niedziela, 12 października 2014

Sławy "tamtego" stardolla, cz. I

Umielibyście wymienić obecnie sławne osoby na stardoll? Ja nie. Przy tylu członkach, jest tak dużo osób, które czymś się wyróżniają, że dawno przestałam na to zwracać uwagę. W pamięci mam jednak wciąż sławy "tamtego" stardolla, tego sprzed kilku lat.
Od czego zaczniemy?

Keira-V
Użytkowniczka z Francji, która stała się pierwszą gwiazdą stardoll. Zasłynęła tym, że robiła ładne projekty i miała mnóstwo sp.
Kiedy ona dobijała do 8000, większość graczy miało ok. 1500sp.
Jej pierwsze projekty były, tak szczerze, tragiczne:
Tutaj jej pierwsza sceneria:

A tutaj sceneria bardzo w jej stylu:
Tak, królował u niej paskudny róż, wszędzie, a sama Keira-V była i jest strasznie kiczowata.
Album:
Keira-V dzięki projektom zyskała prawdziwe bogactwo, dzięki któremu nie umknęła jej żadna rzecz z LE, chociaż większości nigdy nie nosiła, no bo jak, skoro nie pasuje do stylu różowej księzniczki? 
Oto jej projekty:




Były tak słodkie, jak ona. Koszulki sprzedawała po 7sd, a schodziły jak świeże bułeczki. Teraz te projekty nie miały by szans odnieść takiego sukcesu, ale wtedy Keira-V była największa, wszystko mogła sprzedać. Była odwiedzana tak często, że w ciągu dnia przy odwiedzających zawsze pisało "1 minutę temu", a dziewczyna nie wysyłała transmitek:
Każdego dnia była w rankingach "top":

Miała też drugie konto, na którym również projektowała i zbierała pokaźne kolekcje LE:
Więc co się z nią stało? Przestała wchodzić na stardoll. Chyba wzięła ślub, z tego, co pamiętam. Później logowała się co kilka dni, tygodni... Przez jakiś czas miała deaktywowane konto, ale widzę, że teraz wróciło, jednak Keira-V raczej nie szykuje wielkiego powrotu.
Bardzo często o niej pisano, najczęściej krytykując wygląd.

Jej polską odpowiedniczką była HarajukuGirlPL
Zasłynęła, mniej więcej, z tych samych powodów. Prawie tak często, jak Keira-V, pojawiała się w rankingach i miała sporo sp. Była właścicielką jednego z najstarszych blogów o stardoll. Blog dość długo się trzymał, ale w końcu upadł. Nic dziwnego. Właścicielka, która obecnie ma ponad 40 lat, nie mogła poświęcać mu tak dużo czasu. Jej posty ze zdjęciami dzieci z rodzinnych wydarzeń były dość żenujące. Czytelnicy chcieli czytać o stardoll, a nie o tym...
W każdym razie blog nie był modernizowany, a redaktorzy wkrótce odpuścili.
Harajuku projektowała ubrania mniej słodkie, niż jej konkurentka:
A swoje kolekcje prezentowała w sceneriach:

Można je było również zobaczyć w apartamencie:
Z jej lalki często wylewał się kicz, chociaż nie w różowej postaci:
Harajuku uwielbia kosmetyki LUXE (i wszystko jasne).
Nie wiem dlaczego słynne projektantki nie umiały zadbać o wygląd własnej lalki.
Właścicielka wchodzi czasami na stardoll. Obecnie skończyło się jej SS, ale póki jeszcze miała, niezłomnie wystawiała projekty po cenach "z tamtych czasów", jakby nie zauważyła, że trochę się pozmieniało i nikt nie kupi jej koszulki za 10sd.

8 komentarzy:

  1. Jej, jak ja je dobrze pamiętam! Szczególnie Harajuku, uwielbiałam jej bloga (oraz darunia_94, fejm na troszkę mniejszą skalę, ale jednak), głównie chodziło o darmówki, oczywiście. Zawsze wiedziałam, że Harajuku nastolatką nie jest, ale wydawało mi się, że ma ok.25 lat, a nie o 10 więcej. :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ciekawy post! :)

    Soniass999
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale koszulki ze spongebobem to robiła sweet-aśne :)
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh. Jak zobaczyłam Keire w różu to przypominała mi poniekąd moją doll na początku xD Co do projektów to lepsze były Harajuku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam wielką fanką Harajuku, miałam chyba wszystkie jej projekty! Raz na jakiś czas robiła jeszcze wyprzedaże swoich projektów - wszystko za 2,3sd. Jaki to był szał :o
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu sprzedałam projekt Harajuku za kilkanaście czy nawet 20 sd xD
    Obie użytkowniczki doskonale pamiętam, na bloga Harajuku zdarzało mi się wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Użytkowniczki nie do końca kojarzę ale tęsknie za tym "pięknym" stylem haha


    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekty są takie sobie, prawdę mówiąc - obie doll są mega okropne ;))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń