić.
Wystarczy kliknąć na wiadomość i płaszcz trafia do apartamentu.
Trzeba przyznać, że to ciekawy pomysł na promocję. Wygląda też na to, że stardoll postanowił zadbać trochę o członków, którzy przynoszą stronie największe przychody. Co dalej?
I czy płaszcz będzie można sprzedawać, skoro jest darmówką?

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie otrzymałam wiadomości. Jednak przyznam, że admini postarali się jeśli chodzi o użytkowników ze statusem Royalty. Teraz wystarczy poczekać i zobaczyć czym będzie ten cały JetSet, bo przyznam, że reklama wygląda ciekawie :}

    OdpowiedzUsuń
  2. To zero na metce wygląda tak cudownie ;D
    Prawie spadłam z krzesła, zazwyczaj takie rzeczy oferowali za doładowania. Nie poddawajmy się jednak urokowi, bo równie dobrze może się świecić coś grubszego i zajdą nam za skórę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz jest cudowny, cieszę się że go mam :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń