piątek, 17 października 2014

Halloween na stardoll

Sama jakoś specjalnie nie przejmuję się tym świętem, zazwyczaj u mnie kończy się to na obserwowaniu innych... W tym roku, korzystając ze Spotlight (na coś się to przydaje) robię to samo. Dzięki rozbudowanemu działowi Design, lalki w tym roku są naprawdę ciekawe. Na początek te straszne i te trochę mniej:








Większość zdjęć pochodzi od jednej osoby.
Teraz zdjęcia, których autorki wcale nie przygotowywały się na Halloween.... ale musicie przyznać, że jest w nich coś niepokojącego. "Ofiary operacji plastycznych":

I na koniec - orientalnie (stylizacje pewnie też nie były przygotowane specjalnie na Halloween, ale co tam):


A wy bawicie się w to święto, czy, tak jak ja, głównie obserwujecie?

P.S. Czy w tym roku stardoll zrobi Halloween Pass? Mam nadzieję, że przynajmniej przygotował coś więcej niż nowe kosmetyki Dot.

6 komentarzy:

  1. A ta murzynka mi się akurat podoba, może tylko dałabym inny kształt ust, ale kolor nie razi aż tak. Reszta ofiar- masakra. Za to z halloweenowych stylizacji- ostatnia jest ciekawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia jest śliczna.
    Ale niektóre nie :D
    Niektóre.
    Co człowiek, to inny gust ;d

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta murzynka akurat mi się podoba,Ja nawet kształtu ust bym nie zmieniała,bo są takie "murzyńskie" :)Fryzura jest po prostu świetna.Gdybym umiała to też bym sobie taką twarz zrobiła.Chociaż aktualnie jestem murzynką na stardoll to ta twarz mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze Stardesign hair można wszystko ;3
    Heh, ja nawet ie pamiętam, kiedy jest Halloween, ale chyba się zbliża, skoro tyle przebrań.

    OdpowiedzUsuń